• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #203581  autor: MADMAX
 18 lip 2007, 11:22
D@rio pisze:sorry, ale co Ty tak na prawdę wiesz o tej Erze, żeby mówić ze stoim nieporządkiem? Nic nie wiesz. Nic. Nawet nie masz porównania...
Po pierwsze link który mam w podpisie.
Po drugie przykład sprzed kilkunastu minut http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=203566#203566

Mam nadzieję, że te konkrety wyraźnie wskazują na posiom obsługi w ERZE.

D@rio pisze:ręce opadają kolego MADMAX
Że mnie - to zrozumiałe, ale że Ty się dziwisz - to się dziwię :wink:

Pozdrawiam

 #203696  autor: D@rio
 18 lip 2007, 17:23
MADMAX pisze:Po pierwsze link który mam w podpisie.
taa...to już dobrze znam.
MADMAX pisze:Po drugie przykład sprzed kilkunastu minut http://telepolis.pl/forum...p=203566#203566
no i co? Nie jesteś pierwszy z tym problemem...
MADMAX pisze:Mam nadzieję, że te konkrety wyraźnie wskazują na posiom obsługi w ERZE.
naprawdę jesteś przewrażliwiony już :-)

Obrazek

 #203700  autor: krzyno
 18 lip 2007, 17:29
D@rio pisze:krzyno napisał/a:


zrobiłem skan, looknij na to pisemko
http://img402.imageshack....beznazwylh4.png


zobaczyłem. I...co byś chciał usłyszeć ode mnie?
usłyszeć nic, tylko to Ty chciałeś na to looknąć to Ci pokazałem :P
D@rio pisze:krzyno napisał/a:
zgadzam się z Tobą, problem w tym, że i ja i moja żona widzieliśmy aneks i widziałem jakie usługi są w nim ujęte


i te usługi były tam ujęte? Skoro masz dowód, przefaxuj im kopię.
przecież pisałem wcześniej, że było tylko 50% więcej.
D@rio pisze:krzyno napisał/a:
Pytałem konsultantkę czemu wyszczegulniona jest tylko usługa 50% więcej, a pozostałe 3 nie.


i co odpowiedziała?
powiedziała, że system na to nie pozwala i w takiej formie nie można włączyć tych wszystkich usług razem. Zapewniła, iż zrobi to z innego poziomu systemu i wszystkie usługi będą aktywne. Zrobiła to przy nas i widziałem to wszystko na własne oczy w monitorku tej pani. Wszystko powłanczała na 12 miesięcy.
D@rio pisze:krzyno napisał/a:
Wszystko było (jak mnie zapewniano na początku) załatwiane przez kier. salonu i uczestniczyły w tym nie jedna, ale dwie konsultantki.


może warto, zasięgnać opinii kierownika. Po prostu bądź stanowczy i rządaj dowodu w postaci tzw. podstawy prawnej a nie czystego pitu pitu na papierze...
problem w tym, że kierownik nic na ten temat chyba nie wie, bo patrzył na mie z zainteresowaniem jak mu wszystko opowiadałem.
Z podstawą prawną jest tak, że nasze podpisy widnieją na umowach, a w nich jest (jak już wcześniej napisałem) wyszczegulniona tylko usługa 50% więcej.
D@rio pisze:krzyno napisał/a:
Dzwoniłem od momentu podpisania umowy kilka razy do BOK i za każdym razem jak dochodziło do sprawdzania mojego konta to konsultanci potwierdzali darmowe usługi i żadna z tych osób nie kwestionowała tego faktu.


masz imiona i nazwiska osób? Jakieś potwierdzenia pisemne? Czy konsultanci też potwierdzali stan czasowej aktywności usług (czy na czas określony czy nie określony itp.) ?
konsultanci potwierdzali, darmowe usługi. Lecz nie ma to teraz znaczenia, a to dlatego że nie mam zanotowanych nazwisk tych ludzi, ani daty i czasu połączeń.
D@rio pisze:krzyno napisał/a:
Pracownik, który zajmował się moją reklamacją nie pofatygował się nawet aby do mnie zadzwonić i dowiedzieć się co i jak.


No dokładnie. Taki sam mechanizm jak w Plusie. Zlewają klienta... dlatego napisałem Ci, że dostałeś pisemne "pitu pitu". Pewnie obsługa Twojego zgłoszena nie zajęła mu więcej jak 6 minut . Negatyw w komputerze i ciach, lecim dalej...
mam takie same zdanie na ten temat i dlatego pofatygowałem się do kierownika salonu. Muszę się jednak znowu pofatygować do salonu, kierownik obiecywał mi, że zaraz po powrocie z urlopu zajmie się ponownie moją sprawą i odezwie się z informacą. W poniedziałek miał być już w pracy, niestety do tej pory nie odezwał się do mnie :(

 #203702  autor: D@rio
 18 lip 2007, 17:35
krzyno pisze:
powiedziała, że system na to nie pozwala i w takiej formie nie można włączyć tych wszystkich usług razem. Zapewniła, iż zrobi to z innego poziomu systemu i wszystkie usługi będą aktywne. Zrobiła to przy nas i widziałem to wszystko na własne oczy w monitorku tej pani. Wszystko powłanczała na 12 miesięcy.
w takim razie za pewne wyleciała za jakieś nadużycia...
krzyno pisze:mam takie same zdanie na ten temat i dlatego pofatygowałem się do kierownika salonu. Muszę się jednak znowu pofatygować do salonu, kierownik obiecywał mi, że zaraz po powrocie z urlopu zajmie się ponownie moją sprawą i odezwie się z informacą. W poniedziałek miał być już w pracy, niestety do tej pory nie odezwał się do mnie
no to poczekaj do piątku i jak nie to Ty się do Niego odezwij.

Obrazek

 #203739  autor: krzyno
 18 lip 2007, 19:35
D@rio pisze:krzyno napisał/a:


powiedziała, że system na to nie pozwala i w takiej formie nie można włączyć tych wszystkich usług razem. Zapewniła, iż zrobi to z innego poziomu systemu i wszystkie usługi będą aktywne. Zrobiła to przy nas i widziałem to wszystko na własne oczy w monitorku tej pani. Wszystko powłanczała na 12 miesięcy.


w takim razie za pewne wyleciała za jakieś nadużycia...
podczas rozmowy kierownik delikatnie to zasugerował

D@rio pisze:krzyno napisał/a:
mam takie same zdanie na ten temat i dlatego pofatygowałem się do kierownika salonu. Muszę się jednak znowu pofatygować do salonu, kierownik obiecywał mi, że zaraz po powrocie z urlopu zajmie się ponownie moją sprawą i odezwie się z informacą. W poniedziałek miał być już w pracy, niestety do tej pory nie odezwał się do mnie


no to poczekaj do piątku i jak nie to Ty się do Niego odezwij.
poczekam do poniedziałku, te kilka dni mnie jż nie zbawi.

Cieżko się załatwia takie sprawy, z takimi wielkimi firmami :(

 #203740  autor: D@rio
 18 lip 2007, 19:39
krzyno pisze: poczekam do poniedziałku, te kilka dni mnie jż nie zbawi.

Cieżko się załatwia takie sprawy, z takimi wielkimi firmami
ale przynajmniej poznasz, jaki stosunek ma do tego kierownictw takich wielkich firm ;-) więc, wiele doświadczysz, nauczysz się. Na dobre Ci to wyjdzie...
krzyno pisze:
podczas rozmowy kierownik delikatnie to zasugerował
jak widzisz w tej firmie dobrych pracowników się wywala. Bo nie liczy się senso sctricto utrzymanie zadowolonego klienta tylko WYNIKI.

Powiem Ci że na zdrowy rozsądek powinni Ci te usługi przywrócić w ramach indywidualnego podejścia do klienta. Dlatego, bardzo mnie ciekawi czy kierownik o/Wrocław ma taką "moc" i czy będzie chciało mu się wykazać :-)

Obrazek

 #203821  autor: krzyno
 18 lip 2007, 22:30
D@rio pisze:Powiem Ci że na zdrowy rozsądek powinni Ci te usługi przywrócić w ramach indywidualnego podejścia do klienta. Dlatego, bardzo mnie ciekawi czy kierownik o/Wrocław ma taką "moc" i czy będzie chciało mu się wykazać
jak z nim rozmawiałem to przygotowywał mnie na to, że może nic nie wskórać.
Poszedłem i tak na ustępstwo bo powiedziałem mu, że najbardziej zależy mi na pakiecie rozmowy 50 i świecie idei, darmowe weckendy mogę sobie podarować.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2007, 17:05 przez krzyno, łącznie zmieniany 1 raz.

 #203829  autor: D@rio
 18 lip 2007, 22:39
krzyno pisze:jak z nim rozmawiałem to przygotowywał mniena to, że może nic nie wskórać.
to cienko, cienko. Skontaktuj się (być może Ci się tu uda) z kierownikiem regionalnym...

Obrazek

 #203873  autor: Zajcef
 19 lip 2007, 01:06
Witam krzyno. Pisalem o tym juz pol roku temu te dwie uslugi darmowy nr i darm weekendy nie moglby dzialac jednoczesnie (sprzeczne z regulaminem). Zapewne po zwolnieniu owej Pani wszystkie jej ruchy zostaly przeanalizowane. Na dzien dzisiejszy szykuje Ci sie dluzsza batalia i moga byc problemy. Sugeruje zamowic rachunek szczegolowy za dany okres czasu, aby wskazac operatorowi, ze uslugi dzialaly, A NIE POWINNY (przynajmniej jednoczesnie :D - zlamanie regulaminu) i prosic o wyjasnienie. Mysle, ze moga miec problemy z odpowiedzia na takie pytanie. Na pewno nie bedziesz mogl skorzystac z dwoch uslug jednoczesnie, nawet po czesciowo pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Warunki, ktore proponujesz w poprzednim poscie moim zdaniem sa do wywalczenia, ale beda wymagaly troszke pisemnych zgloszen i nekania BOK :) . Watpie aby kierownik mogl wywalczyc cos wiecej niz Ty sam piszac madre reklamacje. Zycze powodzenia w razie pytan sluze pomoca, o ile bede cos wiedzial :)

 #204046  autor: krzyno
 19 lip 2007, 17:24
Zajcef pisze:Witam krzyno. Pisalem o tym juz pol roku temu te dwie uslugi darmowy nr i darm weekendy nie moglby dzialac jednoczesnie (sprzeczne z regulaminem). Zapewne po zwolnieniu owej Pani wszystkie jej ruchy zostaly przeanalizowane.
no chyba nie do końca z tego powodu wyłączono. Składałem reklamację telefoniczną w sprawie punktów profit, gdyż nie dostałem 500 punktów za przedłużenie umowy. Profit nie miał jeszcze aneksu do umowy, dostali go właśnie pod koniec maja i wtedy coś ktoś namieszał i wyłączyli mi usługi.
Co do darmowego nru i darmowych weekend-ów to niestety nie mogę sie na to powołać. To moja żona miała 3 darmowe nry, a u niej wszystkie usługi działają i nie chcę wciągać jej nru w tą sprawę, aby i jej nie zrobili niespodzianki z anulowaniem usług.

[ Dodano: 2007-07-24, 20:31 ]
No i po sprawie :)
Dzisiaj dostałem sms-a z orange z informacją iż moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i usługi Pakiet Rozmowy 50 i Pakiet świat Idei 10 będę miał ponownie włączone. Najprawdopodobniej od nowego cyklu rozliczeniowego czyli od 1 sierpnia.
Po około 5 - 10-ciu minutach zadzwonił do mnie kierownik wrocławskiego salonu, u którego interweniowałem. Pan ten poinformował mnie o fakcie włączenia usług. Co prawda usługa Darmowe Weekendy nie będzie aktywna, ale sam zaznaczyłem, że nie jest mi ona do szczęścia potrzebna bo chociaż w te dni chcę odpocząć od telefonu.
Przy okazji rozmowy z kierownikiem poruszyłem kwestię przedłużenia umowy dla mojej mamy, która jest już uprawniona do tej operacji. Podałem wszystkie dane i poinformowałem o oczekiwaniach co do usług, kier. zajmie się sprawą i oddzwoni w ciągu kilku dni z informacją.
Tak na marginesie to wczoraj wieczorem namalowałem ponowną reklamację i dzisiaj po pracy miałem jechać do salonu aby wysłali faksem i potwierdzili ten fakt, no ale już jest po wszystkim. Można powiedzieć, że oddycham już spokojnie i nabrałem wiary w ludzi ;) :)

 #209695  autor: hainasz
 05 sie 2007, 20:46
Przeczytałem tę historię jednym tchem - Można by z tego telenowele zrobić, tylko konsultantka co ją zwolnili musiałaby mieć romans z dyrektorem propozycji, no i kilka podobnych romansików trzeba by dodać - pisz scenariusz, sprzedaj, nakręcą 500 odcinków a Ty zbierzesz kasę większą niż te marne Darmowe Wieczory i Weekendy w Orange. A tak na serio to w Orange d****e pracują - zakazują czegoś ludziom, a system to przepuszcza! no cóż ale z tego to się tylko cieszyć. Pozdrawiam Krzyno

[ Komentarz dodany przez: D@rio: 2007-08-06, 15:53 ]
za niecenzuralne słownictwo i obrazę dostajesz WARN'a.
Ostatnio zmieniony 06 sie 2007, 15:52 przez hainasz, łącznie zmieniany 1 raz.

hainasz

 #209702  autor: krzyno
 05 sie 2007, 21:16
hainasz,

no dobre dobre :-D

teraz się już z tego też śmieję, ale jeszcze kilka dni temu szlak mnie trafiał jak o tym myślałem. Więcej już takich błędów nie popełnie. Człowiek uczy się na błędach.