• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 54 z 64
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 64

 #388434  autor: manner
 18 lut 2010, 12:42
wczoraj niespodzianka -- w skrzynce korespondencja z Play. nie jakiś tam polecony czy coś. zwykły list. a w środku.... TADAM! tak jest, zamówiony rachunek szczegółowy. skąd ja wiedziałem że tak właśnie będzie?

jeśli kogoś interesuje ciąg dalszy mojej sprawy z Play zapraszam na bloga, nie będę tu powielał treści.

w skócie -- nic się nie dzieje. Play ma w nosie mnie i moją sprawę (za tydzien miną dwa miesiące od zdarzenia)

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #388445  autor: fidel29
 18 lut 2010, 14:31
play4you2 pisze:
fidel29 pisze:Witam,
Już raz mi Pan pomógł ale co teraz "odwala" Play woła o pomstę do nieba.Prosze zapoznać się z moją sprawą.Racja z pewnością jest po mojej stronie ale bez pańskiej pomocy będę się pewnie znowu dwa miesiące kopał z firmą Play...
Ok, sprawdzę co się stało. Podaj mi tylko proszę na pw nr telefonu którego sprawa dotyczy i jak Możesz, nr zgłoszenia, gdzie odrzucono Ci Twoją rezygnację.
osachorzow pisze:Swoją drogą pomysłowość konsultantów nie zna granic...
Wiesz, muszę Ci przyznać rację. Sam się czasem zastanawiam, skąd wpadają na tak "genialne" pomysły. Coż, jednak po naszych wewnętrznych kontrolach, takich osób jest coraz mniej. Myślę, że zauważycie to dopiero gdzieś po pół roku. Niestety, średnio tyle potrzeba, aby zmiany, które są wprowadzane były zauważone.

Pzdr.
Witam,
Chyba wyjaśnianie mojej sprawy trochę potrwa?:(W przyszłym miesiącu mam podpisac umowę na playmix---czy aby Play zdąży zakończyć moja sprawę?

 #388458  autor: play4you2
 18 lut 2010, 15:25
fidel29 pisze:Witam,
Chyba wyjaśnianie mojej sprawy trochę potrwa?:(W przyszłym miesiącu mam podpisac umowę na playmix---czy aby Play zdąży zakończyć moja sprawę?
Dziś skonatktuję się z osobą odpowiedzialną za to zgłoszenie. Pewnie już coś zrobił, ale nie mam żadnych informacji n a ten temat.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #388459  autor: fidel29
 18 lut 2010, 15:29
play4you2 pisze:
fidel29 pisze:Witam,
Chyba wyjaśnianie mojej sprawy trochę potrwa?:(W przyszłym miesiącu mam podpisac umowę na playmix---czy aby Play zdąży zakończyć moja sprawę?
Dziś skonatktuję się z osobą odpowiedzialną za to zgłoszenie. Pewnie już coś zrobił, ale nie mam żadnych informacji n a ten temat.

Pzdr.
Ok będe czekał zatem na jakieś info.Pozdrawiam,K

 #388466  autor: play4you2
 18 lut 2010, 16:08
fidel29 pisze:Ok będe czekał zatem na jakieś info.Pozdrawiam,K
Ok, już wysłałem ci info na pw.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #388468  autor: fidel29
 18 lut 2010, 16:18
Ok dziękuje za szybkie i najważniejsze że pozytywne załatwienie sprawy:)
Pozdrawiam

 #388469  autor: Skarpyta
 18 lut 2010, 16:19
Jako kolejna osoba w tym temacie muszę się wypowiedzieć na temat niezadowalającej mnie sieci Play ;/
Kilka dni temu kupiłem samsunga avila niestety jest on na simlock Play ;/ ,wczoraj postanowiłem kupić starter z playa (jadę akurat na dwa telefony na sieć ERA i ORANGE, i stwierdziłem że tymczasowo kupię jeszcze kartę Play,mimo to że telefon działa bez karty sim). I stwierdziłem jeden fakt w TV podobaja mi się ogólnie reklamy z playa ;D ale po dwudniowym użytkowaniu playa muszę powiedzieć że jeżeli chodzi o reklamę z tym zasięgiem(...ty nie musisz w play na takim odludziu napewno nie masz...)i na końcu pada zdanie:że 90 albo 99% już nie pamiętam teraz,ludzi wybiera zasieg Play. Jakos z tym faktem sie nie zgadzam bo od dwoch dni jak posiadam play jest max 1 2 kreski na calym domu lub pisze ograniczenie sieci co na pozostalych dwoch telefonach jest ful zasieg.

