ja miałem taką sytuację z 6-7 lat temu: podpisałem umowę w salonie firmowym przy abo 50 zł i z fonem siemens C35. Po przyjściu do domu okazało się że mam bardzo kiepski zasięg, Dochodziło nawet do utraty. Następnego dnia w pracy też miałem kiepski zasięg zadzwoniłem do BOK i zgłosiłem ten fakt, oddzwonił do mnie technik i powiedział, że z zasięgiem w tym rejonie jest kiepsko i nic narazie nie poradzą na to. Moje mieszkanko jest w centrum, a firma w której pracowałem też była w centrum. Po dwóch dniach od podpisania umowy pojechałem do salonu w którym podpisałem umowę i powiedziałem, że chcę ją rozwiązać bo w miejscach gdzie spędzam najwięcej czasu mam słaby zasięg lub nie mam go wcle. W regulaminie i na umowie wyraźnie było napisane, że odstąpić od umowy można tylko wtedy jeżeli popdpisało się ją poza salonem firmowym. Ja natomiast opstawałem przy swoim i poprosiłem kierownika salonu, przyszła miła panie wytłumaczyłem jej całą sytuację, powiedziałem o rozmowie z technikiem. Ktoś to szybko sprawdził i umowę anulowano.
Wniosek jest jeden, aby rozwiązać jaką kolwiek umowę trzeba to porządnie uargumentować i mieć jakieś podstawy.
Wątpię aby rozwiązali umowę z powodu jaki Ty przedstawiłeś, jeżeli trafisz na miłego konsultanta to może przy tej samej umowie wymieni Ci fonik z jednoczesnym aneksem o podwyższenie abonamentu, ale to już jest wola tego człowieka. Możesz jeszcze w razie czego poprosić o rozmowę z kierownikiem i z nim przedyskutować chęć wymiany aparatu, ale podaj jakieś sensowne argumenty tj brak 3G, a Ty chcesz fonu jako modemu używać i potrzebujesz fon z większymi możliwościami
