• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #55666  autor: Lesli
 23 lut 2006, 12:56
Mam taki problem...
2-go grudnia ub.r. podpisałem nową, kolejną umowę z firmą Orange i przy okazji wymieniłem stary telefon na nowy tj. Sony Ericson K300i. Po dokładnym zapoznaniu się z instrukcją obsługi rozpocząłem konfigurację nowego telefonu, m.in. wpisałem dane mojej skrzynki e-mail. Zrobiłem to dlatego, że będąc osobą niepełnosprawną czasami wyjeżdżam do innych miast gdzie nieraz nie mam dostępu do internetu, a mam potrzebę odebrania lub wysłania poczty. Pod koniec konfigurowania mojej skrzynki pocztowej w telefonie natrafiłem na opcję "Okres sprawdzania". zastanawiając się co ona może oznaczać (w instrukcji nie znalazłem nic na ten temat) doszedłem do wniosku, że chodzi o ustawienie czasu połączenia telefonu z internetem w celu sprawdzenia poczty, jednak z uwagi na to, że narazie nie zamierzałem korzystać z odbierania poczty przez telefon pozostawiłem opcję "Okres sprawdzania" nie zmienioną - niestety nie patrząc na jej ustawienie, jednak jestem pewny, że ja nic w niej nie zmieniałem, poprostu wyszedłem ze wszystkich ustawień. Postanowiłem jednak sprawdzić czy to co zrobiłem działa, uruchomiłem sprawdzanie poczty i... nic się nie stało, nie odebrałem ani jednaj wiadomości e-mail. Uznałem zatem, że sprawdzanie poczty nie działa i postanowiłem odłożyć tę sprawę do czasu gdy będę z tego musiał skorzystać.
28 grudnia otrzymałem wiadomość, że wystawiono mi rachunek na kwotę 2263 zł !!! W pierwszej chwili myślałem, że to pomyłka. Zacząłem dzwonić do BOK Orange z prośną o wyjaśnienie tej kwestii. Niestety, okazało się, że od momentu wprowadzenia przeze mnie danych mojego konta telefon sam, bez mojej wiedzy co 5 minut łączył się z internetem próbując sprawdzić moją pocztę. Sytuacja taka trwała do pierwszych dni stycznia, to znaczy do momentu, gdy zadzwonił do mnie ktoś z BOK Orange i powiedział mi o całej sytuacji oraz polecił wyłączyć, a w zasadzie usunąć wszelkie dane mojego e-maila z telefonu, co niezwłocznie uczyniłem.
Od tamtej pory wisi nade mną olbrzymi rachunek, którego nie jestem w stanie zapłacić bo poprostu nie mam z czego ! Mam tylko rentę w wysokości 640 zł. miesięcznie, co z ledwością wystarcza na skromne życie. Napisałem już trzy odwołania do centrali Orange i wszystkie zostały odrzucone argumentując to tym, że Orange świadczyła usługi zgodnie ze wszelkimi wymogami i że to moja wina. Ja zaś do żadnej winy się nie poczuwam bo z żadnych usług internetowych nie korzystałem, a co za tym idzie nie zamierzam płacić za coś, z czego nie korzystałem.
CZY MOŻE MI KTOŚ POWIEDZIEĆ CO JA W TEJ SYTUACJI MAM ZROBIĆ ???

Lesli

 #55667  autor: luukkaassz
 23 lut 2006, 13:03
Moj kolega miał tak tylko, że na mniejszą sume ( 800zł). Nie pisał nawet do BOK bo to i tak nie miałoby sensu. Działo mu się to na t610 w PLUSGSM. Jedyne co możęsz wynegocjować to podział tej sumy na raty.

 #55673  autor: Marcin
 23 lut 2006, 13:34
"Jedyne co możęsz wynegocjować to podział tej sumy na raty."

Bzdura !Ja bym tego nie placil,zadzwoń do biura obslugi klijenta i poproś o polączenie z kosulntantem Marcinem ł. to podobno facet który pomógl juz kilku osoba w trudnej sytuacji.
Napisz też podanie,pismo do glównej siedziby i powiedz ,że dzwonileś do bok-u i konfigurowaleś internet telefoniczny z jakąś konsultantką i to ona cię wprowadzila w bląd.Wtedy calą sprawe będzie można zwalić na niekompetentność pracowników.