Obrazek
Obrazek

 #388470  autor: play4you2
 18 lut 2010, 16:23
Skarpyta pisze:play jest max 1 2 kreski na calym domu lub pisze ograniczenie sieci co na pozostalych dwoch telefonach jest ful zasieg.
Z zasięgiem jest tak, że zależy od tego wiele czynników, o których już wielokrtonie wspominałem. Jedynie co mogę Ci obiecać, to to, że stale ulepszamy jakość naszego zasięgu. Co do tel. z SIM LOCK, zgłoś się do Salonu i poinformuj ich o tym. Nie powinno być na telefonie zakupionym u nas SIM LOCK.
fidel29 pisze:Ok dziękuje za szybkie i najważniejsze że pozytywne załatwienie sprawy:)
Pozdrawiam
Proszę bardzo :mrgreen:

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #388472  autor: muchakk
 18 lut 2010, 16:29
Skarpyta
ustaw ręcznie na zasięg PLUS widocznie jak inni twój telefon ma problem z przełączaniem się miedzy sieciami (problem z logowaniem do PLUS)- z tego wynika napis "Ograniczone usługi sieciowe"

 #388507  autor: play4you2
 18 lut 2010, 19:13
Moi drodzy, czas na "ogłoszenie telekomunikacyjne" :-). Wszysci Ci, którzy mają stały kłopot z Play 24, bardzo proszę o przesłanie mi na pw (lub do play4you1) swojego nr telefonu i krótki opis usterki (np. panel administarcyjny nie działa). Zbiorę zgłoszenia i przekażę je do działu IT w celu weryfikacji i poprawy systemu.

Oczywiście podanie numeru telefonu jak i wysłanie do mnie pw z informacjami jest dobrowolne i osoby, które wyrażą na to zgodę, jednocześnie wyrażają zgodę na przetwarzanie ich numeru zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (no cóż, tą klauzulkę musiałem zamieścić :lol:).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #388512  autor: invadersmustdie
 18 lut 2010, 19:43
Skarpyta pisze:Jakos z tym faktem sie nie zgadzam bo od dwoch dni jak posiadam play jest max 1 2 kreski na calym domu lub pisze ograniczenie sieci co na pozostalych dwoch telefonach jest ful zasieg.
Samsung Avila to strasznie badziewny pod względem rozmów telefon. Tak się składa, że wszyscy mamy w rodzinie Play, w tym jedna osoba używa tego telefonu, i jest to telefon pokazujący zawsze dużo słabszy zasięg niż reszta naszych telefonów. Nie mówiąc już o tym, że z innych słuchawek (Nokie i SE) da się bez problemu rozmawiać w całym domu, a z Szajsunga tylko stojąc pod oknem w kuchni, w przeciwnym wypadku nic nie słychać, albo potwornie rwie rozmowę.

To na 100% kwestia telefonu, ponieważ próbowaliśmy różnych kombinacji karta SIM/telefon i bez względu na wariant, numery odwala tylko Samsung...

 #388521  autor: kleks
 18 lut 2010, 20:24
Może i ja podzielę się moimi spostrzeżeniami co do działalności BOKu i chyba polityki Play, bo nie sądzę żeby wszystko można było tłumaczyć niekompetencją konsultantów i ich lekceważącym traktowaniem klientów.
Zbliża sie koniec mojej umowy abonamentowej. Jako, że muszę wymienić telefon interesowały mnie tylko takie oferty. W mojej ocenie oferty utrzymaniowej brak, bo ta co jest (na dzień dzisiejszy) niczym nie różni sie od oferty proponowanej nowym klientom. W dniu 01.02.2010 przez stronę Play24 zadałem pytanie na temat dalszego postępowania. Zgłoszenie zostało przyjęte.. Nastepnego dnia zgłoszenie zniknęło. Niestety nie zanotowałem numeru zgłoszenia. W dniu 03.02.2010 ponowiłem zgłoszenie.Tym razem zrobiłem screeny ekranu. Zgłoszenie zostało przyjęte. Nastepnego dnia także go już nie było, a odpowiedzi na zadane pytania nie ma do dziś. Poniżej zamieszczam screeny.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Czyżby pytania były zbyt trudne, lub co gorsza tak zadane, że sensowna odpowiedź na nie była niemozliwa ?
Po kilku dniach zadzwoniłem do BOKu na *500. Konsultant zapytał dla czego chcę zrezygnować. Udzieliłem odpowiedzi takiej jak napisałem powyżej. Zaproponował mi NOKIĘ E52 w cenie 299zł, abo 60zł, umowa na 36 miesięcy. Cale szczęście nie zgodziłem się na tę ofertę od razu, bo teraz już wiem że taka oferta to liczenie na złapanie naiwnego. W ofercie w e-shopie jest NOKIA E66 za 199zł przy umowie na 24 misiące. Na pozostałe pytania otrzymałem w miarę wyczerpujące i prawidłowe, albo zdaje mi się, że prawidłowe odpowiedzi. W dniu 12.02.2010 w salonie Play wypełniłem druk wypowiedzenia umowy i chciałem je tam złożyć. Konsultant spytał dla czego chcę rezygnować z abo. Odpowiedziałem jak na wstępie i to był koniec rozmowy. Jakiejkolwiek propozycji, czy próby przedstawienia oferty nie było. Była za to informacja, że wypowiedzenie muszę wysłać samemu do P4 na adres w Komornikach. Tak też zrobiłem i wypowiedzenie wysłałem na wskazany adres listem poleconym.
W tej chwili nie wiem, czy wypowiedzenie biegnie, czy nie. Nie wiem, czy jest sens dzwonić w tej sprawie do BOKu, a na stronie Play24 na moim koncie nic na ten temat nie ma.
Podsumowując. Decydenci w Play wpadli chyba w samouwielbienie i są święcie przekonani, ze nikt z Playa nie odejdzie.Byłem 2 lata abonentem Ery, 8 lat w Idea/Orange. Przez te lata nie spotkałem się z tak lekceważącym traktowaniem "starych" klientów.
Na koniec kwiatek - 16.02.2010 na moje imię, nazwisko i adres domowy przyszło imienne zaproszenie do Plusa. W ofercie telefon który w Play abo 60 wyceniono na 199zł, w Plusie abo 50 - 1zł. Do tego model o szczebelek lepszy od oferowanego w Play. Wiem, że tam minuty są droższe, ale ich ilość jest jak dla mnie do zaakceptowania, tym bardziej, że zmuszony jestem użytkować drugi numer telefonu - Play fresh. Play fresh - wychodzące, Plus abo - przychodzące. Może to lepsze rozwiązanie niż Play fresh i Play abo z telefonem kupionym na wolnym rynku.
Inna sprawa, ciekawe skąd Plus wiedział, ze kończy mi sie właśnie umowa.
Odchodząc z Orange za punkty lojalnosciowe dostałem jakiegoś SonyErickssona. Kolega w plusie takich punktów nazbierał na kwotę nieomal 700zł i może je przeznaczyć między innymi na nowy telefon. W Playu "stary" klient w ramach wyrazów uznania za korzystanie z ich usług dostaje ofertę utrzymaniową identyczną jak nowy klient z przysłowiowej ulicy.

Pozdrawiam

 #388522  autor: Jedrker
 18 lut 2010, 20:25
kleks pisze:Była za to informacja, że wypowiedzenie muszę wysłać samemu do P4 na adres w Komornikach.Tak też zrobiłem i wypowiedzenie wysłałem na wskazany adres listem poleconym.
W tej chwili nie wiem, czy wypowiedzenie biegnie, czy nie. Nie wiem, czy jest sens dzwonić w tej sprawie do BOKu, a na stronie Play24 na moim koncie nic na ten temat nie ma.
Dziwne, że odesłali Cię z kwitkiem, jeśli chodzi o złożenie wypowiedzenia umowy.
Moje salon firmowy przyjął.
Jeśli chodzi o potwierdzenie wpłynięcia wypowiedzeni aumowy, to wyślą Ci informację zwrotną pocztą.
Też dostałem list od nich,że dostali moje wypowiedzenie umowy, i że proponują mi spoecjalną dla mnie przygotowaną ofertę :-D :-D :-D
Także czekaj spokojnie na list od Playa ;P

 #388539  autor: ciuchcia
 18 lut 2010, 21:53
Jedrker pisze:Dziwne, że odesłali Cię z kwitkiem, jeśli chodzi o złożenie wypowiedzenia umowy.
Moje salon firmowy przyjął.
Tego nie rozumiem, ale salony Play nie przyjmuja od jakiegos czasu rezygnacji.
kleks pisze:Zgłoszenie zostało przyjęte.. Nastepnego dnia zgłoszenie zniknęło.
Nie dam sobie za to glowy uciac, ale zgloszenie jest przyjmowane ... nastepnie przekierowywane do innego dzialu i zwracane z rozwiazaniem. W momencie, gdy znajduje sie w innym dziale jest niewidoczne na Play24. Mozesz zadzwonic na *500 i sie zapytac o to zgloszenie co masz nr - czy jest takie w systemie. Wtedy uda sie potwierdzic (lub zanegowac) moje przypuszczenia.

 #388550  autor: kleks
 18 lut 2010, 22:41
Zgłoszenia które robiłem w 2009 roku były cały czas widoczne. Te przepadły. Od pierwszego zgłoszenia minęło 17 dni, od drugiego - 15. Na zadane pytania konsultant zwłaszcza z "centrali" powinien odpowiedzieć bez namysłu w pięć minut - tak mi się zdaje. 17 i 15 dni - nawet jeżeli jest tak jak Mówisz, to stanowczo za długo.
Nie chcę zawracać nikomu głowy. Nie jestem skazany na Play, ani Play nie jest skazany na mnie. Nie pcham się tam gdzie mnie nie chcą.

 #388576  autor: metpablo
 19 lut 2010, 09:58
Kompetencja pracowników BOK Playa albo sposób na uniknięcie odpowiedzi. Zgłoszenie nr 15161881:
Witam, uprzejmie proszę o wskazanie sposobu, w jaki mogę sprawdzić do kiedy mogę wykonywać bezpłatne połączenia do sieci Play w ramach promocji "Stan Darmowy". Zgodnie z regulaminem promocji: "11. Okres, przez który można wykonywać Bezpłatne połączenia można sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *111*1*3#." Wybranie i zatwierdzenie na klawiaturze powyższego kodu nie powoduje wyświetlenia pożądanej informacji. Pojawia się tylko komunikat "Jestes juz w promocji Stan Darmowy w Play", mimo że promocję mam aktywną, tzn. wykonuję darmowe połączenia do wszystkich numerów w Play.
Odpowiedź z BOK Play:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące nie działających kodów USSD, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej dnia 16 lutego 2010 roku. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej,o wypełnienie poniższego szablonu zawierając dokładne i aktualne informacje dotyczące przykładowego połączenia (maksymalnie sprzed dwóch dni wraz z podaniem konkretnej godziny). Dzięki temu będzie można dokładnie zweryfikować takie połączenie i rozwiązać problem: • Numer abonenta: • Które kody nie działają? • Częstotliwość problemu (rzadko / często / zawsze): • W jakiej sieci znajdował się abonent (Play czy roaming Plus)? • Czy był zasięg? • Model telefonu: • Komunikat na wyświetlaczu: • Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)? • Kiedy wystapił problem (dzień, godzina, minuta)? • KRÓTKI OPIS PROBLEMU: W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem www.playmobile.pl, e-mailem: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 790-500-500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem
Podpisała się Pani Aneta W. I znowu - śmiać się czy płakać?

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #388578  autor: radiowiec_wawa
 19 lut 2010, 10:12
Plakac. Bo to zenujace po prostu.

 #388587  autor: manner
 19 lut 2010, 10:59
i jeszcze jedno - te zgłoszenia są kompletnie nieczytelne. a juz myslalem ze w nowej wersji ktos wreszcie sie chwile zastanowi i wpusci formatowanie (znaki nowej linii) do tych tekstów. przeciez to jest banalne w implementacji.

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #388611  autor: muchakk
 19 lut 2010, 14:55
Może mi ktoś powiedzieć czy muszę mieć zarejestrowany numer, aby wysłać zgłoszenie przez Play24?(Play online na kartę)

 #388614  autor: osachorzow
 19 lut 2010, 15:13
muchakk, musisz. Jeśli nie masz zarejestrowanej nie rozpatrzą żadnej reklamacji ani nie przyjmą dyspozycji. Być może odpowiedzą Ci na jakieś ogólne pytanie nie związane z numerem, którego dotyczy zgłoszenie.

Btw. to chyba nie jest wątek na temat wysyłania zgłoszeń przez play24? Coraz więcej tu offtopów a moderatorzy chyba śpią snem zimowym ;)
  • Strona 54 z 64
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 64
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 64