siwy3461 pisze:Czy ktoś ma jakieś pomysły na rozwiązanie problemu?
Skoro masz odpowiedz, że powinni dokonać wymiany w każdym salonie, to maszeruj gdzie ci wygodnie. Jak nie będą chcieli przyjąć to zażądaj tego na piśmie. Jak i pisma nie będą chcieli dać to zanotuj dane sprzedawcy. Potem pismo z odmową lub opis sytuacji składasz w postaci reklamacji do operatora.
Jak w salonie nie będą mieli na wymianę, to niech po prostu przyjmą sprzęt, a nowy niech ci wyślą kurierem.
siwy3461 pisze:Może chociaż ktoś z forumowiczów wyjaśni w jaki sposób napisać/złożyć reklamacje aby nie płacić za internet, którego nie ma.
Poradnik reklamacyjny masz tutaj
http://www.cik.uke.gov.pl/sposoby-dochodzenia-roszczen
Oprócz wymogów formalnych z linka, resztę sytuacji opisujesz swoimi słowami.
Zwięźle, bez emocji, fakty.
Co prawda możesz reklamację złożyć telefonicznie, jednak w takich bardziej skomplikowanych sprawach przygotuj pismo, w dwóch kopiach, i idziesz do salonu. Jednak kopia dla salonu, na drugiej salon stawia pieczątke date i podpis jako potwierdzenie przyjęcia.
Pamietaj jednak, że do czasu rozpatrzenia reklamacji, musisz normalnie płacić.