 #55675  autor: Klusek
 23 lut 2006, 13:50
Marcin pisze: [...]
Napisz też podanie,pismo do glównej siedziby i powiedz ,że dzwonileś do bok-u i konfigurowaleś internet telefoniczny z jakąś konsultantką i to ona cię wprowadzila w bląd.Wtedy calą sprawe będzie można zwalić na niekompetentność pracowników.
Zdajesz sobie sprawę z tego co piszesz? Żałosne, chciałbyś żeby ktoś zwalał winę za swoje problemy na ciebie po mimo tego, że ty nie miałeś z tym nic wspólnego? Już wiemy przynajmniej skąd się biorą opinię o niekompetencji pracowników BOKów :? Wiem, że chodzi o nie małe pieniądze, ale trzeba mięć choć trochę uczciwości w sobie.

Lesli zadzwoń do BOKu i szczerze i uczciwie wyjaśnij sytuacją, może da się problem jakoś pozytywnie rozwiązać.

Obrazek
Obrazek

 #55676  autor: kallafior
 23 lut 2006, 13:52
Marcin pisze:Napisz też podanie,pismo do glównej siedziby i powiedz ,że dzwonileś do bok-u i konfigurowaleś internet telefoniczny z jakąś konsultantką i to ona cię wprowadzila w bląd.Wtedy calą sprawe będzie można zwalić na niekompetentność pracowników.
Ty chyba żartujesz ?! :shock: Rozumiem, że sytuacja jest bardzo ciężka i nieprzyjemna dla Lesli ale posuwać się do takich sposobów to chyba za wiele.

Obrazek
Obrazek

 #55677  autor: daniel
 23 lut 2006, 13:54
Dokladnie, tak jak powiedzial Marcin.
Zadzwon do BOKu, popros pana Marcina L. (sorki, nie mam polskich liter).
On pomaga wlasnie takim osoba, jak Ty, tzn. ze z ich niewiedzy, non stop bylo placzenie :|

Powinien Ci pomoc... Lub napisz maila, do niego.

Szczerze wspolczuje!

Lights are blinding my eyes...

 #55712  autor: Irek
 23 lut 2006, 16:05
Sytuacja troche trudna. Wątpię, żeby pozwolili Ci nie płacić tej kwoty.

A po drugie co to za Marcin Ł. Znowu jakaś wkrętka?

"And one more thing..."

 #55737  autor: wujekm
 23 lut 2006, 16:48
Polecam Marcina Ł. z Orange. Dobra jest jeszcze Ola P. i Mariusz M. Z tymi osobami wszystko załatwicie. Pozdro dla kumatych.


P.S.
Przykra sprawa ale wina nie leży ani troche po stronie operatora.

 #55759  autor: bkawa
 23 lut 2006, 17:35
witam
1. wspolczuje i jestem z toba
2. moze skontaktuj sie z rzecznikiem praw konsumenta, moze mieli podobne przypadki i cos poradza... przynajmniej bedziesz wiedzial czy cos mozna zrobic z tym trudnym problemem
3. wytlumaczcie o co chodzi z tymi osobami??
pozdrawiam

 #55847  autor: Btk_Tomas
 23 lut 2006, 20:51
A co tu pomoże rzecznik praw konsumenta???
Użytkownik korzystał z usługi jaką oferuje operator - tyle że o tym nie wiedział.
Sprawa jest przykra,ale niema podstaw do anulowania rachunku za usługe.
Jedyne co można zrobić to napisać podanie o rozłozenie na raty i umorzenie części długu.

 #55872  autor: bkawa
 23 lut 2006, 22:07
Btk_Tomas pisze:A co tu pomoże rzecznik praw konsumenta???
Użytkownik korzystał z usługi jaką oferuje operator - tyle że o tym nie wiedział.
Sprawa jest przykra,ale niema podstaw do anulowania rachunku za usługe.
Jedyne co można zrobić to napisać podanie o rozłozenie na raty i umorzenie części długu.
pewnie byla masa podobnych spraw u rzecznika i on odpowie czy jest jakas szansa, moze ktos mu jasno odpowie co moze zrobic w tej sytuacji

 #55879  autor: D@rio
 23 lut 2006, 22:38
Zastanawiam się dlaczego niektórzy z Was rzucają imionami konsultantów (np. Marcin Ł.) Nie wiem czy to jakaś ściema i czy ma to jakiś sens. Z drugiej strony z doświadczenia wiem iż konsultanci nie maja takiej siły aby coś załatwić a już napewno w kwestii windykacji należności. Co do Ciebie. Radziłbym napisać do kierownika działu windykacji należności, opisać sprawę, napisać prawdę i prosić o anulowanie oplaty. Tak się to może skonczyć optymistycznie. A najgorsza wersja jest taka że zerwą z Tobą umowę i zaczną proces windykacyjny. Jest jeszcze wersja pośrednia iż rozłozą Ci na raty sumę którą im zalegasz. Tak czy tak, życzę powodzenia!

