• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 27 z 40
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 40

 #422561  autor: castagnet
 12 sie 2010, 16:20
johnq pisze:Przedstawiciel Handlowy nie wysyła umów, castagnet będzie jeździł z nimi do klienta bądź w umówione wcześniej miejsce...
Jeszcze nie wiem czy bede jeździł :-) bo zastanawiam się nad przyjęciem oferty. Mam obawy, że rynek jest przepełniony i będzie to ciężkie zadanie...

 #422564  autor: thonka
 12 sie 2010, 16:35
castagnet, bylem z rok temu na rozmowie jako KBB w Tell'u (diler orange).
nic ciekawego tak szczerze powiedziawszy.
co prawda nie wiem jak jest w erze, ale tam praca opierala sie na panoramie firm i obdzwanianiu ludzi w poszukiwaniu ew. klientow sklonnych przejsc do orange (bo niestety rynek jest nasycony i trafienie calkowicie nowej aktywacji jest dosc nietypowe). po kilku takich telefonach masz baze klientow, kalendarz przed soba i zapisujesz sobie dane, godziny itp. i jedziesz.

pierwszy miesiac jezdzenie z doswiadczonym konsultantem, nauka negocjacji itp. potem test ze znajomosci oferty na tzw. licencje KKB odnawiana co 3 miesiace. oblejesz test - dziekuja Tobie za prace.

podstawy zadnej (u nas nie wynagradza sie nicnierobienia jak to uslyszalem), tylko prowizja za umowy. mowili, ze srednia placa u nich wynosi ok. 2000zl na reke (w grubych miesiacach byli ponoc tacy co zarabiali i po 5000zl, ale nikt nie powiedzial co sie dzieje w tych chudszych...), ciezko mi w to uwierzyc, choc sam tez ile za umowe jest nie slyszalem (byla mowa o procentach z ogolnej prowizji).
oczywiscie sluzbowy telefon, samochod i laptop.
gwozdziem do trumny byla tylko jedna rzecz - wlasna dzialalnosc. nie usmiechalo mi sie tracic uprawnien z tyt. pierwszej dzialalnosci gospodarczej (potem trzeba odczekac pewien czas, by nabyc te same prawa).

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #422946  autor: Xenomorph
 14 sie 2010, 21:12
Teraz do naboru do BOK w Lublinie nie ma dużych wymagań. Ukończona matura, dobra dykcja, dyspozycyjność, znajomość pakietu Excel. Z tego co wiem każdy na początku zatrudniany jest poprzez firmę zewnętrzną. Teraz bodajrze od razu dostaje się umowy na okres 2 lat (umowa o pracę).

 #423027  autor: Raskus
 15 sie 2010, 11:41
Szkolenia 3 tygodnie, praktyka półtora.

Doradca klienta inwydualnego Orange

 #423077  autor: honey999
 15 sie 2010, 16:26
w boku w lublinie dostajesz umowe miesieczna i tak mozesz maksymalnie przez rok :]

 #423602  autor: Quest-GSM
 17 sie 2010, 22:35
Podstawa jest mieć odpowiednie wykształcenie-w tym wypadku wyższe,lub doświadczenie którego bardzo często brakuje młodym ludziom,bo niby skąd mają je mieć. Ale plusem jest to,ze nie jest to rynek "zamknięty" tylko praca dostępna dla wszystkich.

www.quest-gsm.pl
Telefony komórkowe

 #423628  autor: thonka
 18 sie 2010, 00:16
Quest-GSM pisze:w tym wypadku wyższe
nie przesadzaj... zeby byc salonowym "sciemniaczem" nie trzeba miec tak na dobra sprawe nawet matury, a jedynie "gadane".
co innego technicy itp., ale zwykly konsultant czy to w callcenter, czy to w salonie z pewnoscia nie musi byc wyzszego wyksztalcenia...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #423827  autor: user_delete10
 18 sie 2010, 19:18
thonka pisze:
Quest-GSM pisze:w tym wypadku wyższe
nie przesadzaj... zeby byc salonowym "sciemniaczem" nie trzeba miec tak na dobra sprawe nawet matury, a jedynie "gadane".
co innego technicy itp., ale zwykly konsultant czy to w callcenter, czy to w salonie z pewnoscia nie musi byc wyzszego wyksztalcenia...
Moja rozmowa o pracę w salonie Ery zakończyła się niepowodzeniem. Uważam, że dobrze wypadłem zarówno w scence jak i w innych odpowiedziach. Byłem jedynie bardzo zestresowany... Jeśli przez to mnie nie przyjęli to idiotyczne... 3 ważne osoby siedzące przedemną jak sędziowie, spisujący nie wiadomo co na kartki po każdej mojej odpowiedzi zaowocowało moim zdenerwowaniem. Przy ludziach w salonie, którzy po coś przychodzą tego nie czułbym. Widać oni myślą inaczej i uważają, że na tej podstawie można człowieka ocenić.

Osobiście uważam, że nie trzeba mieć tylko "gadane". Żeby o czymś gadać trzeba mieć pojęcie a samo powiedzenie, że Plus ma o 2zł drożej nie świadczy o tym, że przekonam klienta. Ja mam wiedzę bardziej techniczną i mógłbym to wytłumaczyć nieco bardziej fachowo. Jeśli tylko na "gadanym" lub na ocenie stresu opiera się ocena potencjalnego nowego pracownika uważam to za głęboko złą i niesprawiedliwą ocenę.

 #423831  autor: thonka
 18 sie 2010, 19:26
fenix189, przecietnego Polaka interesuje cena abonamentu i co za mega wypas telefon za 1-100zl moze w danym abonamencie dostac. reszta znaczacych szczegolow jak minuta po za abonamentem czy w ogole zapisy w regulaminie sa nieistotne.

bardzo malo przychodzi ludzi, pytajacych o jakies szczegoly danego telefonu, kazdy jest niestety przeswiadczony, ze wie lepiej co mu potrzeba i jak sie uprze na aparat 3mpix to mu nie wytlumaczysz, ze z tego z 2mpix wychodza ladniesze zdjecia.
inni natomiast wierza na slowo konsultantowi, "bo oni sami sie nie znaja".

jak widac nastawieni byli na papuge, ktora ma gadac - mimo wszystko u nas dalej jest nastawienie, ze trzeba przegadac klienta, otumanic go tak jak to robia chocby konsultanci CC.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #429850  autor: KUMSON
 16 wrz 2010, 12:04
Witam wszystkich interesuje mnie praca w PLAY na stanowisku Młodszy Konsultant do spraw sprzedaży, jeżeli ktoś coś wie to niech napisze jak ta praca wygląda jakie są godziny pracy oraz jakie jest stałe wynagrodzenie + premie???

 #429858  autor: ywis
 16 wrz 2010, 12:39
przemek910 pisze:A dla zainteresowanych dodam że są dwie oferty pracy w Call Center Ery, Łódź
Tam co miesiąc jest rekrutacja, bo ludzie z tamtąd uciekają ;)

 #429861  autor: KUMSON
 16 wrz 2010, 13:15
to jak warto iść do tego PLAY na młodszego konsultanta ds. sprzedaży??

 #429909  autor: kowcio
 16 wrz 2010, 16:50
Musisz byc silny psychicznie aby tam wytrzymać
Kuzynka pracowała w Play kilka miesięcy i była w stanie załamania psychicznego.
Dużo ludzi ucieka, bo płacą jak płacą, a praca jest.. Ciężka. Teraz Ci się wydaje, ze fajnie będzie.
Spróbować zawsze możesz,

 #429918  autor: KUMSON
 16 wrz 2010, 17:03
kowcio, a jak jest płaca miesięczna i co należy do obowiązków młodszego konsultanta ds. sprzedaży??

 #429920  autor: Jaca
 16 wrz 2010, 17:13
KUMSON pisze:co należy do obowiązków młodszego konsultanta ds. sprzedaży??
Pewnie to samo co w salonach innych sieci, czyli aktywne pozyskiwanie klienta, wyrabianie planów sprzedażowych. Kiedyś znajomy mi powiedział że mimo że wyrobili plany na sprzedażowe, to nie udało im się sprzedać ani jedenej N-ki (telewizji N) i już było po premii, podobno jakiś 1000 zł na głowę przedadł.

[ Dodano: 2010-09-16, 17:14 ]
KUMSON pisze:a jak jest płaca miesięczna
Dwa lata temu to była podstawa w postaci najniższej krajowej + premia od sprzedaży.

 #429925  autor: kowcio
 16 wrz 2010, 17:24
Dokładnie tak jak napisał Jaca. Na pieniądze duże nie licz. Nie ma mowy.

 #430038  autor: kentaro666
 17 wrz 2010, 09:38
Przesadzacie, pracowałem w call center Orange przez 11 miesięcy, zarobki wahały się od 1500- 2200. PRaca może i jest na pelnych obrotach, ale niektórzy tak lubią. A co do stresu, to myślę że zależy od osoby.

[scroll]I'm Devil I Love Metal[/scroll]

 #430100  autor: user_delete10
 17 wrz 2010, 16:00
Ten rok tam przebyć to jednak potem jest nie ocenione doświadczenie w CV.

 #430195  autor: kentaro666
 18 wrz 2010, 09:22
Ja wiem czy takie nieocenione, i tak nie każdy chce mnie przyjąć jako telemarketera.

[scroll]I'm Devil I Love Metal[/scroll]

 #430317  autor: user_delete10
 18 wrz 2010, 18:31
Nieocenione bo pierwsze, że w sprzedaży bezpośredniej a drugie to to, że byłeś osobą, która oprócz sprzedaży zajmuje się nakłanianiem klienta do swoich produktów, przekonując o ich wyższości nad resztą. Takie doświadczenie przydaje się niesamowicie i dzięki niemu możesz pójść o wiele wyżej.
  • Strona 27 z 40
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 40
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 40