Witajcie,
Posiadam karte play jako dodatek do mojego abonemntu w orange, jako ze odbieralem duzo sluzbowych polaczen na ten numer w play, posiadalem tam 13 godzin rozmow z programu zbieraj minuty.
Gdy przestalem uzywac playa jako sluzbowej komorki to wydzwanialem tylko te nabite godziny, 28 listopada odebralem poalcazenie trwajace 4 minuty, co powinno przedluzyc waznosc konta do 28 grudnia jednak jak sie domyslacie tak sie nie stalo.
Postanowilem zlozyc reklamacje zlozylem ja 2 grudnia dodatkowo Pani w salonie powiedziala aby pokazac jej w telefonie date czas i dlugosc trwania tego poalczenia wiec pokazalem w polaczeniach odebranych to polaczenie, liczylem na szybkie zalatwienie sprawy i do dzis czyli po 38 dniach od jej zlozenia nie zostala ona rozpatrzona.
Musze dodac ze 12 grudnia dostarczylem fakture z numeru ktory wykonal to poalczenie myslalem ze taki dowod wystarczy 17 grudnia ekspert wypowiedzial sie ze nalezy zwrocic 12h i 27 minut gdyz takie poalczenei bylo.
Minelo ustawowe 30 dni na rozpatrzenei reklamacji wyslalem faks o spelnienei zadania przedstawionego w rteklamacji w zwiazku z uznaniem jej za zasadna z mocy prawa i nadal nic sie nie dzieje.
Za to praca OK Play jest bardzo profesjonalna nie dosc ze mowia do klienta per Ty gdy ja zwracam sie do nichna Pan/Pani; gdy prosze o przleaczenie do dzialu reklamacji lub grupy eksperckiej mowia ze jest to niemozliwe; gdy prosze o poalczenie z Kierownikiem call center rowniez jest to niemozliwe i tylko ciagle slysze "prosze uzbroj sie w troche jeszcze cierpliwosci"
Ciagle slyszalem ze maja 30 dni na rozwiazanie reklamacji wiec maja jeszcze cza, gdy minelo 30 dni i wyslaleem ww faks to stwierdzili ze moja reklamacja nie jest reklamacja tylko zgloszeniem to juz po prostu kpina.
Dobrze zastanowcie sie za nim wskoczycie w ten interes.
Pozdrawiam
Marcin
Posiadam karte play jako dodatek do mojego abonemntu w orange, jako ze odbieralem duzo sluzbowych polaczen na ten numer w play, posiadalem tam 13 godzin rozmow z programu zbieraj minuty.
Gdy przestalem uzywac playa jako sluzbowej komorki to wydzwanialem tylko te nabite godziny, 28 listopada odebralem poalcazenie trwajace 4 minuty, co powinno przedluzyc waznosc konta do 28 grudnia jednak jak sie domyslacie tak sie nie stalo.
Postanowilem zlozyc reklamacje zlozylem ja 2 grudnia dodatkowo Pani w salonie powiedziala aby pokazac jej w telefonie date czas i dlugosc trwania tego poalczenia wiec pokazalem w polaczeniach odebranych to polaczenie, liczylem na szybkie zalatwienie sprawy i do dzis czyli po 38 dniach od jej zlozenia nie zostala ona rozpatrzona.
Musze dodac ze 12 grudnia dostarczylem fakture z numeru ktory wykonal to poalczenie myslalem ze taki dowod wystarczy 17 grudnia ekspert wypowiedzial sie ze nalezy zwrocic 12h i 27 minut gdyz takie poalczenei bylo.
Minelo ustawowe 30 dni na rozpatrzenei reklamacji wyslalem faks o spelnienei zadania przedstawionego w rteklamacji w zwiazku z uznaniem jej za zasadna z mocy prawa i nadal nic sie nie dzieje.
Za to praca OK Play jest bardzo profesjonalna nie dosc ze mowia do klienta per Ty gdy ja zwracam sie do nichna Pan/Pani; gdy prosze o przleaczenie do dzialu reklamacji lub grupy eksperckiej mowia ze jest to niemozliwe; gdy prosze o poalczenie z Kierownikiem call center rowniez jest to niemozliwe i tylko ciagle slysze "prosze uzbroj sie w troche jeszcze cierpliwosci"
Ciagle slyszalem ze maja 30 dni na rozwiazanie reklamacji wiec maja jeszcze cza, gdy minelo 30 dni i wyslaleem ww faks to stwierdzili ze moja reklamacja nie jest reklamacja tylko zgloszeniem to juz po prostu kpina.
Dobrze zastanowcie sie za nim wskoczycie w ten interes.
Pozdrawiam
Marcin