rodomb pisze:
1. Wiec czy jest mozliwe aby oni udostepnili mi nagranie tej rozmowy z operatorem abym mogl przekonac sie jak przebiegala ta rozmowa ?
2. Czy Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty w postepowaniu mediacyjnym moze otrzymac zapis tej rozmowy ?
1. skoro jestes pewien ze w rozmowie wyrazales zyczenie wlaczenia uslugi, i konsultant powiedzial ze ja wlacza. to podaj w ponownej reklamacji date i godzine polaczenia do BOK.
opisz sytuacje, powolaj sie na przeprowadzona rozmowe oraz to ze moga sobie to odsluchac.
Nie ma jako takiej procedury raczej aby Tobie rozmowe udostepnili nagranie.
Zreszta to oni powinni w razie co udowodnic ze cos nie mialo miejsca
2. jesli sprawa jest sporna i trafi na sad polubowny lub powszechny to na pewno beda musieli udostepnic.
URTIP a obecnie UKE, nie jest strona w postepowaniu mediacyjnym i nie bedzie wystepowac po zadnej stronie, pomaga tylko w rozmowach miedzy stronami.