• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #376582  autor: pawel_m
 24 gru 2009, 15:12
zadzwoniła wczoraj do mnie "miła pani" z informacją, że zakwalifikowałem sie do testrów internetu i że mam podejść w ciągu 3 dni roboczych do wybranego punktu po odbior modemu. Dzic poszedłem i okazało się, że system wyświetla, iz nie przysługuje mi mozliwośc testowania usługi. Co ciekawsze konsultant w sklepie powiedział, że jestem którąś-z-kolei osobą dziś której nie da się zarejestrować w systemie gdyż ten odmawia. Co jeszcze ciekawsze powiedział, że mają tylko 2 modemy i więcje miec nie będą a od rana był już tłum ludzi do których wczoraj dzoniła infolinia.

No cóż - może bład w systemie, więc dzownię na infolinię. Po długich przełączaniach między kolejnymi konsultantami wkońcu trafiłem na osobę w miare kompetentą która powiedziała, że żaden bład w systemie tylko dane zostaną wczytane do systemu dopiero po świętach. Aha i jeszcze jedno: liczba modemów nie jest równa liczbie testerów, tzn. kto pierwszy ten lepszy. W moim przypadku testowanie usługi już odpada bo w sklepie do którego jestem przypisany modemów już nie ma :(, pytam w takiem razie jak to jest, że najpierw zapraszają do testowania, poganiaja aby odebrać jak najszybciej modem po czym dane nie są wczytan do systemu, na 1 modem przypada po kilku testerów i wogóle czy oni sobie jaja z testerów robią - to pania poiwedziała, że takie sa warunki testowania usługi i tyle!

CP: kpina z klientów? nowa strategią firmy???

.

 #377049  autor: Sirmark
 27 gru 2009, 00:19
dobre :) podoba mi sie podejscie.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #379183  autor: bartek93
 07 sty 2010, 17:25
Dobrze a mógłby wypowiedzieć się ktoś, kto jest w trakcie testowania owej usługi? Interesują mnie głównie wartość i stabilność prędkości oraz PING. Aha. Słyszałem, że usługa ta działa podobnie do np. Blueconnect'a, tak? Tzn wpinamy do komputera modem i mamy spokój od plątaniny kabli.
Dzięki i pozdrawiam :)
Bartek

...:::GALAXY LITE:::...

 #379215  autor: Marens
 07 sty 2010, 20:11
bartek93 pisze:Dobrze a mógłby wypowiedzieć się ktoś, kto jest w trakcie testowania owej usługi?
http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php ... 35&start=0
bartek93 pisze:Słyszałem, że usługa ta działa podobnie do np. Blueconnect'a, tak? Tzn wpinamy do komputera modem i mamy spokój od plątaniny kabli.
Dzięki i pozdrawiam :)
Bardziej Play Online - ograniczony zasięg i tylko HSPA+ 850/900Mhz

 #379262  autor: kubik
 07 sty 2010, 23:21
tak zapytam, czy infolinia dzwoniła z 'zastrzeżonego numeru', czy coś się wyświetliło? pytam, ponieważ zastrzeżonych nie odbieram, a udało mi się wysłać formularz na stronie ;o)

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #379320  autor: Marens
 08 sty 2010, 13:47
kubik pisze:tak zapytam, czy infolinia dzwoniła z 'zastrzeżonego numeru', czy coś się wyświetliło?
Polsat zawsze dzwoni z zastrzeżonego
Cyfra z normalnego "0"22

 #379347  autor: kubik
 08 sty 2010, 16:30
no to się 'załapałem' - zastrzeżonych nie odbieram ;o) hehehe

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje