• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #264992  autor: mikage1
 06 maja 2008, 08:03
dobrze, to ja ujmę to tak:

call center to mielizna, na której utknie nawet najbardziej zwrotny klient :)

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #265003  autor: piekar
 06 maja 2008, 10:14
Pięknie to ujeles :lol:

[ Dodano: 2008-05-11, 19:29 ]
No i prosze.. warto bylo napisac na tym forum.. co chwila sie osoby do mnie odzywaja ktore zostały oszukane na ta super oferte..

 #267560  autor: faktum
 23 maja 2008, 15:25
piekar to co piszesz to chwilami kompletna niedorzeczność
po pierwsze to nie jest usługa telekomunikacyjna tylko produkt ubezpieczeniowy zauważ, że jest to zabiezpieczenie Twojego życia i rachunku telefonicznego w Orange, a takich rzeczy nie można "włączyć" bez wiedzy abonenta, poza tym podczas rozmowy były Ci czytane trzy oświadczenia, które są układane przez prawników i dopiero w momencie gdy wyraziłeś na nie zgodę jakiekolwiek dokumenty mogły zostać Ci wysłane
po drugie odstąpić lub zrezygnować z tego ubezpieczenia można w bardzo prosty sposób, bo podczas jednej rozmowy telefonicznej z Infolinią MetLife (gdybyś odebrał dokumenty to byś to wiedział)
po trzecie w dokumentach wyraźnie jest napisane, że rezygnacja jest możliwa w każdym czasie i nie ma za to żadnej kary, bo w tym ubezpieczeniu nie ma okresu karencji, więc nie wiem skąd Orange wymyśliło sobie to 929zł
po czwarte (to już do wszytskich) jeśli ktoś zgłasza odstąpienie lub rezygnację i są mu naliczane kolejne składki to czasem jest tylko i wyłącznie wina systemu, bo jak wiemy komputery też (tak jak ludzie) nie są niezawodne, ale czasami poprostu czasem jest za krótki czas między kontaktem formy MetLife z Orange i czasami Orange poprostu już wystawiła nową fakturę chociaż ktoś zrezygnuje w terminie

naprawdę śmieszą mnie ludzie którzy awanturują się często nie mając racji, bo nawet nie zapoznali się z dokumentami i tak naprawdę nie wiedzą co im wolno a co nie i jak tak naprawdę wyglądają różne procedury

POZDRAWIAM ;-)

 #267850  autor: piekar
 25 maja 2008, 17:02
do faktum: Po pierwsze to zadnych dokumentow nie dostalem ani nic nie podpisalem!!! ani slownie nie wyrazilem na nic zgody!! po drugie jakas baba proponowala mi pakiet smsow do dokupienia a potem to usluge metlife! po trzecie jest to ubezpieczenie na wypadek utracy pracy a ja jestem na rencie bo jestem niepelnosprawny!! i gdy kupilem tel w orange to przedstawialem jako dochod ze mam stała rente wiec co tutaj jest niedorzeczne ???? :|
Ostatnio zmieniony 25 maja 2008, 17:26 przez piekar, łącznie zmieniany 1 raz.

 #267851  autor: butterfly
 25 maja 2008, 17:18
piekar, już sie nie unoś tak, tylko lepiej powiedź jak sie sprawa dalej rozwinęła.

 #267893  autor: piekar
 25 maja 2008, 21:11
Na dzien dzisiejszy wyglada to tak ze: dzwonilem do metlife bo chcialem dac sobie na spokoj z "uzeraniem sie z nimi" i usluga miala byc wylaczona do dnia dzisiejszego jednak tak sei nie stalo, czyli zaraz bedzie drugi okres rozliczeniowy od mojego telefonu do metlife. orange skorygwalo jedno naliczenie odejmujac 33zl od rachunku i przy okazji naliczyllo drugie do nastepnej fv. Oczywiscie zaplacilem tylko swoj rachunek odejmujac te 33zl i na dzien dzisiejszy mam telefon zablokowany. Szkoda ze kobieta która jest w takiej samej sytuacji tutaj nie pisze tylko bezposrednio rozmawiamy na gg. Ta Pani podała sprawe do Radia Zet i do Federacji konsumentow. jak zakrecilem to przepraszam ale juz mam dosc tych cyrkow. :roll:

 #268045  autor: io
 26 maja 2008, 21:52
Po pierwsze nie daj się zwodzić Orange że Metlife to nie ich usługa. To nie ma nic do rzeczy. Operator dostaje ciężkie pieniądze prowizji za tą 'usługę' którą ci na siłę włączył.
Złóż reklamację do Orange na piśmie z żądaniem wyłączenia usługi której nie zamówiłeś i korekt faktur za tą wirtualną usługę.
W razie odmowy skieruj się do rzecznika konsumenta który w twoim imieniu pozwie ich do sądu.
Lub najlepiej zrób to sam - pozew w trybie uproszczonym o nieuznanie roszczenia koszt do 20 zł. Gotowe druki są w sądzie do wypełnienia na kolanie.

 #268501  autor: faktum
 27 maja 2008, 22:55
piekar: najpierw to może się zapoznaj z zakresem ubezpieczenia, bo nawet nie wiesz co tak naprawdę miałeś włączone, wejdź sobie na www.orange.pl, wpisz w wyszukiwarce "Bezpieczny Rachunek Premium" i dowiesz się ze 33zł to opłata za zabezpieczenie Twojego życia na kwoty 150 i 300tys zł i Twojego rachunku tel. w orange na wypadek utraty pracy, czasowej i trwałej niezdolności do niej, a nie się wypowiadasz skoro nawet nie wiesz
po drugie składka za samo zabezpieczenie rachunku to 5zł
a po trzecie to jeśli Orange zwróciło Ci składke to znaczy, że otrzymali od MetLife informacje o Twoim odstąpieniu, więc teraz już tylko do nich musisz mieć pretensje, że bez prawnie naliczyli Ci kolejną składkę, zwróć uwagę, że MetLife dopełniło swoich obowiązków, bo powiadomiło Oragne o Twoim odstąpieniu, gdyby tego nie zrobili nie miałbyś zwrotu składki
dziwneteż, że jakoś 3 milionom ludzi (tylko moje przypuszczenie) jest przedstawiana ta propozycja i jakoś mają oświadczenia czytane, a o tobie jakos zapomnieli, żeby Ci je przeczytać
i proszę Cię: spójrz wreszcie na to z drugiej strony, że tam pracują tacy sami ludzie jak my i też nie chcą za wszelką cenę zatruwać nam życia, bo przecież nie za to tak naprawdę im płacą :)

POZDRAWIAM :)

 #271197  autor: Sirmark
 13 cze 2008, 11:24
io pisze:Złóż reklamację do Orange na piśmie z żądaniem wyłączenia usługi której nie zamówiłeś i korekt faktur za tą wirtualną usługę.
ja zwroce uwage, ze wszelkie dzialania w stosunku do operatora nalezy skladac na pismie osobiscie i brac kopie z pieczatka i podpisem jako potwierdzenie zlozenia.
Nalezy tez dokladnie opierac sie na paragrafach regulaminu.
Aha, wysylanie poleconego za potwierdzeniem pobrania moze byc nie dokonca skuteczne, chyba ze koperte zrobicie z kopii pisma, ktore wysylacie.
Chodzi o to aby nikt nie powiedzial, ze koperta jest pusta.

Unikac nalezy skladania reklamacji przez telefon, bo jest z tym wiekszy problem.

P.S. watek nie jest ominiety przez firme, o ktorej mowa.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #271541  autor: jena87
 15 cze 2008, 00:48
Więc tak. Pani dzwoniła z centrali,Jeśli została aktywoana uslsuga to musiałes podac pare danych takich jak np kod abonencki,Wiesz (pani powtarzała to kilkakrotnie) ze rozmowa była nagrywana wiec jeśli nie chcesz za to wiecej płacić i jesteś pewien że w czasie rozmowy nie powiedziałeś :tak chciałabym mieć coś takiego prosze mi to wlączyć: to jest duża szansa na to ze beda po twoejej stronie.Wystarczy zrobić nazwijmy to donos znajda konsultana, przesluchaja rozmowę i wyciągna konsekwencje.
Powodzenia
psjesli chodzi o zrywanie umowy nie radze po prostu nie płacić.W umowie zaznaczone jest że zobowiazujesz sie do oplacania faktur i siądzie poprostu na tobie komornik i tyle bedzie z tego.Lepiej to złatwić ww sposób cywilizowany.

Anioł nigdy nie upada.

Diabeł upada tak nisko, że nigdy się nie podniesie.

Człowiek upada i powstaje.

/ Dostojewski /

 #271975  autor: piekar
 17 cze 2008, 11:51
No tak tak ja abonament placilem normalnie tylko odliczalem te 33zl kilka razy to korygowali i bylo ok az w koncu nie zadzwonilem i wylaczyli telefon. Kilka krotnie dzwonilem wczesniej o wylaczenie tego dziadostwa bez rezultatu.. nie bede powtarzal w kolko bo to bez sensu..

jeszcze tak super w orange mowili ze to super oferta bo w razie utraty pracy bedzie zabezpieczenie.. hehe tylko ze ja nie pracuje bo mam rente na stale!!!!!! i pokazywalem to jak kupowalem tel na abonament. Po 5 latach u nich takie cyrki.. a teraz przyslali pismo ze jestem niewiarygodnym klijentem!!!! przez te 5 lat ani dnia sie nie spoznilem z zaplata za FV... Niech mnie daja do sadu i gdzie tam chca.. :roll:


do jena87: ja mam nadzieje ze ta rozmowa ujrzy swiatlo dzienne.. bo chyba gdybym ta usluge chcial to bym nie palil glupa i robil sobie problemow... chyba to logiczne.. pisalem pisma do orange itp itd i za kazdym razem te ich odpowiedzi byly takie ze az sie plakac chcialo.. Oni mysla ze wszyscy sa umyslowo chorzy chyba ze moga wmawiac co chca.. akurat..
 #273648  autor: orange_24
 26 cze 2008, 09:31
Witam ... po przeczytaniu postów pomyślałem iż warto Was poinformować.
Temat idealnie nadaje się do Naszego serwisu. www.OSZUST.org zapraszam autora oraz komentujących. Stwórzmy Czarną listę Konrahentów z Allegro, eBay, Świstaka i innych serwisów. Opiszcie sytuacje w których w jakikolwiek sposób zostaliście oszukani lub naciągnięci. Pomoże to innym w weryfikacjiach i ustrzeże przed oszustwami. Mamy już sporo informacji dlatego warto się zarejestrować i nie dać się oszukać. Pozdrawiam i zapraszam www.OSZUST.org

Konfrontacje Orange vs Era vs Plus - Klienci vs Pracownicy
tylko
http://ovevp.i-forum.pl

 #275960  autor: mikage1
 09 lip 2008, 17:17
no, to dzisiaj do mnie się odezwali, pani oględnie przedstawiła się jako konsultantka orange i że ma dwie oferty - jedną sms-y o premierach kinowych (ciekawe dlaczego powiedziałem, że nie jestem zainteresowany :) ) a drugą nietelekomunikacyjną... pytam zatem czy chodzi o metlife, gdy pani potwierdziła grzecznie podziękowałem, uzasadniając, iż nie interesują mnie usługi sprzedawane sposobem rodem z tele2...

całe szczęście że dzięki niniejszemu wątkowi wiadomo, czym mogą skończyć się zbyt bliskie relacje z tyą firmą :P

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #276196  autor: piekar
 10 lip 2008, 14:53
Ja tez podziekowalem a i tak i tak to wlaczyli :D wiec nie zdziw sie kolego jak przy nowym okresie rozliczeniowym dojdzie ci owa usluga bo ja mialem identyczna sytuacje nie chcialem a i tak wlaczyli :P teraz Moja sprawa wyglada tak ze numer wylaczony i czekam na kare a potem sprawa bedzie w sadzie :)

 #276200  autor: butterfly
 10 lip 2008, 15:03
O, w sumie racja, warto się sądzić, jeśli faktycznie nie wyraziłeś zgody. Tylko ciekawi mnie co z nagraniem rozmowy z konsultantem, mają czy nie.

 #276256  autor: mikage1
 10 lip 2008, 18:42
wiesz, tylko, że ja nie wyraziłem zainteresowania nawet szczegółami oferty (żeby mi przesyłali jakiekolwiek informacje)...
zobaczymy co zrobią...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #279798  autor: kfiatuszek1987
 28 lip 2008, 16:51
Znam się trochę na tym ubezpieczeniu i rzeczywiście muszę przyznać że nie jest zbyt korzystne, wystarczy z resztą przeczytać OW żeby zauważyć że marne są szanse na wypłatę świadczeń ( no chyba że zginie się w wykolejeniu metra ale to i tak tylko w Polsce, bo za granicą nie działa).

http://www.orange.comtel-it.pl/resource ... 527332.pdf

Jeżeli chodzi o reklamowanie usług to ja proponuje zareklamować na podstawie rozmowy telefonicznej. Z doświadczenia jednak wiem że jeżeli sie nie zgodzi BEZPOŚREDNIO czyli powie że "tak chce" to taka sprzedaż jest nie ważna bo każda sprzedażowa rozmowa jest wielokrotnie przesłuchiwana i sprawdzana czy konsultant wyjaśnił wszystko rzetelni i zgodnie z prawdą, czy zostały przeczytane wszystkie oświadczenia, czy nie było sprzedaży na OW albo jako ulotki. Wystarczy brak jednego oświadczenia i rozmowa jest cofana, tylko że tak naprawdę to niewiele osób podczas takiej rozmowy wie co mówi i często ludzie biorą coś choć nie wiedzą co to jest i nawet nie wiedzą że to biorą.

 #281437  autor: piekar
 05 sie 2008, 18:04
No i w koncu dostałem dzis Ostateczne wezwanie do zapłaty i 1108zl do zaplaty :) Wykonałem telefon do działu windykacji zapoznałem ich z ta sytuacja i Pan ktory ze mna rozmawial zapewnial ze sam zajmie sie ta sprawa bo maja duzo tego typu zgloszen, zadzwonilem takze do Metlife ale oczywiscie nie moglem sobie z nikim porozmawiac, poprosiłem o przelaczenie do dyrekcji ale tak ze mialem pecha.. no to jeszcze sobie zadzwoniłem do orange i po rozmawialem z miłą pania ktora przyznala mi racje... Jednym slowem orange psuje sobie opinie przez ta cudowną firme jaka jest Metlife. Aha zapomniałem dodac ze nr mam wyłączony od ponad 2 miesiecy a te 33zł dalej naliczaja.. dowiedzialem sie o tym po telefonie do windykacji fajnie nie?? ale przeciez MetLife to super firma!!! :roll:


Przypomne że nic nie dawały pisma,telefony itp i nie mogłem sie pozbyć tej usługi którą mi wlaczyli bez Mojej zgody, wiec przestałem placic za FV bo co innego zrobić? oplacilem sama fv to bylo zadluzenie zawsze 33zl a przeciez nie bede placil za cos czego nie chce tak? Pozdrawiam wszystkich broniących MetLife.. Pamietajcie ludzie nie sa głupi :wink:

 #285329  autor: wolly
 27 sie 2008, 23:51
Hehehe musze przyznac ze dla mnie jest to smieszne... Wiem jak wyglada taka rozmowa bo rowniez jestem abonentem orange i tez do mnie dzwonili w sprawie aktywacji takiej uslugi! I napewno nie uwieze w to ze pani sama to wlaczyla bo oni tam weryfikuja dane sprawdzaja czy rozmawiaja z abonentem pozatym tez napewno dostales informacje ze mozesz wskazac osoby uposazone wiec sam by ich ktos nie wymyslil!! Sam sobie aktywowalem takie ubezpieczenie bo za 33zl upozazaja na 300tys. Pozatym jakbys wyslulach pani do konca to bys wiedzial ze w tych papierach ktore otrzymales masz nr na infolinie metlife gdzie mozesz przez jeden telefon zrezygnowac z tego ubezpieczenia ! a jak jesli chodzi o nagrywanie rozmowy to smialo popros o to by ci ja dali do wysluchania gdzie udowodnia ze wyraziles zgode na przystapienie do tej ochrony bo z pewnoscia musiales wyrazic zgode tez na szereg oswiadczen ja i ja przstepujac do tego. Wiec niewierze ze tak sami z siebie to zrobili!!

 #285816  autor: piekar
 29 sie 2008, 22:39
No i finish sporu :) Po kilku miesiecznej walce okazalo sie ze metlife wylaczylo mi usluge 17go kwietnia a orange ja caley czas naliczalo:) dzis sie wszystko rozegralo skorygowali mi wszystkie te oplaty 33zl i numer powrocil do sieci na specjalnych warunkach.. wiec jednak to ja mialem racje.. co wy na to?? :lol: