• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 64 z 318
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 318

 #204319  autor: elrond
 20 lip 2007, 13:41
thane pisze:no niestety te same pierdoły co już ktoś tam pisał na forum, że brane pod uwagę są wysokość rachunków, regularne płacenie itp. itd. i w kółko to samo... ja nie wiem oni chyba tam roboty posadzili...
NIE NIE NIE! :evil: :evil: :evil:

Poczekam do końca umowy i pomyśle o przyjaźni z Play...

 #204322  autor: brodie
 20 lip 2007, 13:52
Ofertę 2x16.5 jak i 3 x 16.5 dostałem po pierwszym napisaniu uprzejmego listu do BOA. Dotyczasowe rachunki od 70 do 100 . Raczej więcej dzwonię niż odbieram. Od ponad roku płacę poleceniem zapłaty i może to jest kluczem do lepszej oferty. Teraz się zastanawiam czy brać czy czekać jeszcze do końca lata.

 #204325  autor: elrond
 20 lip 2007, 14:01
Ofertę 2x16.5 jak i 3 x 16.5 dostałem po pierwszym napisaniu uprzejmego listu do BOA. Dotyczasowe rachunki od 70 do 100 . Raczej więcej dzwonię niż odbieram. Od ponad roku płacę poleceniem zapłaty i może to jest kluczem do lepszej oferty. Teraz się zastanawiam czy brać czy czekać jeszcze do końca lata.
My też piszemy baaardzo uprzejme listy, tylko problem w tym że nie mamy rachunków po 100 zł więc jesteśmy praktycznie bezwartościowi dla Ery... :wink:

 #204360  autor: thane
 20 lip 2007, 16:17
to ja może jeszcze przytoczę pewien cytat (jacy oni się wredni robią):
Witamy

Uprzejmie dziękujemy za korespondencję skierowaną do Internetowego Biura Obsługi Abonenta.

W odpowiedzi na Pana pytanie dotyczące obniżenia ceny abonamentu informujemy, że nie ma takiej możliwości. Jednocześnie informujemy, że przedstawiona oferta jest ostateczna i w najbliższym czasie nie ulegnie ona zmianie.
ja już telefonik mam ale nie obyło się bez małego zgrzytu otóż punktami erapremia można dopłacać jedynie w salonach firmowych :shock: pierwsze słyszę no ale trudno trzeba będzie komuś opchnąć tak-taka za 50 zeta....

 #204364  autor: abes99
 20 lip 2007, 16:28
Ciąg dalszy mojego wątku stąd. Otrzymałem wczoraj odpowiedź z I-Boa na mojego maila odnośnie przedstawienia oferty na przedłużenie dwóch numerów z zaznaczeniem, że to co oferują na www jest trochę mało atrakcyjne :D. Odpowiedź była długa, bo aż siedem stron po wydruku, więc nie będę jej tutaj przytaczał, ale po przeanalizowaniu co mi tam napisali stwierdziłem, że zaoferowali mi to samo co na www dla biznesu (czyli NPB bez telefonu z dodatkową pulą kasy przez 24mc albo 2 opcje NPB z telefonem). Tylko ceny telefonów jakieś takie wyższe, ale to może dlatego że dopiero co wszedł nowy, niższy cennik ;). Niestety, nie dostałem na razie nic ciekawszego (choć do końca umów mam jeszcze trochę czasu). Propozycja I-Boa widać że pisana metodą Ctrl+C, Ctrl+V, bo gdzieniegdzie zwracają się do mnie per Pan, a gdzie indziej per Pani :D.
BTW, propozycję przedłużenia umowy z wymianą telefonu dostałem na 4 miesiące przed końcem umów (w sensie zaczęli do mnie wydzwaniać z I-Boa), ale pod warunkiem że wezmę taryfy NPB. Jak się upieram, że jestem zainteresowany taryfą indywidualną ENK to mówią mi, że na ten numer z niższym abo (75zł brutto miesięcznie, średnio płacę ok. 100zł) będą mogli mi przedstawić ofertę z ENK dopiero na 2 miesiące przed końcem umowy, a na numer z wyższym abo (120 brutto, średnia miesięczna ~150zł) prawdopodobnie na 3 miesiące przed końcem. To tyle na razie ode mnie odnośnie przedłużania umów dla "małego biznesu" ;).

Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała. Powiedzcie, a najlepiej zróbcie mi screena jak wygląda przedstawienie oferty przedłużenia umowy przez I-Boa. Pytam, bo na jednym telu już od 1,5mc wydzwaniają z propozycją, a na drugi od 0,5mc, a tymczasem na I-Boa nic nie mam :( Nie wiem, czy robię coś nie tak czy co, próbowałem normalnie logując się, z linków z opisów ofert dla stałych klientów i nic tam nowego nie widzę - chyba że ślepy jestem ;)
Ostatnio zmieniony 20 lip 2007, 16:32 przez abes99, łącznie zmieniany 1 raz.

