• Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #72852  autor: Arturro
 10 maja 2006, 09:40
A miało byc tak pięknie! Juz 2-i dzien trwa właczanie przeniesionego z sieci Orange do Ery numeru telefonu. Umowę z nowym opertorem podpisałem dzień przed planowanym wyłaczeniem (oddaniem) numeru przez poprzedniego opertora. Nie mogę w Erze uzyskac zadnej informacji ani pomocy. Przełaczenie telefonu w pierwszej wersji miało odby się w ciągu 3 godzin. Potem do 19ej poprzedniego dnia, a teraz nie wiadomo co dalej.
Według rozporządzenia ministra telekomunikacji i budownicta w przerwa w świadczeniu usługi po przenoszeniu nie powinna trwa dłużej niż 24h!
Co zrobic? Czy mogę liczy na czyjeś doświadczenie i rade?
 #72854  autor: Cubus1981
 10 maja 2006, 09:53
Arturro pisze:A miało byc tak pięknie! Juz 2-i dzien trwa właczanie przeniesionego z sieci Orange do Ery numeru telefonu. Umowę z nowym opertorem podpisałem dzień przed planowanym wyłaczeniem (oddaniem) numeru przez poprzedniego opertora. Nie mogę w Erze uzyskac zadnej informacji ani pomocy. Przełaczenie telefonu w pierwszej wersji miało odby się w ciągu 3 godzin. Potem do 19ej poprzedniego dnia, a teraz nie wiadomo co dalej.
Według rozporządzenia ministra telekomunikacji i budownicta w przerwa w świadczeniu usługi po przenoszeniu nie powinna trwa dłużej niż 24h!
Co zrobic? Czy mogę liczy na czyjeś doświadczenie i rade?
Proponuje rozwiązać zawartą umowę ponieważ operator nie wywiązal się z umowy. Skoro maksymalny termin oczekiwania to 24h a ty juz czekasz 3 dni to ci współczuje. Ja na twoim miejscu przeszedłbym się do salonu i opier....ł tego konsultanta ktory z tobą przeprowadzał transakcje.

7663V5M: T8100, 2GB RAM, 160GB 5400rpm HD, 14.1in 1440x900 LCD, 128MB nVIDIA Quadro NVS 140M, CDRW/DVDRW, Intel 802.11agn wireless, Bluetooth, Modem, 1Gb Ethernet, UltraNav, Secure chip, 6c Li-Ion, XP Prof. ENG

re

 #72964  autor: amadeo
 10 maja 2006, 20:21
2 dni to za mało..poczekasz sobie

Obrazek

 #73009  autor: Sirmark
 10 maja 2006, 22:47
najpierw udaj sie do orange i zobacz czy oni na pewno wypuscili numer.. dowiedz sie jak wyglada twoje saldo rachunku. czy na pewno jest uregulowane..

potem idz do Ery.

oczywiscie pewnie trzeba bedzie byc tez mniej mily jak w salonach nie beda chcieli wspolpracowac

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew