togom pisze:Co kolwiek by się nie wydażyło, to w simplusie trzeba uznać to za normę .Wysłałem przedwczoraj MMS-a do szwagra o 20.00 wieczorem a doszedł o 3.00 w nocy . Dzisiaj o godz.14.10 nawiązałem połączenie które trwałoi 46 sek. a dopiero wieczorem o 19.00 dostałem smsa z sieci ze ostatnia rozmowa trwała 9.20sek byłem w szoku. Zadzwoniłem na biuro obsługi klienta by to wyjaśnić ( koszt 95 gr) ale rozmowa się urwała po 30 sek.
I tak w kółko . Czasem się zastanawiam jakim trzeba być nieudacznikiem by kierować tak potężną firmą w tak nieudolny sposób.
Reklamuj to wszystko. Co Ci szkodzi chwię siąsć i ładnie napisać reklamację. Apropo reklamacji w sieci Plus to powinna ona wyglądać następująco. Parę informacji i wskazówek:
1. Numer faksu do Departamentu Reklamacji jest następujący: 601 102 551.
2. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej: faksem, pocztą, mailem lub w Punkcie Sprzedaży.
Wniosek przesłany samodzielnie powinien zawierać:
- Imię i Nazwisko lub Nazwa firmy,
- Adres zamieszkania lub siedziby firmy,
- Numer telefonu lub konta Klienta,
- Określenie przedmiotu reklamacji wraz z uzasadnieniem,
- Czytelny podpis osoby upoważnionej (w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej)
Wniosek należy przesłać faksem na numer podany powyżej
lub na adres do korespondencji:
Polkomtel S.A.
Departament Reklamacji
ul. Postępu 3
02-676 Warszawa
albo na adres e-mail:
[email protected] (z adnotacją że jest to reklamacja)
W terminie 14 dni od daty wpłynięcia powinieneś otrzymać potwierdzenie przyjęcia wniosku. Natomiast jej rozpatrzenie może trwać nie dłużej niż 30 dni od daty wpłynięcia wniosku.
Niedotrzymanie tego terminu przez POLKOMTEL S.A. oznacza pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
Okres 30 dni liczony jest od dnia:
- złożenia wniosku reklamacyjnego w Punkcie Sprzedaży,
- telefonicznego zgłoszenia w DOK,
- otrzymania reklamacji drogą e-mail
[email protected],
- wpływu wniosku wysłanego pocztą do Działu Reklamacji
Pozdrawiam
