• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #362775  autor: Marens
 30 wrz 2009, 23:53
osachorzow pisze:ale pytanie było o rozwiązanie umowy bez kary więc to jest typowo prawne zagadnienie ;)
Nie rozwiążesz umowy przed czasem, że sieć leży a w sądzie i tak przegrasz.
Gdyby do tego kompetentnie podchodzili to jeszcze, ale kompletnie mają to w nosie.
osachorzow pisze:jeśli zaczynasz już obrażać forumowiczów
To wiesz co się robi w takiej sytuacji, i nie ma sensu o tym dyskutować.

 #362776  autor: sajmon
 30 wrz 2009, 23:53
osachorzow pisze:
Marens pisze:Osobiście jestem wielkim przeciwnikiem PLAY.
i z tego co widzę równocześnie użytkownikiem ;) czyli dokładnie tak jak ja... takie 2w1 ;)
Marens pisze:Bo dziwne, że nikt na aż wielką skalę nie skarży się na Erę/Plusa/Orange jak na Playa w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
w moim przypadku ostatnia reklamacja w play była w lipcu/sierpniu a w erze złożyłem już dwie w wrześniu, a internet nadal jest nieprawidłowo rozliczany i będzie w związku z tym kolejna reklamacja ;) nie znam sieci w której nie byłoby problemów... acz w play jest ich zdecydowanie więcej :/

jak mialem neta z Orange problemow nie bylo

 #362777  autor: Marens
 30 wrz 2009, 23:56
i z tego co widzę równocześnie użytkownikiem ;) czyli dokładnie tak jak ja... takie 2w1 ;)
Mam wątpliwą przyjemność korzystać w Play Online 45zł-10GB i Play One 65.
Do tego P4 zmusiło mnie abym wziął aktywacje w Plusie, z której jestem bardzo zadowolony. Jak nic się nie zmieni to będę zmuszony wziąć iPlus'a w promocji urodzinowej 45zł-3GB i płacić 110zł zamiast na cele charytatywne to na PLAY

 #362779  autor: sajmon
 30 wrz 2009, 23:56
osachorzow pisze:jeśli zaczynasz już obrażać forumowiczów

jak mi koles wyjezdza ze niby prosze kogos o jakis telefon bo mi zlotowki szkoda to co niby mam tu pisac, jak taki poziom prezentujecie

naraz nie piszcie juz bo to nie ma sensu

zycze wam powodzenia w takim podejsciu do zycia

 #362781  autor: Marens
 30 wrz 2009, 23:57
jak mialem neta z Orange problemow nie bylo
No bo w większości NodeB/BTS są podłączane do sieci szkieletowej TP.
Niby Play ma we Wrocławiu radiolinie o przepustowości 2x40Mbit/s ale jak Plus działa ile fabryka dała na 2x22Mbit to świadczy to o P4.
sajmon pisze:jak mi koles wyjezdza ze niby prosze kogos o jakis telefon bo mi zlotowki szkoda to co niby mam tu pisac, jak taki poziom prezentujecie
Bo naprawdę lepiej dać 1zł na tacę w kościele (która pójdzie np. na obiady dla biednych dzieci) niż na telefon do BOKu Playa który nie rozwiąże problemu. Aby coś ruszyło to musisz z 5 telefonów wykonać.
Ostatnio zmieniony 01 paź 2009, 00:00 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.

 #362782  autor: osachorzow
 01 paź 2009, 00:00
jak mi koles wyjezdza ze niby prosze kogos o jakis telefon bo mi zlotowki szkoda to co niby mam tu pisac, jak taki poziom prezentujecie
jeśli masz jakąś sprawę do konkretnego użytkownika to skontaktuj się z nim przez PW i nie uogólniaj na resztę forumowiczów...
sajmon pisze:zycze wam powodzenia w takim podejsciu do zycia
dziękuję, nie mam zastrzeżeń do mojego podejścia do życia ;)
Marens pisze:Aby coś ruszyło to musisz z 5 telefonów wykonać.
obawiam się że i 5 nie pomoże ;) polecam wersję papierową... jak wiadomo papier jest cierpliwy ;)

 #362783  autor: Marens
 01 paź 2009, 00:02
osachorzow pisze:naraz nie piszcie juz bo to nie ma sensu
dziękuję, nie mam zastrzeżeń do mojego podejścia do życia ;)
Ogólnie to pozdrawiamy ludzi z PLAY, którzy tak i tak będą czytali ten wątek bo przeglądają to forum. :-D

 #362787  autor: ~R
 01 paź 2009, 00:04
Marens pisze: Bo dziwne, że nikt na aż wielką skalę nie skarży się na Erę/Plusa/Orange jak na Playa w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
Zatrudnij się na CALL CENTER u któregoś z operatorów z wielkiej Trójcy :) bo w salonie tego nie doświadczysz :) proponuje w programie utrzymani-owym :) jak zamiast przedłużać oferty u co 3 klienta będziesz słyszał że jest niezadowolony z warunków albo zasięgu :)

PLAY to WYJĄTEK Orange / Era / Plus - to nie cudowni operatorzy bez wad

_______________________
Pozdrawiam. Rafał.

 #362788  autor: Marens
 01 paź 2009, 00:05
osachorzow pisze:obawiam się że i 5 nie pomoże ;) polecam wersję papierową... jak wiadomo papier jest cierpliwy ;)
Dlatego trzeba być cierpliwym i logować się po kilka razy do PLAY24, który jest stabilny jak cała reszta. Napisać reklamacje i czekać na polecony, który powędruje do pomarańczowego segregatora opisanego REKLAMACJE P4 :-). Odpowiedź będzie śmieszna więc koło się nie zamyka.
~R pisze:to nie cudowni operatorzy bez wad
Nikt nie jest święty, ale o dziwo jakoś problemy w W3 są rozwiązywalne po krótszym/dłuższym czasie i z mniejszą/większą rekompensatą.

