• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #232158  autor: fizia
 09 lis 2007, 10:46
Witam
Na początku września zakupiłam w sieci Play telefon Samsung L760 wraz z abonamentem na dwa lata. W nowym telefonie pojawił się problem niedochodzących SMS-ów. Musiałam oddać telefon do serwisu na 3 tygodnie! Problem udało się rozwiązać, ale pojawiły się inne: słaba jakość połączenia, nieprecyzyjny wskaźnik naładowania baterii, kilkusekundowe przerwy w połączeniu. Znów oddałam aparat do serwisu. Tym razem trwało to dwa tygodnie. Otrzymałam odpowiedź, że aparat jest w porządku. Identyczne problemy miał kolega, który również uległ reklamie i kupił ten telefon, z tym że on drugi raz telefonu do serwisu już nie oddawał. W ramach rekompensaty za utrudnienia otrzymał on słuchawkę bluetooth i 40 minut na rozmowy. Podobne informacje pojawiały się również na forach internetowych. Zgłosiłam sprawę do Play, ale otrzymałam odpowiedź, że jest im przykro i dołożą wszelkich starań, żeby problemy się nie powtarzały. Dnia 4.11. napisałam kolejne zgłoszenie i otrzymałam odpowiedź, że dnia 3.11 przygotowano pismo z odpowiedzią i zostanie ono wkrótce wysłane. Na moje kolejne pytanie jak można 3.11 przygotować odpowiedź na zgłoszenie złożone 4.11, czy mają może wehikuł czasu, nikt nie potrafił sensownie odpowiedzieć. Po kolejnym zgłoszeniu odpowiedziano mi, że nie przysługuje mi żadna rekompensata, mimo iż mój przypadek był identyczny jak kolegi.
Generalnie jakość usług sieci Play jest naprawdę słaba a obsługa klienta wręcz skandaliczna. Obowiązuje zasada, że jeśli już chwyciliśmy klienta, to nie trzeba o niego dbać, można go jawnie lekceważyć.
Jeśli więc czyta to ktoś, kto zastanawia się nad ofertą Play, to niech jeszcze raz poważnie przemyśli sprawę, bo jeśli pojawią się jakieś problemy, to kontakt z obsługą klienta tylko pogłębi frustrację, a żadna sprawa nie zostanie porządnie załatwiona.
Pozdrawiam
Iza

 #232165  autor: q-one
 09 lis 2007, 11:18
Oferta Play owszem jest interesująca, nie powała, ale jest niezła. Osobiście nie kupiłbym abonamentu w tej sieci. Zbyt wiele złego naczytałem się o obsłudze Klienta i jakoś tej sieci nie ufam. Raz nawet z ciekawości odwiedziłem ich salon, ale forma obsługi Klienta, rozłożyła mnie na łopatki. Gość był fatalny.

Get Rich or Die Tryin'

 #232176  autor: D@rio
 09 lis 2007, 12:08
fizia, przesadzasz. Grubo przesadzasz... tyle Ci powiem. Problem nie jest warty żeby tak oskarżać operatora. Bo w sumie, on tu mało jest winny...

Obrazek

 #232182  autor: Klusek
 09 lis 2007, 12:29
Może i problem nie jest z winy operatora, ale już zainteresowanie się nim i choć próba jakiegoś rozwiązania problemu powinna być w gestii operatora. Niestety też sporo złego dowiedziałem się o obsłudze klienta i rozpatrywaniu reklamacji przez Play. Przykład z życie wzięty, kolega ma abonament Play, co miesięcznie płacił rachunki wystawionymi przez nich fakturami i pewnego dnia okazało się, że zablokowali mu telefon za zaległość 5 gr! Pytanie jak mogło powstać taka zaległość skoro faktury były opłacane na oryginalnych blankietach, dlaczego Play wcześniej nie przypomniał o zaległości tyko od razu zablokowali telefon, dlaczego w biurze obsługi informowali, że wszystko jest opłacone i dlaczego przy składaniu reklamacji nikt nie wiedział o co chodzi i nie chcieli nawet przyjąć reklamacji?! W drobnym stopniu pomogła dopiero interwencja konsultantki w punkcie sprzedaży, która musiała kłócić się z biurem obsługi i wytykać im nieznajomość regulaminu, a niektórzy z BOKu byli tak bezczelni, że potrafili rzucić słuchawką! (byłem świadkiem tych rozmów). Dziewczyna mówiła, że nie pierwszy raz musi się tak wykłócać, że po raz kolejny trafi na dywanik za "narażanie dobrego imienia firmy", ale co ona ma zrobić skoro w firmie pracują niekompetentni ludzie którzy nie potrafią pomóc i oszukują klientów...

Obrazek
Obrazek

 #232186  autor: butterfly
 09 lis 2007, 12:37
WOW, to było mocne. Nieźle zobrazowałeś działalności sieci Play...

 #232188  autor: Klusek
 09 lis 2007, 12:41
A co najważniejsze to było prawdziwe.

Obrazek
Obrazek

 #232196  autor: q-one
 09 lis 2007, 13:07
Przez takie właśnie przypadki (jak te opisane) potencjalny Klient wyrabia sobie dobre lub złe zdanie o firmie. Nie jest czymś trudnym zrobić dobrą reklamę i "złapać" Klientów, ale sztuką jest dobra ich osługa, wg zasady zadowolony Klient przyprowadzi kilku następnych, a niezadowolony zabierze wielu.
Ta zasada zadziałała w moim przypadku: kiedyś miałem wiele problemów z innym operatorem, wraz z zakończoną moją umową sieć straciła jeszcze kilka innych numerów które generowały łącznie kilkaset złotych miesięcznie. Czy to się opłaciło operatorowi?
Przez takie przypadki jakie mają miejsce w Play, kolejnych kilku, kilkunastu, ......... potencjalnych Klientów podziękuje i sobie odpuści.
Reasumując: chcesz stracić Klienta/ów stwórz mu problemy z reklamacją.

Get Rich or Die Tryin'

 #232198  autor: mikage1
 09 lis 2007, 13:10
Nieźle, nieźle... i pomyśleć, że przeło mi przez głowę przeniesienie abonamentu z orange do paly (na szczęście ma tylko ich kartę). W orange miewam reklamacje, konsultanci bywają niekompetentni - ale jak do tej pory - 7 lat - wszystkie zostały rozpatrzone na moją korzyść (choć czasem trwało to chwwwwwiiiiiilllllę)

 #232222  autor: Xy
 09 lis 2007, 14:18
Pisalem jak na poczatku poazdziernika latalem po opach celem wybrania korzystnej oferty. Suma summarum przedluzylem w Erze i sie ciesze z tego. A bylem napalony na Playa... Obsluga klienta na poziomie sklepu miesnego w PRLu. Sprzedawca sam nie wie co sprzedaje, nie orientuje sie zbyt w technikaliach telefonu. srednio przekonywal do wziecia telefonu w Play. Samsung ktorego chcialem nie bylo. Na plus zalicze, ze obdzwonil wszystkie punkty Playa w Llublinie aby sie dowiedziec czy gdzies jest dostepny Szajsung Z630. Nie bylo. Podal jakis inny (nie pamietam jaki). Owszem, rozsuwal sie, ale telefon chodzil takze na boki (nowka wyjeta z pudla).
Do tego potrzebna cala sterta papierow by wziasc komorke na firme, klient obslugiwany na stojaco (w Erze sa po dwa krzeselka). Ogolnie mogila...
Niezmiernie sie ciesze, ze nie podpisalem dwuletniego cyrografu z ta "siecia" :?

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #232273  autor: Marens
 09 lis 2007, 18:13
Mam dobre zdanie o Play. Miałem problem, który został natychmiast rozwiązany. Kupiłem starter, który nie logował się do sieci. Wymienili kartę SIM i działa. Wszystko w miłej atmosferze.

 #232285  autor: bilu1991
 09 lis 2007, 18:58
nażekacie, wiadomo, że jest im trudniej bo nie mają jeszcze długiego stażu, zanim sobie wszystko ustabilizuja to troche potrwa, dynamiczny rozwoj robi swoje
dla mnie to najlepsza oferta i jak tylko bede mógł zmienic natychmiast to robie

 #232305  autor: kamil1221
 09 lis 2007, 20:14
Na moje oko robisz z igły widły.
Sam osobiście miałem problemy z moim z400, po zakupie już 2 dnia wylądował w serwisie (przyczyna ta sama co u ciebie). Telefon był ok. 2 tygodni w serwisie. Następnie telefon był jeszcze po tym serwisowany 3 razy. Czy to w salonie Play-Germanos, bądź na wyspie obsługa była profesjonalna.
BOK nigdy mnie nie zawiódł – miałem problem z naliczaniem MMSów, w ramach rekompensaty dostałem 5 minut darmowych do wszystkich sieci.
Ostatnio dzwoniłem do niego w czwarte – zupełnie profesjonalna obsługa jak dla mnie.
Zarówno oferta jak i obsługa mnie zadowala.
Podchodzę również do tego z odrobiną dystansu, bo to nowy gracz na rynku i musi się wiele nauczyć.

 #232535  autor: senshiro
 10 lis 2007, 17:08
Ja też nie mam zastrzeżeń do BOKu Playa. Dzwoniłem do nich 2 razy i otrzymałem odpowiedź na swoje pytania od bardzo miłych pań :)

Obrazek

 #232559  autor: Marens
 10 lis 2007, 18:55
senshiro pisze:BOKu Playa
Nawet połącznie darmowe, teoretycznie powinni naliczać 1zł

Tylko mogliby zmniejszyć opłatę za transmisję danych. ( Tylko na to im Plus nie pozwoli )

 #232561  autor: slawek.u
 10 lis 2007, 19:19
Ja natomiast mógłbym zacząć temat "ORANGE-przestroga".....miałem u nich 5 komórek (cała rodzina) od prawie początku istnienia Idei, potem Orange i jak zostałem potraktowany, to już nie chcę się rozpisywać... dlatego też jak na razie z jedną przeszedłem do Play-a i sobie chwale....z czasem końca umów pozostałych 4 telef., jak dalej nic się nie zmieni, to pewnie też przejdę do Play-a
Także wszędzie są ludzie i ludziska....czy to Era, Plus, Play, Orange....

 #232564  autor: widex
 10 lis 2007, 19:46
slawek.u pisze:to pewnie też przejdę do Play-a
Hmm slawek.u chyba jestem wśród twoich. U mnie ok 7 osób planuje przejść do play. Skreśliłem tą firmę za reklamy. Nie podobały mi się wstawki angielskie i bezsensowność reklamy, obsługa w Play (punkcie) bezczelna... Nigdy w życiu nie byłem tak urażony... Zmiana obsługi, milszy sprzedawca, który wie o co mi chodzi... Oferta może nie taka jak w Orange, w której mam pełno sms-ów (Nowe Go). No a tutaj jak wykorzystam pakiet to koniec? Muszę czekać do następnego miesiąca? No w sumie to z BOK Play nie rozmawiałem. Mam najwyżej do czynienia z BOK Orange... ale w każdej sieci (plus, era oraz niech będzie orange) zostałem potraktowany jak człowiek. Moja pierwsza wizyta w Play miała być moją ostatnią - wszystkim odradzałem Play, jak to zawsze bywa to posłuchali mnie...
Teraz jestem innego zdania, gdy Orange będzie tak samo słabo rozwijać 3G ja dotychczas to PA .

 #232603  autor: kosaz
 10 lis 2007, 22:11
kamil1221 pisze:BOK nigdy mnie nie zawiódł – miałem problem z naliczaniem MMSów, w ramach rekompensaty dostałem 5 minut darmowych do wszystkich sieci
sory ale co to jest te 5 minut tylko tyle ?? ja dziennie gadam z ok 2 godzin wiec te 5 min to kropla mala bardzo mala jak by dali 5 godzin to juz looozik by byl
ja w plusie w kubaLI na przedluzenie wziolem 5 nrow gatis 960 min i to starcza mi spokojnie :)
wykonuje ok 3 godzin dziennie pol przych tylko po 2 miehah 37 minut

 #232804  autor: MADMAX
 12 lis 2007, 09:14
q-one pisze:Przez takie właśnie przypadki (jak te opisane) potencjalny Klient wyrabia sobie dobre lub złe zdanie o firmie.
Zgadza się, dlatego moje zdanie o obsłudze ERY jest jak najgorsze (kto jeszcze nie czytał, proszę uprzejmie ) :|

Jesli chodzi o PLAY i wspomnianego Samsunga to jak wiadomo cała seria była kopnięta. Koleżanka miała identyczny problem i równiez proponowali jej oddanie felernego telefonu gdzieś tam w celu jego naprawy jednak jak się okazało była możliwość załatwienia tego od ręki, tak tez zrobiła i nie musiała czekac tyle czasu. Oczywiście również otrzymała gratisy w ramach przeprosin. :-)

D@rio pisze:fizia, przesadzasz
bilu1991 pisze:nażekacie,
kamil1221 pisze:Na moje oko robisz z igły widły.
Heh, spodziewałem się takich komentarzy ;-)
A wystarczy się wczuć w sytuację poszkodowanego.

To sa osobiste doświadczenia fizi więc nie mam powodu nie wierzyć w jej stan ducha spowodowany kiepskimi przeżyciami w relacjach z operatorem PLAY na którym się zawiodła.

Oby jak najmniej takich przypadków.

Pozdrawiam

 #233039  autor: b_smietana
 13 lis 2007, 08:51
Mam abo w Play i jak na razie były dwa potknięcia tej sieci. Po pierwsze przez jakiś czas słyszałem dziwne trzeszczenia podczas połączenia, ja drugą osobę słyszałem doskonale za to ona mnie nie. To akurat problem natury technicznej, który już się nie powtórzył. Druga rzecz to darmowe minuty. Dzwoniłem do mojej dziewczyny, która ma Play kartę i nie nabijały się darmowe minuty mimo, że rozmawiałem z nią pół godziny i tak cały czas. Oczywiście nie doczytałem regulaminu, w którym pisze, że z innych sieci minuty się nabijają a z Play nie. Zgłaszałem to do BOK... kilka razy... i dlaczego oni powiedzieli mi to dopiero po dwóch tygodniach? Nie znają własnych usług czy co? Żenada. Ogólnie nie narzekam, jakość usług jest na poziomie, oferta mi jak najbardziej odpowiada, tylko ta ich stronka www jest do bani, strasznie długo się ładuje i nie jest za bardzo logiczna... :)

RATOWNIK MEDYCZNY +
SIEMENS SL45I -> NOKIA 3310 -> SIEMENS CXT70 - > SIEMENS M65 -> BENQ-SIEMENS EF81 (GóWNO!!!) -> NOKIA 6288

 #233099  autor: kojot67
 13 lis 2007, 14:25
A dla mnie połączenia są do niczego, ciągle muszę wrzeszczeć do telefonu albo dla odmiany nie słyszę tego co się do mnie mówi.. Jakość w sieci PLAY = PORAŻKA :(

Nie ma to tamto
http://www.kyokushinkan.republika.pl/