• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #628762  autor: fl0w
 23 kwie 2013, 16:12
Witam,
Zgłosiłem reklamacje do biura obsługi orange, odesłano mnie bez pośrednio do salonu orange, spędziłem tam ok. 1,5h czekając w kolejce po czym dostałem po pewnym czasie odpowiedź, że reklamacja jest niezasadna. Reklamacja dotyczy problemów z zasięgiem. Przebywając w mieszkaniu mam zasięg ok.1-2 kreski. Przy odbieraniu telefonu połączenie po chwili urywa się. Jestem zmuszony rozmawiać przez telefon przy oknie lub na balkonie. Jest to dla mnie dość uciążliwe. Od razu zaznaczam, że problemu nie stanowi telefon. (ta sama sytuacja na różnych telefonach i kartach sim). Czy jest jakaś możliwość rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym bez płacenia kary umownej? Jak już napisałem dostałem odpowiedź od orange ze reklamacja niezasadna...

 #628845  autor: cozix
 23 kwie 2013, 18:06
Z tym zerwaniem umowy bez płacenia kary to ciężko będzie raczej. Każdy operator zastrzega sobie, że świadczy usługi na terenie kraju a nie w konkretnym miejscu, w związku z tym to że w danym miejscu nie masz zasięgu nie oznacza niestety że nie możesz korzystać z usług w ogóle. Masz telefon mobilny a więc nie jest przypisany do konkretnej lokalizacji. Ale jeśli faktycznie w danym miejscu są zgłoszenia od innych klientów że jest kiepski zasięg bądź widać to na mapach to przynajmniej parę procent zniżki na abonament powinieneś mieć spróbuj się o to może upomnieć.

 #628861  autor: orson_dzi
 23 kwie 2013, 18:26
I masz wyjaśnione. Dokładnie tak wygląda sytuacja i to wszystko, co możesz dostać od Orange.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #628899  autor: Sirmark
 23 kwie 2013, 20:30
fl0w pisze:Witam,
Zgłosiłem reklamacje do biura obsługi orange, odesłano mnie bez pośrednio do salonu orange, spędziłem tam ok. 1,5h czekając w kolejce po czym dostałem po pewnym czasie odpowiedź, że reklamacja jest niezasadna.
Pomijając temat reklamacji, pamiętajcie, że reklamacje możecie zgłosić w następujący sposób:
telefonicznie - zadzwoń do Orange Biura Obsługi Klienta
osobiście - udaj się do Salonu Orange
przez internet - skorzystaj z opcji kontakt z BOK na Orange on-line
pisemnie - na adres PTK Centertel Sp. z o.o. ul. Jagiellońska 34 ,96-100 Skierniewice

Nie dawajcie się zbyć konsultantowi. To jest twój wybór i jak masz ochotę reklamcję złóżyć telefonicznie, to konsultant ma ją przyjąć.

Druga sprawa nie dajcie się zbyć konsultantowi, że reklamacja jest niezasadna. On nie jest od oceny reklamacji, od tego jest działa reklamacji. Konsultant m grzecznie tę reklamację przyjąć.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #628920  autor: kowcio
 23 kwie 2013, 21:44
Na moje oko, musisz przeczekać... I modlić się o szybką modernizację NetworkS!'u, wtedy będziesz miał zasięg..
A możesz nam powiedzieć, co Cię skłoniło do wzięcia w ciemno umowy w Orange? Miałeś telefon w innej sieci i tak Cię skusili, że przeszedłeś do nich nie wiedząc o zasięgu?
To jest tak naprawdę trudna sprawa, bo nikt nadajnika Ci nie postawi, a jak umowę zawierałeś w salonie, to raczej ciężko będzie ją anulować. Zwłaszcza, gdy wziąłeś jakiś sprzęt na umowę i go teraz używasz.

 #628921  autor: Kryniczanin
 23 kwie 2013, 21:48
kowcio pisze:Na moje oko, musisz przeczekać... I modlić się o szybką modernizację NetworkS!'u, wtedy będziesz miał zasięg..
Żebyś się nie zdziwił jutro napiszę jeden temat. Jestem ofiarą zaniku 3G T-Mobile po modernie Networks...

 #628923  autor: kowcio
 23 kwie 2013, 21:50
Kryniczanin pisze:kowcio napisał/a:
Na moje oko, musisz przeczekać... I modlić się o szybką modernizację NetworkS!'u, wtedy będziesz miał zasięg..


Żebyś się nie zdziwił jutro napiszę jeden temat. Jestem ofiarą zaniku 3G T-Mobile po modernie Networks...
No ale docelowo ma być "lepiej", a tak naprawdę, to nie wiem kiedy ruszy całe te NetworkS, bo oni budują, budują i wątpię, aby w 2014 cały kraj był gotowy, ale może się nie znam

 #628932  autor: Kryniczanin
 23 kwie 2013, 23:08
Z tej samej lokalizacji co była po modernie 3G T-Mobile zniknęło u mnie...To znaczy jest szczątkowo z prędkością EDGE...

A Orange dorobiło się za to wzorowego 2G...Tu nie żartuję. Aż miło korzystać z roamingu play.

 #628981  autor: kowcio
 24 kwie 2013, 10:42
No to dziwna sprawa. Ja sobie jakoś wbiłem do głowy, że po zakończonej modernizacji NetworkS!'u, stacje będą wspólne i każdy będzie mial mniej wiecej to samo. To wynika z tego, że nadal i tak będą różnice w jakości, zasięgu Orange i T-Mobile? W ogóle chcę zobaczyć jak to całość będzie działać, bo połączenie dwóch ogromnych sieci w praktycznie jedną, w czasach, kiedy ruch telekomunikacyjny z dnia na dzień robi się coraz większy (głównie mobilny Internet) to nie wiem czy jest to taki dobry pomysł i zapewne Polkomtel na tym najlepiej wyjdzie

 #629350  autor: cozix
 25 kwie 2013, 18:24
SirmarK pisze:Druga sprawa nie dajcie się zbyć konsultantowi, że reklamacja jest niezasadna. On nie jest od oceny reklamacji, od tego jest działa reklamacji. Konsultant m grzecznie tę reklamację przyjąć.
Wiesz, tak się składa że konsultant z którym rozmawiasz za 5 minut może być "działem reklamacji" więc osoba z którą rozmawiasz może być bardzo kompetentna w danej sprawie ale to tak na marginesie ;) Niemniej jednak zasmarkanym obowiązkiem konsultanta jest przyjąć reklamacje nawet jeśli jest jakaś banalna wydumana głupota.

 #629377  autor: Sirmark
 25 kwie 2013, 19:44
cozix pisze:Wiesz, tak się składa że konsultant z którym rozmawiasz za 5 minut może być "działem reklamacji" więc osoba z którą rozmawiasz może być bardzo kompetentna w danej sprawie ale to tak na marginesie ;)
Ale ja tu się nie wypowiadam na temat rotacji konsultanta czy jego kompetencji.

Choć ja przeważnie zamiast składać reklamacje telefonicznie, to szybciej jest mi ją napisać mailem.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #629834  autor: kn
 27 kwie 2013, 22:29
A moze zrobic inaczej...

W rejonie gdzie mieszkaja moi rodzice T-mobile kiedys mialo bardzo slaby zasieg (choc to wcale nie bylo daleko od centrum miasta, po prostu takie uksztaltowanie terenu w tej okolicy).

Sadziedzi, ktorzy mieli t-mobile sie zgadali, ze zrobia mala akcje i w okresie tygodnia, moze dwoch zasypia ich zgloszeniami o slabym zasiegu w okolicy. T-mobile oczywiscie udzielalo milej odpowiedzi, z ktorej wynikalo - na drzewo - a to ze zasieg w budynkach moze byc slabszy, a to ze uksztaltowanie terentu itd. Ale widocznie duza liczba zgloszen w krotkim czasie jednak musiala miec jakies znaczenie, bo po jakims czasie zasieg sie wyraznie poprawil. Wciaz zdarzaja sie male problemy, ale jest duzo lepiej. moze nie tyle dostawili jakis nowy maszt, co lekko poprawili konfiguracje jakiegos istniejacego - tak przypuszczam.

Slowem szukaj osob w twojej okolicy z podobnym problemem i umowcie sie, ze np pierwszy tydzien czerwca bombardujecie orange by cos z tym zrobili.

[ Dodano: 2013-04-27, 22:32 ]
Choc w zasadzie ta historia miala miejsce, gdy T-mobile byla Era i wowczas bardziej zalezalo im na klientach. Ale sprobowac mozna....

 #629933  autor: orson_dzi
 28 kwie 2013, 13:36
cozix pisze:Wiesz, tak się składa że konsultant z którym rozmawiasz za 5 minut może być "działem reklamacji" więc osoba z którą rozmawiasz może być bardzo kompetentna w danej sprawie ale to tak na marginesie ;)
Małe szanse, ale fakt, jest taka możliwość.

Biorąc to ogólnie, każdy konsultant może Ci od ręki rozpatrzyć reklamację, jeśli nie chcesz oficjalnej odpowiedzi pisemnej i sprawa rozchodzi się o kilkanaście złotych. W innych przypadkach trzeba zgłaszać oficjalną reklamację i jak chcesz ją zgłosić, to konsultant musi ją przyjąć.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #630056  autor: Piechur89
 29 kwie 2013, 10:40
U mnie net w Orange jest do D... W Gdańsku gdzie się uczę osiąga 10 megabitów na przykład więc reklamacja jest faktycznie niezasadna. Trzeba było sprawdzić jakość sieci kupując prepaida przed podpisaniem umowy.