• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 106 z 147
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 147

 #249923  autor: arczello
 07 lut 2008, 19:00
D@rio pisze: nie zweryfikują.
To by znaczyło, że mogę przedłużyć umowę na nieistniejącą firmę(?). Trochę to dziwne, chociaż w sumie dla operatora liczy się tylko zatrzymanie abonenta i jego hajs.
D@rio pisze: Z resztą, nie będą żądali od Ciebie żadnych dodatkowych dokumentów poza dokumentem tożsamości.
W ulotce z ofertą wymiany telefonu na nowy (Wielka Wyprz dla Firm, Taryfa Elastyczna), z nadrukiem nazwy i adresu firmy na odwrocie, napisali:
"Aby skorzystać z oferty, przyjdź z tą ulotką do najbliższego punktu Plusa. Zabierz ze sobą: NIP, REGON, wpis do ewidencji i dowód osobisty."
No i niżej jeszcze: "Oferta dla numeru 48[mój numer]".
Więc teoretycznie, jest to oferta kierowana bezpośrednio do mnie i "żądają" w niej zaświadczeń.

 #249935  autor: D@rio
 07 lut 2008, 19:22
arczello pisze: To by znaczyło, że mogę przedłużyć umowę na nieistniejącą firmę(?). Trochę to dziwne, chociaż w sumie dla operatora liczy się tylko zatrzymanie abonenta i jego hajs.
no pracownik Ci pewnie zaprzeczy ale ja Ci mówię że możesz przedłużyć.
arczello pisze:W ulotce z ofertą wymiany telefonu na nowy (Wielka Wyprz dla Firm, Taryfa Elastyczna), z nadrukiem nazwy i adresu firmy na odwrocie, napisali:
"Aby skorzystać z oferty, przyjdź z tą ulotką do najbliższego punktu Plusa. Zabierz ze sobą: NIP, REGON, wpis do ewidencji i dowód osobisty."
No i niżej jeszcze: "Oferta dla numeru 48[mój numer]".
Więc teoretycznie, jest to oferta kierowana bezpośrednio do mnie i "żądają" w niej zaświadczeń.
to jest tylko taka ściema marketingowa. Nie daj się zwieść. Pozatym z oferty też możesz skorzystać przez kuriera a on nie będzie chciał żadnych dokumentów firmowych...

Obrazek

 #249939  autor: Kaczy
 07 lut 2008, 19:28
D@rio pisze:no pracownik Ci pewnie zaprzeczy ale ja Ci mówię że możesz przedłużyć.
Były pracownik nie zaprzeczy. Nie raz miałem taką sytuację.
Poza tym w salonie firmowym można przedłużyć umowę na sam dowód.

Podobnie jest w Orange. Znam jeden przypadek - dwa przedłużenia umowy na firmę, która już zakończyła działalność :)

...::: Made for loneliness :::...

 #249947  autor: arczello
 07 lut 2008, 19:34
Ok :) Dzięki Wam.

 #249952  autor: dechomenon
 07 lut 2008, 19:41
arczello pisze:To by znaczyło, że mogę przedłużyć umowę na nieistniejącą firmę(?). Trochę to dziwne, chociaż w sumie dla operatora liczy się tylko zatrzymanie abonenta i jego hajs.
proceduralnie powinieneś przenieść numer z jednosobowej działalności gospodarczej na osobę indywidualną...jest coś takiego do zrobienia i nadal możesz korzystać na legalu....Ale jak pójdziesz do punktu to na bank Ciebie nie zweryfikują, w APH na to nie ma czasu a Tym bardziej, że już jesteś w sieci..to jest tzw. zaufanie. Przy nowej aktywce by to nie przeszło...

 #249955  autor: D@rio
 07 lut 2008, 19:50
dechomenon pisze:Przy nowej aktywce by to nie przeszło...
przez kuriera czyli internetowy sklep sieci Plus by przeszło ;)

Obrazek

 #250002  autor: Timor
 07 lut 2008, 22:36
D@rio pisze:
arczello pisze: To by znaczyło, że mogę przedłużyć umowę na nieistniejącą firmę(?). Trochę to dziwne, chociaż w sumie dla operatora liczy się tylko zatrzymanie abonenta i jego hajs.
no pracownik Ci pewnie zaprzeczy ale ja Ci mówię że możesz przedłużyć.
arczello pisze:W ulotce z ofertą wymiany telefonu na nowy (Wielka Wyprz dla Firm, Taryfa Elastyczna), z nadrukiem nazwy i adresu firmy na odwrocie, napisali:
"Aby skorzystać z oferty, przyjdź z tą ulotką do najbliższego punktu Plusa. Zabierz ze sobą: NIP, REGON, wpis do ewidencji i dowód osobisty."
No i niżej jeszcze: "Oferta dla numeru 48[mój numer]".
Więc teoretycznie, jest to oferta kierowana bezpośrednio do mnie i "żądają" w niej zaświadczeń.
to jest tylko taka ściema marketingowa. Nie daj się zwieść. Pozatym z oferty też możesz skorzystać przez kuriera a on nie będzie chciał żadnych dokumentów firmowych...

1] nie zweryfikują w salonie czy firma działa.

2] ale potrzebne beda dokumenty bo w systemie trzeba będzie wpisac np. numer wpisu do EDG , choc w zalezności od salonu mogą zrobićto na krzywy ryj ze starej umowy ;)...oczywiście na odpowiedzialność salonu ;)

i nie żebym sie czepial DARIO, ale mówisz że aktywacja na firmę przeszła by bez dokumentów przy zamówieniu On-line ... masakra :D choćwydaje mi się że skoro kurier by nie zażądał to POLKOMTEL sam by sobie to sprawdził a z tego co wiem to bazy danych mają lepsze niż policja ;)

 #250008  autor: Prometo
 07 lut 2008, 22:50
Timor znając nazwę firmy, NIP i numery telefonów w salonach Plusa wszystko Ci powiedzą, choć nie powinni.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #250012  autor: D@rio
 07 lut 2008, 23:02
Timor pisze:i nie żebym sie czepial DARIO, ale mówisz że aktywacja na firmę przeszła by bez dokumentów przy zamówieniu On-line ... masakra
kurier zweryfikuje tylko dowód osobisty. I to nie zawsze, bo często mu się nie chce...
Timor pisze:choćwydaje mi się że skoro kurier by nie zażądał to POLKOMTEL sam by sobie to sprawdził a z tego co wiem to bazy danych mają lepsze niż policja
Pitolisz. Mówisz rzeczy nie stworzone z kosmosu. Może mi jeszcze powiesz że Polkomtel stoi ponad prawem? Polkomtel tylko ma narzędzia do weryfikacji klienta te, na które mu prawo zezwala i oczywiście abonent. Każdy ruch Polkomtela musi być poprzedzony zgodą na weryfikację klienta po przez samego klienta.
Polkomtel jeśli ma dane gotowe w systemie na podstawie starych dokumentów to nie rząda nowych. Natomiast kurier takie dokumenty może odebrać od klienta, ale tylko na wezwanie firmy - czyli jeśli nie ma tych dokumentów, więc przy nowej, pierwszej aktywacji.
Jak by tak chcieli wszystkich weryfikować to brakło by im ludzi. Wy nawet nie wiecie ilu ludzi ma wystawiane lewe zaświadczenia o zatrudnieniu. I co? I przechodzą...
I tyle mam do powiedzenia w tej kwestii.

Obrazek

 #250013  autor: Timor
 07 lut 2008, 23:03
Prometo pisze:Timor znając nazwę firmy, NIP i numery telefonów w salonach Plusa wszystko Ci powiedzą, choć nie powinni.

no nie powinni, ale samą ofertę utrzymaniową dla konta idzie przełknąć... w jednym salonie ORANGE włączyłem szwagierce rozmowy międzynarodowe i Roaming...znając numer telefonu i nazwisko... z jednej strony fajnie że koleś się złamał i pomógł ..z drugiej jak by mi zajumali telefon i poszli do salonunu aby wydzwonić troszke minut za granice ....to już przeginka.

[ Dodano: 2008-02-07, 23:17 ]
D@rio pisze: Pitolisz. Mówisz rzeczy nie stworzone z kosmosu. Może mi jeszcze powiesz że Polkomtel stoi ponad prawem? Polkomtel tylko ma narzędzia do weryfikacji klienta te, na które mu prawo zezwala i oczywiście abonent. Każdy ruch Polkomtela musi być poprzedzony zgodą na weryfikację klienta po przez samego klienta.
po pierwsze to nie pitole, nie jeste tu alfa i omega ;)
POLKOMTEL nie stoi ponad prawem--> ja przynajmniej tak nie twierdziłem w poprzednich postach, ale uważam że mając tyle klientów na pewno posiada POTEŻNĄ bazę klientów, i używa wszystkich możliwych sposobów aby zabezpieczyć się przed wyłudzeniami.
D@rio pisze: . Wy nawet nie wiecie ilu ludzi ma wystawiane lewe zaświadczenia o zatrudnieniu. I co? I przechodzą...
I tyle mam do powiedzenia w tej kwestii.

no tak , ale Ty wiesz :D ...

pracownik salonu powinien sam zadzownić podczas spisywania umowy na numer podany na zaświadczeniu i starać się potwierdzieć "legalność", bo to także jest w jego interesie ;]

wiem że nie zawsze pracownicy maja na to czas, nie zawsze firma potweirdzi przez telefon [ bo na dobra sprawe nie matakiego prawa które by na to zezwalało ;)]


ps. już raz dałem Ci na zgode a Ty dalej się gorączkujesz jak widzisz nick TIMOR :-D
 #250201  autor: grzybekxl
 08 lut 2008, 20:54
Nadejszła wielkopomna chwila kiedy to niedługo kończy mi się umowa na abonament w plusie (27.05.2008) i 2 dni temu przyszła pocztą Oferta rekomendowana na pozostanie przy obecnej taryfie - KUBALA 40 i podpisanie umowy na 12 m-cy z pakietem minut (50) przez cały okres umowy. Mnie interesuje nowy tel. więc zadzwoniłem do 2601 i dowiedziałem się że jest już dla mnie przygotowana oferta z telefonami i pytali jaki model mnie interesuje.
Jako że mam k750i i jestem z niego zadowolony chciałem wziąść ponownie - ze względu na to że ma to co mnie interesuje i sprawdził się przez te 21 m-cy a także na cenę - 199 zł dla nowych w ofercie Wielka WYPRZ. Ale niestety konsultant powiedział że tego modelu nie ma w ofercie przedłużeniowej. Kto mi doradzi jaki aparat wybrać aby był zbliżony cenowo i jakościowo do K750i? Taryfa musi pozostać na obecnym poziomie 40zł i do wydania na słuchawkę mam max 250 zł. Poradźcie.

 #250205  autor: homzik
 08 lut 2008, 21:01
moze SE K550i? Ale aparat ma troche gorszy niz K750i

 #250227  autor: Timor
 08 lut 2008, 23:13
homzik pisze:moze SE K550i? Ale aparat ma troche gorszy niz K750i
SE k550i już ciężko dostac, proponował bym już SE W610i [ BARDZO podobny do SEk 550i] do tego karta 512 MG.

 #250230  autor: Prometo
 08 lut 2008, 23:30
Panowie to nie jest dział JTW. grzybekxl jeśli chcesz porady odnośnie wyboru telefonu załóż temat w dziale Jaki telefon wybrać.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #250528  autor: Onyx-22
 10 lut 2008, 17:08
Dostałem list informujący że mogę przedłużyć umowę i bym w tym celu kontaktował się z konkretną osobą (numer mam na firme - 5 aktywacji). Zadzwoniłem więc do BOK i oni w BOK ani w Dziale Lojalnościowym nie widzą żadnej oferty - czy to normalne? Dodam, że umowa kończy sie 13 kwietnia.

POZDRAWIAM

 #250542  autor: D@rio
 10 lut 2008, 18:33
Onyx-22, nie normalne.

Obrazek

 #250924  autor: Timor
 12 lut 2008, 23:42
Onyx-22 pisze:Dostałem list informujący że mogę przedłużyć umowę i bym w tym celu kontaktował się z konkretną osobą (
to może zadzwoń właśnie do tej osoby :D ...pewnie masz opiekuna wyznaczonego ;)...

 #251100  autor: dechomenon
 14 lut 2008, 11:45
no tak jest..na pewno..czasami są oferty adresowane pod konkretne osoby, które je zrealizują czyt. pod opiekunów.

 #251109  autor: Tajemniczy28
 14 lut 2008, 12:58
hey, to i ja mam pytanie:

Mam tel. w + w taryfie godziny. Przy zakupie miałem godziny 55 z tym że po 6 mies podniosłem na godziny 75. rachunki mam średnio 100 zł, choć zdarzają sie i po 170 zł, rachunki płacone w terminie, w programie 5 plus, i w związku z tym mam pytanie a umowa kończy mi sie za 8 mies:
1) Co oni mogą mi zaproponować - czy np wchodzi w grę negocjowanie z nimi dostania jakiego pakietu np dodatkowych 30 min do wszystkich za pozostanie w tej samej taryfie.
2) o ile oni średnio dają tańsze tel? nie interesuje mnie jakieś badziewie za złotówka ale tel. marki typu sek750i ale lepszy, np z symbianem. Jest od 1,5 roku w ich ofercie SE P990i ale cholernie drogi. W abo 25 kosztuje on 1199 zł a dla porównania na www.ceneo.pl nówka kosztuje tyle samo jeśli nie porównywalnie. pytanie- za ile by ten tel można mieć, bo w sumie powoli na rynku sie robi konkurencja wiec po co frajerzyć skoro można iść np. do play.
3)czy to prawda że jak dzwoni facet z boku i proponuje przedłużenie umowy to należy mówić że sie rezygnuje i wtedy ponoć przełączają do innego działu i wtedy jak z tamtąd dzwoni facet to można coś utargować
Pozdrawiam

 #251193  autor: Kaczy
 14 lut 2008, 19:47
Cóż, Plus ma zasadę, że dostajesz to co nowy klient.
Czyli praktycznie zero szans na obniżkę ceny telefonu. Bierzesz cennik dla nowych klientów, wybierasz sobie abonament i telefon w cenie jak w cenniku. Ewentualnie jakieś dodatkowe minuty wg obecnych promocji.

Czasami są wyjątki i z listy 60 modeli np. 5 ma obniżone ceny - obniżki typu 50-200 zł w zależności od taryfy bądź modelu.

...::: Made for loneliness :::...
  • Strona 106 z 147
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 147
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 147