• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 102 z 147
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 147

 #245435  autor: biricchina
 12 sty 2008, 22:59
dechomenon pisze:
biricchina pisze:
BTS_lodz pisze:Mam takie pytanie: gdzie można uzyskać lepszą ofertę przy przedłużaniu umowy: pod 2601, 2699 czy osobiście w salonie firmowym? Czy pracownicy w salonie mają możliwość modelowania oferty i dodawania czegoś więcej niż system przewidział?
2601 to Dział Obsługi Klienta, gdzie liczy się ilość połączeń odebranych, więc możliwe, że szybciej godzą się np. na obniżenie ceny, bo po prostu nie mają czasu rozmawiać dłużej a poza tym jak nie obniżą to dzwoniąc po raz drugi pewnie połączysz się z kimś innym, więc umowa mu umknie;), ale ciężko się dodzwonić i połączenie jest płatne.

2699 to mój dział czyli Dział Obsługi Programów Łojalnościowych, tu uzyskasz to samo co w DOKu czy w salonie. Co do obniżenia ceny to zależy na kogo się trafi, u mnie nie ma z tym żadnego problemu, jednak są osoby, które załatwiły klientom obniżenie ceny telefonu a oni go potem nie wzięli albo dalej marudzlili i teraz po prostu nie chce im się w to bawić.
Poza tym jeśli konsultant z 2699 nie ma Ciebie w swojej bazie to nawet jak sprzeda Ci telefon to mu się to nie policzy a na DOKu takie kontrakty liczą się do miesięczngo celu.

Pozdrawiam
fajnie, ze to wyjasniłaś w końcu, jak to się odbywa, a jakie macie cele miesieczne/kwartalne na tej linii?
PW.

 #245487  autor: MvT
 13 sty 2008, 12:05
Witam, w środę udało mi się przedłużyć ofertę abonamentową w +. Nie kłóciłem się o tańszy telefon, chociaż chciałem Nokię 6300 ale podnieśli jej cenę z okazji wyprz'y ze 129 złotych do niebotycznych 399 PLN, więc pewnie nawet po obniżce cena by mnie powaliła na ziemię. Wzięłem N3110c za złotówkę i pakiet DWiW też za złotówkę na 16 miesięcy. Wymieniono mi kartę SIM na nową- pani w punkcie się upierała że ta nowa ma większą pojemność (niby po co mi to skoro i tak wszystko pamięta telefon). Dodatkowo oferowano mi kartę pamięci - Kingston 1GB za 50 złotych i starter simplusa za 1 PLN. Myślę że to dobrze że teraz "stary" klient ma możliwość przedłużenia umowy na takich warunkach jak nowy, kiedyś dostawało się tylko nową słuchawkę.

N3310=>N8310=>N3100=>N6610i=>N6070=>N3110c=>SEW890=>SEW715=>LG GT540 Swift=>HTC Wlidfire S=>...

 #245490  autor: gm
 13 sty 2008, 12:44
O jakich DWiW piszesz? Czy to jeszcze za czasów GODZIN czy NP?

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #245495  autor: MvT
 13 sty 2008, 13:29
gm pisze:O jakich DWiW piszesz? Czy to jeszcze za czasów GODZIN czy NP?
Darmowe wieczory i weekendy czyli 240 minut co miesiąc do plusa (niestety nawet nie na stacjonarne)

N3310=>N8310=>N3100=>N6610i=>N6070=>N3110c=>SEW890=>SEW715=>LG GT540 Swift=>HTC Wlidfire S=>...

 #245539  autor: D@rio
 13 sty 2008, 18:17
biricchina pisze:2601 to Dział Obsługi Klienta, gdzie liczy się ilość połączeń odebranych, więc możliwe, że szybciej godzą się np. na obniżenie ceny
nie mają oni takiej możliwości.
biricchina pisze:2699 to mój dział czyli Dział Obsługi Programów Łojalnościowych, tu uzyskasz to samo co w DOKu czy w salonie.
nie prawda. Nie zawsze. Często są oddzielne oferty pod 2699 i dla salonów... mam tutaj na myśli np. jakieś dodatkowe benefity.
biricchina pisze:Co do obniżenia ceny to zależy na kogo się trafi, u mnie nie ma z tym żadnego problemu, jednak są osoby, które załatwiły klientom obniżenie ceny telefonu
od kiedy to konsultant decyduje bezpośrednio o obniżeniu ceny telefonu, co?

Obrazek

 #245561  autor: biricchina
 13 sty 2008, 20:21
D@rio pisze:biricchina napisał/a:
2601 to Dział Obsługi Klienta, gdzie liczy się ilość połączeń odebranych, więc możliwe, że szybciej godzą się np. na obniżenie ceny


nie mają oni takiej możliwości.
Mają, bo sama to robiłam, na DOKu.
D@rio pisze:biricchina napisał/a:
2699 to mój dział czyli Dział Obsługi Programów Łojalnościowych, tu uzyskasz to samo co w DOKu czy w salonie.


nie prawda. Nie zawsze. Często są oddzielne oferty pod 2699 i dla salonów... mam tutaj na myśli np. jakieś dodatkowe benefity.
Kiedyś tak było, że oferta pod 2699 sporo różniła się od tej z salonu, była lepsza. Teraz tak niestety w większości przypadków nie jest, mówię o klientach indywidualnych.
D@rio pisze:biricchina napisał/a:
Co do obniżenia ceny to zależy na kogo się trafi, u mnie nie ma z tym żadnego problemu, jednak są osoby, które załatwiły klientom obniżenie ceny telefonu


od kiedy to konsultant decyduje bezpośrednio o obniżeniu ceny telefonu, co?
Nie pisałam o zgodzie, bo nie ja o tym nie decyduje, ale o wysłaniu prośby o obniżenie ceny aparatu. Są konsultanci, którzy mówią, że nie ma takiej możliwości, bo nie chce im się wypełniać prośby o obniżenie.
Dodatkowo z tego co zaobserwowałam jest zgoda na obniżenie ceny od ubali55, przy Kubali25 i 40 takich zgód nie ma.

 #245574  autor: D@rio
 13 sty 2008, 21:18
biricchina pisze:
Mają, bo sama to robiłam, na DOKu.
no a ja się dalej będę upierwał przy swoim że konsultant nie ma takich kompetencji :)
biricchina pisze:Kiedyś tak było, że oferta pod 2699 sporo różniła się od tej z salonu, była lepsza. Teraz tak niestety w większości przypadków nie jest, mówię o klientach indywidualnych.
a ja myślami jestem o kliencie biznesowym - to raz. A dwa - nigdzie nie napisałem że sporo się różniła i była lepsza... bo wcale tak nie uważam. Podkreśliłem że zdarzało się iż różniły się pewne detale czyt. benefity... ot taka kosmetyka.
biricchina pisze:Nie pisałam o zgodzie, bo nie ja o tym nie decyduje, ale o wysłaniu prośby o obniżenie ceny aparatu. Są konsultanci, którzy mówią, że nie ma takiej możliwości, bo nie chce im się wypełniać prośby o obniżenie.
cieszę się, że wreszcie doprecyzowałaś. Teraz się mogę zgodzić...
biricchina pisze:Dodatkowo z tego co zaobserwowałam jest zgoda na obniżenie ceny od ubali55, przy Kubali25 i 40 takich zgód nie ma.
to zobaczymy co ja dostanę przy Elastycznej 300 ;-)

Obrazek

 #245580  autor: biricchina
 13 sty 2008, 21:38
D@rio pisze:biricchina napisał/a:


Mają, bo sama to robiłam, na DOKu.


no a ja się dalej będę upierwał przy swoim że konsultant nie ma takich kompetencji
Ja tu nadal piszę o wysłaniu prośby o obniżenie ceny;)
D@rio pisze:biricchina napisał/a:
Kiedyś tak było, że oferta pod 2699 sporo różniła się od tej z salonu, była lepsza. Teraz tak niestety w większości przypadków nie jest, mówię o klientach indywidualnych.


a ja myślami jestem o kliencie biznesowym - to raz. A dwa - nigdzie nie napisałem że sporo się różniła i była lepsza... bo wcale tak nie uważam. Podkreśliłem że zdarzało się iż różniły się pewne detale czyt. benefity... ot taka kosmetyka.
Zgadzam się.
D@rio pisze:biricchina napisał/a:
Dodatkowo z tego co zaobserwowałam jest zgoda na obniżenie ceny od ubali55, przy Kubali25 i 40 takich zgód nie ma.


to zobaczymy co ja dostanę przy Elastycznej 300
Chyba Nam się pochwalisz co udałoCi się wywalczyć;)

 #245589  autor: D@rio
 13 sty 2008, 22:07
biricchina pisze:
Ja tu nadal piszę o wysłaniu prośby o obniżenie ceny;)
no właśnie, wysłaniu prośby... teraz doprecyzowałaś. Bo mi od początku chodziło o to iż konsultant nie ma kompetencji pozwalających na samodzielnie obniżenie ceny telefonu :-)
biricchina pisze:
Chyba Nam się pochwalisz co udałoCi się wywalczyć;)
nie zamierzam walczyć. Już mi się nie chce w tej kadencji. Chyba się starzeję ;-) Ja nie uznaje sentymentów za które się płaci. Bo to Wy jesteście dla mnie a nie ja dwa Was. Jak nie znajdziemy wspólnego języka to pójdę do Ery... :-)

Obrazek

 #246142  autor: gm
 16 sty 2008, 18:06
Zadzwoniłem do BOKu, bo chciałem upewnić się odnośnie Eurotaryfy i przy okazji zapytałem o ofertę na mój nr telefonu, a aktualna umowa (ANU - rabat na G55) kończy mi się 3 kwietnia 2008 roku. Okazało się, że oferta już jest przygotowana więc zacząłem pytać o rabat. Mam w ofercie pakiety, ale nie rabat na abonament. Miły i sympatyczny Konsultant przełączyłem mnie pod 2699 a tam była taka sama oferta, ale dodatkowo był rabat na abonament. Podniosłem do G75 i czekam na umowę. Pozdrawiam ;-)