Narka i pozdruffka - abes99 ;)

 #204367  autor: elrond
 20 lip 2007, 16:30
Ale jak zamawiasz przez konsultanta (rozmowa telefoniczna) to chyba można użyć punktów...?

 #204370  autor: D@rio
 20 lip 2007, 16:32
elrond pisze:Ale jak zamawiasz przez konsultanta (rozmowa telefoniczna) to chyba można użyć punktów...?
oczywiście.

Obrazek

 #204445  autor: Asii
 20 lip 2007, 22:13
thane pisze:no niestety te same pierdoły co już ktoś tam pisał na forum, że brane pod uwagę są wysokość rachunków, regularne płacenie itp. itd. :( i w kółko to samo... ja nie wiem oni chyba tam roboty posadzili... no trudno idę do sklepu przedłużyć, biorę 1xuniwersalna,1xtaniej w sieci, na 3 lata i do tego nokie 5300 na 150 zeta, i tak myślę że się opłaca, nie ma co narzekać ;)
Czekałeś do końca umowy?
Czyli nie udało Ci się wywalczyć nic a nic? :cry:
To ja pewnie też nie mam co czekać do końca...

 #204448  autor: Prometo
 20 lip 2007, 22:21
abes99 pisze:Nie wiem, czy robię coś nie tak czy co, próbowałem normalnie logując się, z linków z opisów ofert dla stałych klientów i nic tam nowego nie widzę - chyba że ślepy jestem ;)
Jak sie zalogujesz poprzez i-boa to zaraz jak Ci się wyświetli strona to po lewej stronie powinna być oferta z wymiana telefonu a po prawej stronie oferta bez telefonu.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #204465  autor: Exeqtor
 20 lip 2007, 23:02
Prometo pisze:Jak sie zalogujesz poprzez i-boa to zaraz jak Ci się wyświetli strona to po lewej stronie powinna być oferta z wymiana telefonu a po prawej stronie oferta bez telefonu.
a nie odwrotnie ?

 #204466  autor: Prometo
 20 lip 2007, 23:16
Exeqtor pisze:a nie odwrotnie ?
Wiesz co teraz to już nie jestem pewien. Ty jak masz :?:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #204467  autor: elrond
 20 lip 2007, 23:17
Czy to taki ważne? Przecież pisze co jest co :wink:

 #204470  autor: Prometo
 20 lip 2007, 23:20
elrond, widocznie dla niektórych nawet takie drobne szczegóły są ważne ;-)

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #204474  autor: Exeqtor
 20 lip 2007, 23:28
Prometo pisze:elrond, widocznie dla niektórych nawet takie drobne szczegóły są ważne ;-)
dziwisz się ? niektórzy nie potrafią znaleźć tego na iBOA ;)

ERA też to zauważyła, i w jednym z poprzednich numerów gazetki dołączanej do faktury była dokładnie opisana procedura załatwienia aneksu przez iBOA wraz ze zrzutami ze strony.

 #204477  autor: Prometo
 20 lip 2007, 23:34
Exeqtor pisze:dziwisz się ? niektórzy nie potrafią znaleźć tego na iBOA
Exeqtor, przecież to od razu rzuca się w oczy. No chyba, że ktoś loguje się tylko w związku z przedłużeniem umowy raz na 2 lata :D

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #204481  autor: elrond
 20 lip 2007, 23:40
Trzeba przyznać że tacy są. Bo czy znajdzie to blondi (z całym szacunkiem do blondynek :wink: ) która używa telefonu do umawiania sie z koleżankami na plotki przez swoją różową V3 :P Nie bardzo...

 #204501  autor: abes99
 21 lip 2007, 02:28
Prometo pisze: Jak sie zalogujesz poprzez i-boa to zaraz jak Ci się wyświetli strona to po lewej stronie powinna być oferta z wymiana telefonu a po prawej stronie oferta bez telefonu.
Thx za info, w takim razie nie mam dostępnej jeszcze oferty przedłużenia umowy przez I-Boa, choć kilkakrotnie już do mnie dzwonili z taką propozycją. Może w późniejszym terminie się coś pojawi (np. na 2 miesiące przed końcem umowy). Ew. może po prostu dla klientów firmowych jest to jakoś inaczej rozwiązane.

Hmm, właśnie przyuważyłem że przy ofercie przedłużeniowej dla indywidualnych trąbią o tym, ze można przez I-Boa, a przy ofercie dla biznesu w ogóle o takiej opcji nie wspominają (realizacja: salon lub telefon do BOA i wysyłka kurierem). Więc albo dla klientów firmowych nie przewidują opcji przedłużenia umowy przez I-Boa, albo dotyczy to taryf biznesowych (na razie BOA twierdzi, że nie mogą mi zaproponować taryf indywidualnych - może jak będą mogli to się coś pojawi w I-Boa?).

Stąd moja ciekawość jak wygląda oferta po zalogowaniu do I-Boa, bo z tego co tutaj czytałem u Was pojawia się automatycznie wraz z możliwością podpisania aneksu, a u mnie tak nie jest :(. Myślałem, że może coś przeoczyłem (choć korzystam dość często) albo trzeba zalogować się do I-Boa z jakiegoś specjalnego linku przy opisie oferty, żeby pojawiła się po zalogowaniu. No nic, pozostaje czekać na drugą połowę sierpnia (wtedy mają mi udostępnić ofertę dla klientów indywidualnych), a jak nic ciekawego nie zaproponują to czekać na wrześniowe urodziny ;). Mogli by w końcu zmienić coś w taryfach dla indywidualnych, bo ENK już dość stara jest (cennik jest datowany bodajże na 2005r.), a konkurencja nie śpi :D. Biznesowe niedawno trochę poprawili (NPB zamiast PB) - więc tutaj nie liczę na jakieś większe zmiany.

Przy okazji, czy nie odnosicie wrażenia, że oferta biznesowa Ery jest gorsza od oferty indywidualnej? Porównując chociażby ceny telefonów przy przedłużeniu, są wyższe przy droższych abo w NPB niż w ENK. NPB jest bardziej "elastyczna" (pakiet kwotowy), ale zakładając takie rozmowy jak w ofertach ENK (np. 2x uniwersalna + 2x Era i stacjonarne) trzeba w NPB wydać na to więcej. Dziwne to trochę...

Narka i pozdruffka - abes99 ;)

 #204502  autor: Mel
 21 lip 2007, 03:19
Ja mam 2 miesiące i około tygodnia do końca umowy i dopiero teraz się pojawiła oferta dla mnie. Dostałam standard.

160min/640sms
1000 min na 24 mce
60 min za realizację w iboa
elastyczne dopasowanie taryfy

120min/480sms
500 min na 24 mce
60 min za realizację w iboa
elastyczne dopasowanie taryfy

80min/320sms
60 min za realizację w iboa

40min/160sms
60 min za realizację w iboa

Oprócz tego mam napisane coś takiego:

Na elastyczne dopasowanie nowej taryfy każdy ma aż 60 dni.
Twoja nowa taryfa standardowo składa się z pakietów 40 minut wymiennych na 160 SMSów do wykorzystania na połączenia do wszystkich sieci krajowych (Oferta uniwersalna). Tylko Stali Abonenci po przedłużeniu umowy mają aż 60 dni na dopasowanie taryfy do swoich potrzeb. Każde z 40 minut do wykorzystania do wszystkich sieci możesz wymienić na:
- 100 minutowe pakiety do Ery i na stacjonarne (Oferta taniej w sieci)
- SMSy i MMSy do Ery i na e-mail (Oferta multimedialna)
- połączenia z wybranym numerem w Erze lub stacjonarnym za darmo (Oferta z przyjacielem)
- dostęp do Internetu, poczty e-mail i plików video (Oferta blueconnect w telefonie)


Teoretycznie w ofercie 80min/320sms nie ma możliwości zamiany jednej "uniwersalnej" na "z przyjacielem", ponieważ nie ma słowa o elastycznym dopasowaniu. Jednocześnie niżej napisali, że stali abonamencie mają możliwość w 60 dni dopasować sobie taryfę.
I tu jestem w kropce, ponieważ w końcu nie wiem, czy mogłabym ją zmienić czy nie.

 #204513  autor: soulafein
 21 lip 2007, 10:22
Na stronie Ery jest napisane ze mozesz przy 3 pakietach zmieniac na darmowy numer - http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_ ... en_telefon zobacz sama. Mozliwosc wymiany na oferte z przyjacielem lub blueconnect jest tylko przy 3 pakietach. Sadze ze rozwieje to Twoje watpliwosci...Pozdrawiam

 #204587  autor: Mel
 21 lip 2007, 14:30
Dzięki. Czyli nic z tego.
Doczytałam również, że oferta z przyjacielem oferowana jest wyłącznie przy umowie od conajmniej trzech pakietów, a mnie interesują dwa pakiety z czego jeden to pakiet przyjacielem, a nie trzy.
Ale... napisałam do BOA :mrgreen: Kiepska ze mnie negocjatorka i z pewnością przy moich rachunkach nic nie wynegocjuję, ale spróbować nie zaszkodzi :mrgreen:
  • Strona 64 z 318
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 318
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 318