• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #43830  autor: Bartosz
 11 sty 2006, 20:29
Witam,

Tak narzekacie na wpadki operatorów a Era moim zdaniem to wyjątkowa sieć gdyż 13/14 grudnia miała awarię przy rozliczaniu darmowych minut z abonamentu i naliczyła opłaty za połączenia i smsy z tych dni co miało odbicie w faturach (przynajmniej moich).
W związku z zaistniałą sytuacją najpierw otrzymałem smsa ze włączony został pakiet bezpłatnych minut (na co ja wywaliłem gały na wierzch bo nie zamawiałem takiego pakietu) później przysłali e-maila z wyjaśnieniem całej sytuacji i przeprosinami
Nie jest to pierwsza sytuacja kiedy Era umie się zachować jak przystało na szanującą się firmę !!!

Poprostu współczuję wszystkim tym co są Klientami plusa i orange :-D

a ja jestem bardzo szczęśliwym Klientem ERY !!

 #43831  autor: PiotrG-dz
 11 sty 2006, 20:33
Naszym królem jest ERA, ERa najlepsza jest, bo Era bije Plusa a nawet Simplusa, czy znacie takiego ptaka pingwina TAKTAKA on pomoże wam , on pomoże wam :-)

 #43833  autor: Bartosz
 11 sty 2006, 20:39
tepsaslave pisze:Naszym królem jest ERA, ERa najlepsza jest, bo Era bije Plusa a nawet Simplusa, czy znacie takiego ptaka pingwina TAKTAKA on pomoże wam , on pomoże wam :-)
:-D dobre :-D

 #43835  autor: D@rio
 11 sty 2006, 20:44
wlasnie dlatego wybralem Ere :D ;) ...bo cenie ich za podejscie do klienta i poziom obslugi :)

 #43837  autor: Bartosz
 11 sty 2006, 20:47
a ja ich lubie właśnie za takie gesty i przyznanie się do winy

 #43843  autor: Skarpyta
 11 sty 2006, 21:09
Ja tez bardzo szanuje ERE :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Obrazek
Obrazek

 #43844  autor: kameT
 11 sty 2006, 21:11
Zgadzam się! Również doświadczyłem nie raz życzliwości ze strony ERY. Jednak uważam, że ORANGE jak i PLUS również dbają o swych klientów, tylko jedni bardziej, drudzy mniej :)

3510i --> T630i--> 6230i --> 6230i / 3310 --> 6230i / 6060
--> 6300 / 6230i --> 6300 / W580i --> N82 / 6300 --> N82/ 6303 --> S8500(Wave) / N82 .
"The future starts today, not tomorrow!"
 #43852  autor: pumba
 11 sty 2006, 21:19
Bartosz pisze:Witam,

Tak narzekacie na wpadki operatorów a Era moim zdaniem to wyjątkowa sieć gdyż 13/14 grudnia miała awarię przy rozliczaniu darmowych minut z abonamentu i naliczyła opłaty za połączenia i smsy z tych dni co miało odbicie w faturach (przynajmniej moich).
W związku z zaistniałą sytuacją najpierw otrzymałem smsa ze włączony został pakiet bezpłatnych minut (na co ja wywaliłem gały na wierzch bo nie zamawiałem takiego pakietu) później przysłali e-maila z wyjaśnieniem całej sytuacji i przeprosinami
Nie jest to pierwsza sytuacja kiedy Era umie się zachować jak przystało na szanującą się firmę !!!

Poprostu współczuję wszystkim tym co są Klientami plusa i orange :-D

a ja jestem bardzo szczęśliwym Klientem ERY !!
nie chcę być złośliwy ale czy w powyższym przypadku określenie ery jako "wyjątkowa sieć" nie powinno mieć negatywnego znaczenia?! Bo ja zamiast przeprosin wolałbym żeby sieć nie nawalała i nie miała powodów do przeprosin. Przez 2 lata byłem abonentem ery i w ciągu tego czsu było kilka wpadek z czego dwie poważne i zniechęciło mnie to do tej sieci wcześniej byłem 2 lata w idei i nic podobnego nie miało miejsca więc dlatego wróciłem do centertela bo co mi z przeprosin jak nie mogę normalnie korzystać z telefonu?! Czyżbym nie miał racji?!

 #43855  autor: D@rio
 11 sty 2006, 21:21
Pewnie Orange tez ma wpadki tylko zdecydowanie inne i moze niekoniecznie tak widoczne dla zwyklego uzytkownika ;)

Natomiast co do przeprosin :) no niby nic....ale to jednak dobrze swiadczy o firmie ze potrafi sie przyznac do bledow (nie tak jak Orange...). Bo awarie jakby nie patrzec wszedzie sie zdarzaja...

 #43858  autor: Bartosz
 11 sty 2006, 21:24
wpadka o której pisałem nie powodowała czy raczej nie wpłynęła na inicjonowanie połączeń,wysyłani i odbieranie smsów itp a jedynie wpłynęło na naliczenie opłat które zostały zaraz po wykryciu skorygowane fakturą korygującą oraz w ramach rekompensaty włączenie pakietu bezpłatnych minut wymiennych na smsy :]
wpadka poważna o jakich niektórzy mówią to dla mnie jest jedynie kiedy z winy operatora nie mam możliwości nawiązania/odebrania połączeń a pomyłka w naliczeniu opłat to nic wielkiego moim zdaniem tym bardziej ,że błąd jest wykryty przed terminem płatności faktury :-D

tak czy siak uważam ERE za najlepszą sieć w naszym kraju - ale w sumie to każdy ma prawo do własnego zdania

 #43861  autor: kalin
 11 sty 2006, 21:28
Wszyscy ktorzy maja Ere sa suuuuper! Pjontka dla was chlopaki! Czekamy na wiecej takich tematow! Huuuuura niech 1000 lat zyje Era!
 #43866  autor: J.D.B.
 11 sty 2006, 21:34
Bartosz pisze: przysłali e-maila z wyjaśnieniem całej sytuacji i przeprosinami
Skąd Era miała twój adres e-mail?

 #43869  autor: Bartosz
 11 sty 2006, 21:37
gdyż skrzynkę e-mail prywatną mam jako ich klient tj. [email protected] :-D

 #43874  autor: D@rio
 11 sty 2006, 21:49
Bartosz pisze:gdyż skrzynkę e-mail prywatną mam jako ich klient tj. [email protected] :-D
Ja tez mam taka skrzynke :D darioMAŁPAeranet.pl jakby co :D ;)

 #43881  autor: Skarpyta
 11 sty 2006, 21:58
gdzie to mozna załozyc?? podacie link??? :-D :-D :wink:

Obrazek
Obrazek

 #43884  autor: Rogal
 11 sty 2006, 22:05
Zawsze wiedziłem że ERA jest The Best :wink: :-D :twisted:

 #43886  autor: Bartosz
 11 sty 2006, 22:07
Skarpyta pisze:gdzie to mozna załozyc?? podacie link??? :-D :-D :wink:
mam od samego początku więc nie bardzo wiem co trzeba zrobić aby ją mieć :roll: może 602900 ??

 #43891  autor: ariels
 11 sty 2006, 22:17
Kiedys w plusie mieli awarie z programem 5plus, akurat w tym czasie jak zamówiłem nagrode i nie odtrzymałem nawet zadnych przeprosin, więc jest to wielki plus dla ery ze się potrafia przyznac do błędów.

 #43913  autor: djcaro
 11 sty 2006, 23:21
No pewnie że Era jest the best.Ja tez cenie Ere za jakosc usług i wspanialem podejscie do klienta :).Zawsze i wszędzie Era najlepsza bedzie.

 #43916  autor: blom
 11 sty 2006, 23:32
a skad maila maja jak podawales dane do umowy podales a reklamowej szmiry nie przesy;aja>