• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #249252  autor: Bartplus
 03 lut 2008, 23:30
Witam,

Polecam wszystkim użytkownikom PlayKarty sprawdzenie na playmobile.pl billingów połączeń, szczególnie polecam zwrócenie uwagi na transmisję danych, która pojawia się podczas wysyłania MMSa, mimo aktywnego pakietu 1000 SMS/MMS! Oczywiście biuro obsługi rozkłada ręce, a mnie męczy pisanie reklamacji co kilka dni. Doskonale wiedzą o problemie, ale kompletnie nie potrafią sobie z nim poradzić.

 #249289  autor: pajorro
 04 lut 2008, 11:01
Mam również ten sam problem! Od jakiegoś czasu potrącają opłaty za transmisję danych, kiedy jej nie było! Wczoraj przegięli totalnie i z konta zniknęło mi około 35 zł, a Pani na BOK-u wykręcała się, że to być może źle ustawiony telefon...! Kpiny, kpiny, kpiny! Piszcie reklamacje i uważajcie na pieniądze!

 #249291  autor: Bartplus
 04 lut 2008, 11:09
Pani się wykręcała? Czyżby mieli przykaz odgórny, jak w pewnej innej sieci swego czasu podczas awarii?
Jak składałem reklamacje u konsultanta to przyznał, że jest problem i się nie wykręcał. Czekam na rozpatrzenie reklamacji, a teraz to pewnie będą mieli co robić.

 #249292  autor: pajorro
 04 lut 2008, 11:12
Pani mówiła, że może to telefon źle skonfigurowany. Powiedziała, że może przyjąć zgłoszenie ale wątpi czy coś z tego będzie bo połączenia są zarejestrowane w billingu. Powiedziałem Pani, że tak nie będzie i wysłałem reklamację pisemną!

 #249304  autor: mardall
 04 lut 2008, 13:02
U mnie wszystko w porzadku ale chyba tylko dlatego, ze Play karta jest w starym telefonie bez możliwosci wysyłania mmsów ;-))) Życze powodzenia!!!

 #249310  autor: Forest
 04 lut 2008, 14:03
U mojego ojca to samo. Raz wchodziłem na neta dosłownie wczytała się tylko strona Wirtualnej Polski a skasowało za to ponad 8 zł...
Trochę mnie zaczyna denerwować ta sieć. Internet nieludzko drogi i jeszcze naliczają za niewiadomo co... a do tego nawet telefonów w punktach im brakuje, że nie można podpisać umowy. Mam nadzieje, że to ich błędy organizacyjne bo dopiero od roku są na rynku :]

HTC U12+ Black + Goodram 64GB USH-I U3 95/90MB

 #249315  autor: issa
 04 lut 2008, 14:30
witam. U mnie to samo. Zachowanie Playa oceniam jako zenujace. Co to za tekst "problem jest znany"? nie oczekuje pisemnego ogloszenia na 3 stronieWyborczej , ale choc zdawkowej informacji na playmobile.pl , tym bardziej , ze trwa to od grudnai conajmniej. Dzis wnocy przykasowalo mnie na ponad 20zl , oczywiscie skladam reklamacje. Podejrzewam , ze cos na rzeczy moze miec scisly (jak na razie) infrastrukturalny zwiazek Playa z Pluesm , jako ze u mnie w rodzinie analogiczne sesje-widma zdarzaly sie na Plusie.

 #249316  autor: kamil1221
 04 lut 2008, 14:32
Bartplus pisze:szczególnie polecam zwrócenie uwagi na transmisję danych, która pojawia się podczas wysyłania MMSa,
To typowa awaria, która trwaaaa...
Zgłaszać reklamacje, mówić, o której godzinie, ile MMS miał kb. Jeżeli konsultant będzie toporny i nie będzie trybił, o co chodzi tłumaczyć mu do skutku.

 #249317  autor: D@rio
 04 lut 2008, 14:44
kamil1221 pisze:Jeżeli konsultant będzie toporny i nie będzie trybił, o co chodzi tłumaczyć mu do skutku.
szkoda nerwów i zdrowia. Nie są tego warci aby się tak starać...

Ja już powiedziałem. Dla mnie poziom obsługi klienta w PLAY jest żenujący i najgorszy z wszystkich 3-ech pozostałych operatorów. Póki co, nie chcę być ich klientem abonamentowym, nawet za darmo... i nie będę. Wykorzystam PlayKartę i chowam ją do szuflady... mimo, niskich stosunkowo cen.

Obrazek

 #249318  autor: gm
 04 lut 2008, 14:56
Ja miałem taki sam problem z listopadzie 2007 roku. Zadzwoniłem, żeby poinformować o tym, że niesłusznie pobrano kwotę (niecałe 2 pln) i zaczęło się... Na początek Konsultant chciał podać moje dane i numer weryfikacji więć dwa razy tłumaczyłem, że to Play Karta, jakoś udało się po kilku minutach i nawet nie wiedziałem co mnie jeszcze czeka, Konsultant odnotował z billingu każde zdarzenie (a było już wiele) z datą, godziną i kwotą ściągniętą. Najbardziej byłem zbulwersowany długością zgłaszania reklamacji (trwało to 44 minuty) i tym, że wszystko musiałem od podstaw tłumaczyć Konsultantowi, jakby siedział tam pierwszy dzień :-) W efekcie dostałem 5 minut. Nie rozchodzi mi się o te 2 pln czy 5 minut, ale trzeba cały czas sprawdzać stan konta czy aby coś tam nie ubyło.

Ciekaw jestem jak ktoś mający pakiet 1000 sms/mms straci go, bo okaże się, że pierwszego dnia miesiąca nie ma na koncie 10 pln, np. dzień wcześniej Play pobrał za transmisję 20-30 pln.

Za styczeń mam pobrane 2 pln i za luty też już taką samą kwotę.

Zgłosiłem reklamację poprzez e-bok. Zaoszczędziłem trzy kwadranse :-)

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #249323  autor: user_delete7
 04 lut 2008, 15:38
moze play rozlicza koszty w priepaidzie na tej kiepskiej platformie rozliczeniowej jaka ma plus :P nie wiem jak sie tam nazywa nawet ona :roll:

 #249324  autor: D@rio
 04 lut 2008, 15:39
TSB pisze:moze play rozlicza koszty w priepaidzie na tej kiepskiej platformie rozliczeniowej jaka ma plus nie wiem jak sie tam nazywa nawet ona
nie rozlicza. Ma swoją.

Obrazek

 #249330  autor: kamil1221
 04 lut 2008, 17:18
Jedno wiem - te wszystkie anomalie mają miejsce, kiedy jest się w zasięgu Plusa, bo na 3G Playa nigdy mi się nic takiego nie zrobiło.

 #249344  autor: KZ
 04 lut 2008, 18:11
Mój brat doładował w czwartek 150 zł, a jak dzisiaj rano wstał to nie miał na koncie tych wszystkich promocyjnych pieniędzy. Co ciekawe nie mógł złoży reklamacji, bo ma karte nie zarejestrowaną. Tylko jak ma ja zarejestrować skoro nie ma gdzie, bo do najbliższego salonu ma kilkadziesiąt kilometrów a czas na wygadanie 150 zl promocyjnych nie jest za długi. Nie mogę zrozumieć dlaczego trzeba zarejestrować kartę, zeby zlożyć reklamację.

 #249345  autor: gm
 04 lut 2008, 18:20
A czy jest w stanie sprawdzić przez e-bok na jakie usługi kwota dodatkowa została skonsumowana?

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #249346  autor: KZ
 04 lut 2008, 18:33
A jak można wejsć i to sprawdzic?
Ja mam tel w playu na abonament i mam hasło a on skad ma go wziać?
Wtedy moge mu sprawdzić.
Na internet ie moglo mu pojść, bo nie ma takiego telefonu.

 #249381  autor: senshiro
 04 lut 2008, 21:24
Trzeba się zarejestrować na playmobile.pl. Oto link: https://logowanie.playmobile.pl/p4-idp2/RegisterForm.do
Potem można sprawdzić historię połączeń.

EDIT:
Jeśli link który podałem nie działa, to należy wejść na stronę główną Play'a i tam jest odnośnik "zarejestruj się".

Obrazek

 #250257  autor: gm
 09 lut 2008, 10:51
Dzwoniła sympatyczna Pani Play i powiedziała, że reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie. Zwrot ok. 2 pln na konto plus dodatkowo 5 pln. Wczoraj wysyłałem wiadomości mms, dzisiaj rano sprawdzałem i jak na razie nie pojawia się opłata za przesył danych.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)