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #246181  autor: mardall
 16 sty 2008, 20:38
Ja też jade na rabacie tylko w Godziny 55 ;-)))

 #246191  autor: gm
 16 sty 2008, 21:09
Szkoda tylko, że G75 to rabat 40% a nie 50%.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #246240  autor: Marjo
 17 sty 2008, 10:02
gm pisze:Szkoda tylko, że G75 to rabat 40% a nie 50%.
Biorac rabat na G75 placisz i tak mniej za abo niz za G55 bez rabatu. Dodam ze masz wiecej minut a dokladnie 30 do wszystkich sieci.
 #246243  autor: ***Krzychu***
 17 sty 2008, 10:43
Podstatowe info:
Plan taryfowy: Godziny 55
Średnia wysokość rachunku to 58zł (od półtora roku, czyli od aktywacji tego numeru)
W plusie jestem od: 2004-05-19. Gdy po 2 latach kończyła mi się umowa to wziąłem drugą umowę osobno (bo lepsze warunki oferowali mi nie przedłużając abonamentu/wtedy miałem abonament 30.50zł) i pod koniec trwania pierwszej umowy miałem 2 numery na jednym koncie. A mam pytanie dotyczące jaki mogę mieć dobry telefon w cenie ok. 400zł przy takim abonamencie (ok.55zł) i jakie dodatkowe pakiety mogę wynegocjować od plusa lub jaką obniżkę ceny telefonu? Zaznaczam, że nie należe do programu 5+.
Aktualnie od 1,5 roku mam K750i i chciałbym coś lepszego i czy istnieje możliwość obniżenia ceny jakiegoś telefonu, a jeżeli tak to o jakim upuście mogę myśleć (10%? 30%? 50%?)
Ostatnio zmieniony 17 sty 2008, 22:09 przez ***Krzychu***, łącznie zmieniany 1 raz.

 #246248  autor: homzik
 17 sty 2008, 11:00
no to moze Nokia 6233, ale aparat bedziesz mial gorszy niz w K750i, za to wyswietlacz duzo lepszy, glosnik raczej tez.

 #246258  autor: D@rio
 17 sty 2008, 13:39
***Krzychu***, homzik, to nie jest dział "Jaki Telefon Wybrać?". Z tym problemem proszę tam napisać post. Post'y w kwestii wyboru telefonu bedą przeze mnie usuwane.

Obrazek

 #246337  autor: ***Krzychu***
 17 sty 2008, 22:07
Mi się osobiście wydaję, że mój post zdecydowanie nawiązuje do tego tematu "[Plus] Czy przedłużyć ofertę???" Przecież przedstawiłem moją ofertę i nie wiem czy ją przedłużyć czy nie i dlatego zapytałem co mogę wynegocjować od Plusa przy takim abonamencie i średnich rachunkach w wysokości 57zł. Czy mogę liczyć na dodatkowe pakiety ze strony Plusa czy może mogę liczyć na obniżenie ceny telefonu przy takich rachunkach. Moim zdaniem poprzedni mój post w 100% nawiązuje do tematu... Pozdrawiam ***Krzychu***

 #246349  autor: D@rio
 17 sty 2008, 23:11
***Krzychu***, pierwsza część pasuje ale druga już nie, mianowicie:
***Krzychu*** pisze:Aktualnie od 1,5 roku mam K750i i chciałbym coś lepszego
Ale, niech już zostanie...

Obrazek

 #246545  autor: oregon
 19 sty 2008, 11:06
Poczatkiem marca kończy mi sie umowa (posaiadam abonament godziny 55-rachunki w granicach 95-120 zl). wiec dzwonie na slynne 2699 ale mi mowi ze nie ma takiego numeru. zadzwonilem wiec na 2601 a tam mi gosc mowi ze oferta oczywiscie juz jest bo teraz jest juz na 2 miesiace przed koncem umowy. a now propozycja dl mnie to kubala 75 z super pakietem za 1 zl miesiecznie do wyboru i tel. a ja pytam jakim , oczywiscie jaki pan chce, a ja ze nokia 6120 a on ze to kosztuje 99zl . narazie podziekowalem. w sumie to warunki jak dla nowego. mam pytanie jak bym zrzekl sie telefonu to co mi moga dac?

 #246555  autor: dechomenon
 19 sty 2008, 12:16
oregon pisze:mam pytanie jak bym zrzekl sie telefonu to co mi moga dac?
nic więcej, to nie jest najlepsza metoda...złożyć rezygnację, ale to nie zawsze rusza Polkomtel, i nie jest to najlepsza metoda negocjacji.
  • Strona 102 z 147
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 147
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 147