 #55884  autor: Marcin
 23 lut 2006, 22:54
D@rio pisze:Zastanawiam się dlaczego niektórzy z Was rzucają imionami konsultantów (np. Marcin Ł.) Nie wiem czy to jakaś ściema i czy ma to jakiś sens.
]-Pewnie dlatego tak się zastanawiasz ,ale jeżeli się przylżysz do przeczytania tego co napisal Lesli to pewnie zrozumiesz[/size]
Z drugiej strony z doświadczenia wiem iż konsultanci nie maja takiej siły aby coś załatwić a już napewno w kwestii windykacji należności.
-no i tu sie mylisz
Co do Ciebie. Radziłbym napisać do kierownika działu windykacji należności, opisać sprawę, napisać prawdę i prosić o anulowanie oplaty. Tak się to może skonczyć optymistycznie. A najgorsza wersja jest taka że zerwą z Tobą umowę i zaczną proces windykacyjny. Jest jeszcze wersja pośrednia iż rozłozą Ci na raty sumę którą im zalegasz. Tak czy tak, życzę powodzenia!

 #55886  autor: D@rio
 23 lut 2006, 23:00
Nie sądzę abym się mylił ;) Wiem jakie są możliwości konsultantów z Orange....i wiem że oni tego nie dadzą tak poprostu od ręki "załatwić". No ale nie musisz się ze mną zgodzić...

 #55893  autor: bigman
 24 lut 2006, 00:21
Sorry za Offtop ale nikt jeszcze nie wyjasnil kim jest tajemniczy Marcin Ł... Czy jakby co to mam dzwonic do BOK-u i mowic "prosze o rozmowe z Marcinem eŁ" ?? Czy on ma jednak jakies nazwisko?

 #55896  autor: D@rio
 24 lut 2006, 00:33
bigman pisze:Sorry za Offtop ale nikt jeszcze nie wyjasnil kim jest tajemniczy Marcin Ł... Czy jakby co to mam dzwonic do BOK-u i mowic "prosze o rozmowe z Marcinem eŁ" ?? Czy on ma jednak jakies nazwisko?
no wlasnie. Tez mnie to zastanawia...

 #55918  autor: blom
 24 lut 2006, 08:52
Temeat: „CO JA MAM POCZĄĆ ???????” Odp. dziecko :) najlepiej syna (:D)

---------------------------------
ludzie maly żarcik a tu taka obraza - jednak nie idzie tutaj tak...

---------------------------------

Przykra sprawa, ale nie możesz NIC zrobić – to Ty wpisałeś dane skrzynek do telefonu i myślę, że w jakiś sposób dałoby się ten okres sprawdzania poczty zmienić – swoja droga telefon chyba cały czas na GPRS’ie wisiał? Dla operatora argumentacja, że masz małe dochody nic nie znaczy, bo jak już napisałem to Ty sam ustawiłeś pocztę…
Ostatnio zmieniony 24 lut 2006, 09:33 przez blom, łącznie zmieniany 3 razy.

 #55922  autor: Cubus1981
 24 lut 2006, 09:26
blom pisze:Temeat: „CO JA MAM POCZĄĆ ???????” Odp. dziecko :) najlepiej syna (:D)
SORRY ZA OFFTOPIC :
Co to kuna ma być? Jaja sobie robisz z czyjegoś problemu? Bez przesady. Autorowi postu należy współczuć a nie się z niego wyśmiewać i dawać tego typu docinki.
Wg. mnie ta uwaga jest tutaj kompletnie nie na miejscu.

==N=I=E==C=Z=Y=Ń==D=R=U=G=I=E=M=U==C=O==T=O=B=I=E==N=I=E==M=I=Ł=E==


_____________________________________________________________________

DZIĘKUJĘ ZA SPROSTOWANIE WYPOWIEDZI.
_____________________________________________________________________

7663V5M: T8100, 2GB RAM, 160GB 5400rpm HD, 14.1in 1440x900 LCD, 128MB nVIDIA Quadro NVS 140M, CDRW/DVDRW, Intel 802.11agn wireless, Bluetooth, Modem, 1Gb Ethernet, UltraNav, Secure chip, 6c Li-Ion, XP Prof. ENG