• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 117 z 318
  • 1
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 318

 #239641  autor: D@rio
 15 gru 2007, 16:28
dechomenon pisze:
bo nie mają obowiązku dzwonić, tak na prawdę to gdy klient sam sie nie odezwie to tylko w niektórych przypadkach(gdzie działa sprawnie telemarketing)można dostać telefon, zazwyczaj jest tak, że klienci sami przychodzą do punktów lub dzwonią do biura obsługi...
nie prawda. Tak to jest w Plusie. Era zazwyczaj dzwonie pierwsza sama. Orange też. Wierz mi, znam to z doświadczenia.

Chyba że, zdarzy się jakiś sporadyczny przypadek...

Obrazek

 #239670  autor: dechomenon
 15 gru 2007, 17:53
D@rio pisze: Chyba że, zdarzy się jakiś sporadyczny przypadek...
to chyba ja nim byłem... bo do mnie nikt nie dzwonił...a jak to jest z Plusem? no to jest tak, że poszczególne punkty mają swoją bazę klientów i widzą kiedy się kończy umowa, więc pracownicy obdzwaniają bazę..sam tak robiłem, ale obowiązku nie ma...

 #239678  autor: D@rio
 15 gru 2007, 18:12
dechomenon pisze:no to jest tak, że poszczególne punkty mają swoją bazę klientów i widzą kiedy się kończy umowa, więc pracownicy obdzwaniają bazę..sam tak robiłem, ale obowiązku nie ma...
czemu przez 11 lat nikt do mnie nie zadzwonił, co?

Wybacz, ale nie zgadzam się... Nigdy też nie przeczytałem nigdzie (nawet tu na forum) ani nie usłyszałem od kogoś aby dzwonili z przedłużeniem umowy. Jedyne co, to niektórym przesyłają listownie wybraną ofertę ANZ, zazwyczaj małym firmom...

Natomiast w Erze i w Orange dzwonią... wiem bo Erę sam mam dodatkowo a co do Orange to mam informacje od rodziny i od przyjaciół.

Obrazek

 #239681  autor: Kaczy
 15 gru 2007, 18:24
D@rio pisze:Wybacz, ale nie zgadzam się... Nigdy też nie przeczytałem nigdzie (nawet tu na forum) ani nie usłyszałem od kogoś aby dzwonili z przedłużeniem umowy. Jedyne co, to niektórym przesyłają listownie wybraną ofertę ANZ, zazwyczaj małym firmom...
A widzisz... nawet ja sam kiedyś obdzwaniałem klientów, którzy w moim salonie 2 lata wcześniej kupili aktywacje.

...::: Made for loneliness :::...

 #239716  autor: D@rio
 15 gru 2007, 20:36
Kaczy pisze:
A widzisz... nawet ja sam kiedyś obdzwaniałem klientów, którzy w moim salonie 2 lata wcześniej kupili aktywacje.
ciekawe, ciekawe...

ktoś potwierdzi?

Obrazek

 #239720  autor: dechomenon
 15 gru 2007, 20:40
D@rio pisze:Wybacz, ale nie zgadzam się... Nigdy też nie przeczytałem nigdzie (nawet tu na forum) ani nie usłyszałem od kogoś aby dzwonili z przedłużeniem umowy. Jedyne co, to niektórym przesyłają listownie wybraną ofertę ANZ, zazwyczaj małym firmom...
oj ja średnio na miesiac robiłem 1000telefonow do klientów(starych i pozyskiwanie nowych)..wiem, że drugi punkt w moim mieście też dzwoni. Inne punkty też mają telemarketing, tak działa Region 4...nie wiem jak inne...ale ja wiem, że się dzwoni...

 #239721  autor: Kaczy
 15 gru 2007, 20:43
Ogólnie jest narzucone, żeby pracować z bazą klientów, którzy jakiś czas temu spisywali u Ciebie umowę. Jednak natłok innej pracy oraz to, że ciężko jest sprawdzić czy do kogoś dzwoniłeś wpływa na to, że w wielu punktach zaniedbują tych praktyk.

...::: Made for loneliness :::...

 #239812  autor: Krisu6230i
 16 gru 2007, 09:02
Kaczy pisze:że ciężko jest sprawdzić czy do kogoś dzwoniłeś
to niema w systemie obsługi klientów możliwości zaznaczenia kontakt z klientem ?

