q-one pisze:Przez takie właśnie przypadki (jak te opisane) potencjalny Klient wyrabia sobie dobre lub złe zdanie o firmie.
Zgadza się, dlatego moje zdanie o obsłudze ERY jest
jak najgorsze (
kto jeszcze nie czytał, proszę uprzejmie )
Jesli chodzi o PLAY i wspomnianego Samsunga to jak wiadomo cała seria była kopnięta. Koleżanka miała identyczny problem i równiez proponowali jej oddanie felernego telefonu gdzieś tam w celu jego naprawy jednak jak się okazało była możliwość załatwienia tego od ręki, tak tez zrobiła i nie musiała czekac tyle czasu. Oczywiście również otrzymała gratisy w ramach przeprosin.
D@rio pisze:fizia, przesadzasz
bilu1991 pisze:nażekacie,
kamil1221 pisze:Na moje oko robisz z igły widły.
Heh, spodziewałem się takich komentarzy
A wystarczy się wczuć w sytuację poszkodowanego.
To sa osobiste doświadczenia
fizi więc nie mam powodu nie wierzyć w jej stan ducha spowodowany kiepskimi przeżyciami w relacjach z operatorem PLAY na którym się zawiodła.
Oby jak najmniej takich przypadków.