Natomiast w Play mają zapisane w uwagach o kliencie mówić na pan i jakoś działa nie ma gadki "cześć w czym mogę ci przeszkodzić"
Ostatnio zmieniony 01 paź 2009, 00:08 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.

 #362789  autor: osachorzow
 01 paź 2009, 00:08
Marens pisze:Napisać reklamacje i czekać na polecony
to chyba masz status VIP, mi przeważnie wysyłają listem zwykłym ;)
Marens pisze:Odpowiedź będzie śmieszna więc koło się nie zamyka
zgadzam się, mi ich odpowiedzi poprawiają humor... choć czasem nie wiem czy śmiać się czy płakać jak widzę poziom merytoryczny i (często) językowy...

[ Dodano: 01-10-2009, 00:10 ]
Marens pisze:Natomiast w Play mają zapisane w uwagach o kliencie mówić na pan i jakoś działa nie ma gadki "cześć w czym mogę ci przeszkodzić"
ciekawe czy u mnie też mają, ale jak raz na pytanie konsultanta czy może mówić na ty odpowiedziałem, że nie uważam to za właściwe to od tego czasu mówią na pan ;)

 #362792  autor: Marens
 01 paź 2009, 00:11
osachorzow pisze:to chyba masz status VIP
"VIP" chciałeś powiedzieć, znają mnie w 1/2 POS Play we Wrocławiu od tej złej strony.
~R pisze:że jest niezadowolony z warunków
Jak warunki są kiepskie to sam byś nie podpisał tego co oferujesz w 50% przypadków.

 #362795  autor: Sirmark
 01 paź 2009, 00:17
sajmon pisze:widze ze strata czasu, poziom jak w salonach playa i infolini, naraz juz nie piszcie, bo rano trzeba na msze pojsc hahahaha
bardzo prosze o przyhamowanie sie.

Kompletnie nie rozumiem takiego podejscia, ze cos podpisuje, a potem przychodzi na forum i oczekuje porady na zerwanie umowy bez kosztow. A juz bezczelnoscia jest twoje zachowanie w momencie , kiedy takiej porady nie ma.
Umowe mozesz sobie w dowolnej chwili rozwiazac , a kare/zwrot_upustu oddajesz proporcjonalnie do pozostalego czasu umowy.
Marens pisze:Bo dziwne, że nikt na aż wielką skalę nie skarży się na Erę/Plusa/Orange jak na Playa w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
byc moze taki target. W play ludzie biora usluge i mysla, ze beda mieli jakosc jak w necie kablowym. U innych opow takie rozwiazanie wychodzi sporo drozej.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #362801  autor: Pijo
 01 paź 2009, 00:41
Z tego co mi wiadomo to chyba śmierć zwalnia z umowy bez płacenia kary umownej, więc zawsze jakieś rozwiązanie się znajdzie :wink:

 #362802  autor: bledos
 01 paź 2009, 00:43
Jedyny szybki sposób na zakończenie umowy w dowolnym momencie bez kar jest przedstawienie aktu zgonu. Każdy inny, również tu opisany przypadek, może się co najwyżej zakończyć w sądzie, ale znając żwawość naszego wymiaru sprawiedliwości, szybciej zakończy się umowa, niż nastąpi rozstrzygnięcie...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #362873  autor: Marens
 01 paź 2009, 16:08
Obrazek
Obrazek
HSDPA

 #362939  autor: b@sho
 01 paź 2009, 21:30
to chyba masz status VIP, mi przeważnie wysyłają listem zwykłym
Odpowiedź na reklamacje zawsze przychodzi poleconym. To jest wymóg, gdyż od daty dostarczenia upływa okres na odwołanie się od decyzji.

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #362942  autor: osachorzow
 01 paź 2009, 21:40
b@sho, też mi się tak wydawało... ale zauważyłem że jak odpowiadają po terminie 30 dni to wysyłają poleconym, jak im się (przypadkiem) uda odpowiedzieć w terminie to listem zwykłym ;) ale w play to mnie już nic nie zdziwi...

 #362968  autor: Sirmark
 02 paź 2009, 01:20
osachorzow pisze:b@sho, też mi się tak wydawało... ale zauważyłem że jak odpowiadają po terminie 30 dni to wysyłają poleconym, jak im się (przypadkiem) uda odpowiedzieć w terminie to listem zwykłym ;) ale w play to mnie już nic nie zdziwi...
zasada jest taka, ze jest odpowiedz na reklamacje jest negatywna, to musza wyslac poleconym (po to aby ktos nie powiedzial, ze nie dotarlo). W przypadku pozytywnym moga nawet nie odpowiadac, bo wg prawa w przypadku braku odpowiedzi w terminie reklamacje uznaje sie za rozpatrzona pozytywnie.

W ogole te linki powinny byc w bookmarkach a tresc dobrze znana

Jak i gdzie złożyć reklamację telekomunikacyjną?

Drugi link, ktory nalezy znac to:
rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 1.10.2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew