• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #78477  autor: badenov
 07 cze 2006, 16:40
Która z sieci ma najciekawsze internetowe biuro obsługi? To temat rzadko poruszanya ciekawy, przecież takie serwisy mają coraz większe znaczenie. A tego akurat nie sposób porównać we własnym zakresie. jakie macie doświadczenia?
Osobiście mam telefon w Plusie i mam doświadczenia tylko z EBOKIEM. Jest różnie, czasami lepeiej czasami gorzej. Rozwija się ale takimi zrywami i ciagle wielu przydatnych rzeczy nie ma. Od znajomego słyszałem, ze w Erze zrobiono jakieś ankiety dla klientów, a potemna ich podstawie wprowadzono jakieś większe zmiany w IBOA. Faktycznie wprowadzono jakieś fajne zmiany?
Jestem tez ciekawe jak to wygląda w Orange. Czy wielka międzynarodowa koroporacja wprowadziła jakies niesamowite bajery by olśnić polaczków, czy poziom ich internetowej obsługi jest tak samo doskonały jak tej nie internetowej?:)
Pozdro

 #78593  autor: kallafior
 08 cze 2006, 10:32
Widzisz tu jakiegoś polaczka :| :?:

Co do IBO to ja rozumiem przez to m.in. tzw. Orange on-line i bardzo często z tego korzystam. Bardzo sprawnie działa, a dzięki temu serwisowi można zobaczyć jakie usługi się aktywowało i w każdej chwili je zmienić; sprawdzić faktury i ich płatności; dane osobowe i wiele innych rzeczy. Poza tym nie mam problemów z tą siecią i nigdy nie miałem, więc z samego BOK`u nigdy nie korzystałem.

Obrazek
Obrazek