Dario ja potwierdzam Erę;) dzwonili tak że się opędzić nie dało...

johnny jak nie dostaniesz 16,5 pln za ofertę uniwersalną plus inny cenik to jesteś d@@a :mrgreen: dzwoń i powiedz że możesz dać maksymalnie tyle za jedna ofertę oni dadzą ci to i cennik a potem jeszcze możesz zadzwonić i wyrwać BT Jabry do tego, no i zestaw TT. jak ci nei potrzeba to ładnie wszystko fotografujesz i wystawiasz np na Allegro i jak zepchniesz to za około 600 to masz 10 miesięcy abo za darmo przy 4 ofertach uniwersalnych czyli płacisz tylko 14 miesięcy rachunki a takiej oferty nie ma nikt ;)

[ Komentarz dodany przez: D@rio: 2007-12-16, 17:50 ]
Jeśli używasz w tekście słów określających części ciała to proszę je "kodować" odpowiednio np. (d@@a)..
Ostatnio zmieniony 16 gru 2007, 17:49 przez Krisu6230i, łącznie zmieniany 1 raz.

/*Boris the Blade, or Boris "the Bullet Dodger." As bent as the Soviet's sickle, and as hard as the hammer that crosses it. Apparently, it's impossible to kill the bastard.*/
http://ag.bocznica.org/

 #239819  autor: dechomenon
 16 gru 2007, 10:44
to niema w systemie obsługi klientów możliwości zaznaczenia kontakt z klientem ?
to byś musiał sobie sam tworzyć bazę w exelu, a kto na to ma czas ?

 #239836  autor: Abdullo
 16 gru 2007, 12:15
Na rok i 10 miesięcy ten temat mnie już raczej nie dotyczy :) Przedłużyłem umowę na warunkach które chciałem [nie do końca wszystko było OK ale najważniejsze że się udało]

Dziękuję wszystkim użytkownikom forum, za pomoc i inspirację swych działań. Bez tego forum pewnie byłbym skazany na standardową ofertę przygotowaną "specjalnie" dla mnie :)

Dla wszystkich nie do wiarków, iż można coś wywalczyć - piszę Można !!! Wystarczy tylko chcieć.

Jeżeli sępisz złotówkę na połączenie z Telefonicznym biurem obsługi abonenta - napisz do nich m@ila. Opisz co chcesz, jakie masz oczekiwania a oni skontaktują się z Tobą [będziesz rozmawiał z tymi ludźmi co coś mogą zmienić, a nie z Panienkami ktore są w stanie przedstawić Ci jedynie standardową ofertę, a jak próbujesz coś negocjować to słyszysz jak "mantrę" nic nie można zminić. Prawdopodobnie oni nawet nie mają wglądu w Twoje dane .... bo są to pracownicy z firmy zewnętrznej.

Era to nie jest instytucja charytatywna. Jeżeli sam/sama nie wyjdziesz im na przeciw i nie przedstawisz co chcesz, potraktują Cię jak klienta zadowolonego z tego co otrzymał - bo niby skąd moają wiedzieć iż jest inaczej? Z ludzi którzy podpisują umowę na pierwszej propozycji ERA ma największy zysk.

Więc walczcie o swoje!

 #239927  autor: inthend
 16 gru 2007, 17:38
Chciałem przedłużyć umowę w erze z dwiema ofertami, jednakże nie dostałem za 16,5/oferta, ze względu na abo 20 pln, którego nigdy nie przekraczałem. Złożyłem rozwiązanie umowy z dniem 16.12, jednakże sytuacja się trochę zmieniła i chciałem wycofać rozwiązanie oraz przedłużyć z jedną ofertą bez telefonu. Udałem się w środę do punktu Ery, gdzie kobieta powiedziała, bym wstrzymał się do niedzieli, bo wtedy kończy mi się okres rozliczeniowy. Tak też zamierzałem zrobić by nie stracić na przelicznikach minut itd. Udałem się w sobotę popołudniu by przedłużyć umowę, gdzie pan poinformował mnie, że ludzie od wycofywania rezygnacji pracują pon-pt oraz sobota do 13 i nic się już nie da zrobić - moja umowa nie może być przedłużona. Sprawę wprawdzie udało się rozwiązać, załatwiając przedłużenie przez BOA, ale uważajcie na podobne sytuacje i mało kompetentne panie w punktach obsługi :/

 #239929  autor: yagi
 16 gru 2007, 17:55
Byles w autoryzowanym punkcie czy w sklepie firmowym? jak w APSie to wystarczyl telefon na 602900 i oni moga zjac request rezygnacyjny... Sklepy firmowe robia to same od reki...

Pol godzinki i nie problemu z przedluzeniem umowy...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #240022  autor: zsoi3
 16 gru 2007, 23:14
Podobnie jak Abdullo zachcecam Was to polemiki w sprawie ofert dla stalych abo w Erze. Rowniez dostalem oferte standard - wystarczyl jednak jeden email do Ery - aby dostac znizke 45% dla oferty z wymiana telefonu. Potem - przy rozmowie telefonicznej - zgodzili sie takze mile na dorzucenie sluchawki jabry za zlotowke (w emailu zapomnialem o tym napisac). Jestem w Erze bodajze od 8 lat - w tym roku bylo zdecydowanie najszybciej i najmilej przy dogadaniu sie co do oferty.

Pozdrawiam swiatecznie

wojtek

 #240027  autor: waeren
 16 gru 2007, 23:32
To tylko oznacza że zaczynają się bać (chociaż trochę) o klientów stałych, w Plusie jeszcze niedawno przy przedłużaniu z telefonem goły abo i nic do gadania, a teraz jakieś pakiety do tego, era też robi coraz więcej żeby zatrzymać stałych i sprawdzonych :-D

 #240048  autor: Prometo
 17 gru 2007, 07:53
waeren pisze:era też robi coraz więcej żeby zatrzymać stałych i sprawdzonych
waeren Era moim zdaniem ma najlepsza ofertę dla stałych abonentów i nie tylko od tego roku :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #240090  autor: Mel
 17 gru 2007, 12:32
zsoi3 pisze: Rowniez dostalem oferte standard - wystarczyl jednak jeden email do Ery - aby dostac znizke 45% dla oferty z wymiana telefonu.
To nie jest zawsze takie proste.
Negocjowałam koledze i tak się uparli, że już jest w Play.
Z którym to (Playem) też były niezłe numery.

 #240155  autor: Yearman
 17 gru 2007, 15:17
o... własnie dzisiaj dostalem smsa ze przygotowano dla mnie oferte dla stalych abonentow. Zastanawiam sie czy negocjowac juz warunki przedluzenia umowy czy czekac(jeszcze 3 miesiace starej umowy) kiedy jest najlepszy okres na zmiany w erze.Chodzi tez o ceny telefonow- a moze nie ma zasady ?

 #240181  autor: waeren
 17 gru 2007, 18:49
Prometo pisze:waeren Era moim zdaniem ma najlepsza ofertę dla stałych abonentów i nie tylko od tego roku :wink:
zgadzam się w 100%, ja po siedmiu latach doświadczeń z Plusem, dobrego słowa nie powiem o nich w opcji przedłużania z telefonem, jedynie rabat na abo mają lepszy niż era, bo można tylko na rok przedłużyć a w erze na 2 lata przy mniej więcej tych samych cenach abo przy podobnej ilości minut, o orange się nie wypowiadam bo parę razy myślałem o telefonie w orange, ale jak dla mnie to mają oni poronione te pakiety, a że ja nie dzwonię do orange dużo to nie ma szans żebym u nich stworzył profil dzwonienia, i pakietów do tego, jaki mnie urządza, orange dla mnie to dno kompletne ( moja subiektywna opinia :roll: )

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #240298  autor: dechomenon
 18 gru 2007, 13:57
Prometo pisze:waeren Era moim zdaniem ma najlepsza ofertę dla stałych abonentów i nie tylko od tego roku :wink:
nie do końca tak, z Erą się łatwiej negocjuje...bo standard oferta nie jest nic lepsza...

 #240333  autor: waeren
 18 gru 2007, 16:25
dechomenon pisze:nie do końca tak, z Erą się łatwiej negocjuje...bo standard oferta nie jest nic lepsza...
Nie zgadzam się, proszę o przykłady przedłużania z telefonem w erze i innych sieciach, gdzie tak tanio można dostać konkretny model telefonu i do tego abo z np. 80 min za 33 PLN, czekam na przykłady.

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)
  • Strona 117 z 318
  • 1
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 318
  • 1
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 318