• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #151181  autor: krzyno
 07 lut 2007, 20:57
mateush,

mi umowa kończyła się 2 lutego, więc jakoś od połowy grudnia mogłem pertraktować z propozycją. Wykonałem tak około 10 - 15 połączeń do propozycji i co telefon to oferta coraz gorsza, jak mówiłem że kilka dni wcześniej miałem lepsze warunki to zawsze słyszałem to samo "oferta się zmienia, dla każdego numeru jest indywidualna", a zmiany te wynikają z opłacanych faktur (średnia rachunku się zmienia). Tylko ten argument obalałem przy każdej rozmowie, a sprawa wygląda tak że okres rozliczeniowy mam od 1-szego do ostatniego każdego miesiąca i jeżeli dzwonię do propozycji np. 5-go stycznia, a potem za 5 dni dzwonię ponownie i słyszę o średniej rachunków to śmiałem się gościowi do słuchawki i mówiłem żeby ze mnie idioty nie robił bo od ostatniej rozmowy nić na moim koncie pod względem finansowym się nie zmieniło, więc jakim cudem warunki się zmieniają :?: I wtedy się zaczynało motanie i tłumaczenie konsultanta, a ja to ucinałem i grzecznie kończyłem rozmowę kwitując iż albo całkiem zrezygnujęmy zę świadczenia ich usług, albo przeniesiemy numery do ery bo tam bardziej dbają o klienta, a i ceny słuchawek są niższe :P i się żegnałem.

 #151804  autor: debilek
 09 lut 2007, 18:19
mateush pisze:Czy w takiej sytuacji moge do nich napisac pismo ze skarga?
Czy winic tylko siebie ze nie zagonilem wczesniej taty do salonu?
Skargi Ci nic nie dadzą , gdyż oferty składane przez konsultantów ważne w dniu rozmowy, przecież te rozmowy są niewiążące. Oferta ulega zmianie i jednego dnia tel jest za 1 zł a na drugi za 99 zł - trzeba umieć podejmować szybko decyzje.

krzyno :

Radziłbym zadzwonić do BOK (*100) i zapytać się jakie masz usługi na koncie aktywne i na jaki okres, bo rownie dobrze pakiety można włączyć na miesiąc. Ponadto moim zdaniem nierozsądnym jest podpisywanie umowy z gwarantowaną usłgą 50% więcej , bo gdyby z powodu jkiegoś błędu , problemu te pakiety znikły Ci z konta to nie miałbyś czego reklamować bo nie masz tego na umowie :twisted:

apropo darmowe weekendy kosztują 60 zł. a nie 50 zł :D

 #151840  autor: krzyno
 09 lut 2007, 19:50
debilek pisze:Radziłbym zadzwonić do BOK (*100) i zapytać się jakie masz usługi na koncie aktywne i na jaki okres, bo rownie dobrze pakiety można włączyć na miesiąc. Ponadto moim zdaniem nierozsądnym jest podpisywanie umowy z gwarantowaną usłgą 50% więcej , bo gdyby z powodu jkiegoś błędu , problemu te pakiety znikły Ci z konta to nie miałbyś czego reklamować bo nie masz tego na umowie
dzwoniłem do bok (*100)w sprawie faktur i konsultantka sprawdzała wszystkie usługi na moim i żony koncie, pani ta dowiadywała się nawet w propozycji i wszystko jest ok i usługi będą aktywne przez 12 miesięcy :P
Mam zapewnienie konsultantki z salonu firmowego w którym przedłużałem umowy, że ręczy głową za wszystko, a nie wydaje mi się żeby wprowadzała nas w błąd bo załatwiałem już z tą panią kilka spraw i jest to długoletnia pracownica tego salonu :twisted:
debilek pisze:apropo darmowe weekendy kosztują 60 zł. a nie 50 zł
z informacji jakie otrzymałem od konsultanki z salonu przy przedłużaniu umowy usłyszałem że koszt tej usługi to 50 zł :shock:

nie mogę się doszukać tej usługi w cenniku JI, a co zatym idzie nie mogę też sprawdzić ceny, ale jeżeli jast to koszt 60 zł to podwyższa to wysokość naszych darmówek :)

 #154420  autor: Zajcef
 18 lut 2007, 09:23
krzyno pisze:
debilek pisze:Radziłbym zadzwonić do BOK (*100) i zapytać się jakie masz usługi na koncie aktywne i na jaki okres, bo rownie dobrze pakiety można włączyć na miesiąc. Ponadto moim zdaniem nierozsądnym jest podpisywanie umowy z gwarantowaną usłgą 50% więcej , bo gdyby z powodu jkiegoś błędu , problemu te pakiety znikły Ci z konta to nie miałbyś czego reklamować bo nie masz tego na umowie
dzwoniłem do bok (*100)w sprawie faktur i konsultantka sprawdzała wszystkie usługi na moim i żony koncie, pani ta dowiadywała się nawet w propozycji i wszystko jest ok i usługi będą aktywne przez 12 miesięcy :P
Mam zapewnienie konsultantki z salonu firmowego w którym przedłużałem umowy, że ręczy głową za wszystko, a nie wydaje mi się żeby wprowadzała nas w błąd bo załatwiałem już z tą panią kilka spraw i jest to długoletnia pracownica tego salonu :twisted:
debilek pisze:apropo darmowe weekendy kosztują 60 zł. a nie 50 zł
z informacji jakie otrzymałem od konsultanki z salonu przy przedłużaniu umowy usłyszałem że koszt tej usługi to 50 zł :shock:

nie mogę się doszukać tej usługi w cenniku JI, a co zatym idzie nie mogę też sprawdzić ceny, ale jeżeli jast to koszt 60 zł to podwyższa to wysokość naszych darmówek :)
Kosztuja 60 zl wg cennika i nie moga byc aktywne wraz z darmowymi numerami dla Twojego Planu taryfowego tj Jednej Idei.

 #154479  autor: Orange
 18 lut 2007, 12:11
mi też sie kończy umowa tyle że w Twoim Mixie 75. Ciekaw jestem jaką ofertę dostane. Jutro mam dostać e-propozycję ( która podobno jest do bani ). Najgorsze jest to że rodzice nie chcą mi przedłużyć umowy :/

together we can do more

 #154511  autor: krzyno
 18 lut 2007, 13:17
Zajcef pisze:Kosztuja 60 zl wg cennika i nie moga byc aktywne wraz z darmowymi numerami dla Twojego Planu taryfowego tj Jednej Idei.
ale działają :P mało tego nic za nie nie płacę. Po kilkou rozmowach w sobotę i niedzielę sprawdzałem stan konta pod *500 i nie zabrało mi ani grosza. Na żony numerze jest tak samo :P :D

 #154618  autor: Zajcef
 18 lut 2007, 21:00
krzyno pisze:
Zajcef pisze:Kosztuja 60 zl wg cennika i nie moga byc aktywne wraz z darmowymi numerami dla Twojego Planu taryfowego tj Jednej Idei.
ale działają :P mało tego nic za nie nie płacę. Po kilkou rozmowach w sobotę i niedzielę sprawdzałem stan konta pod *500 i nie zabrało mi ani grosza. Na żony numerze jest tak samo :P :D
Miales wiele szczescia zatem :) Sugeruje zapoznac sie z linkiem.
http://www.centertel.pl/binaries/PL/Bin ... 966210.pdf

 #199418  autor: krzyno
 05 lip 2007, 17:38
Moje zadowolenie nie trwało zbyt długo, na początku czerwca wyłączono mi wszystkie usługi gratisowe, poza 50% więcej którą mam zapisaną w umowie.
Złożyłem dwie reklamacje, jedną telefoniczną pod nr *100, drugą pisemną wysłaną z salonu firmowego z potwierdzeniem przyjęcia.
Dzisiaj dostałem odpowiedź negatywną od gościa, z którym nie ma możliwości inego kontaktu jak pisemny. Jadę porozmawiać z kierownikiem salonu, w którym przedłużałem umowę, może będzie pamiętał sytuację, w końcu napisałem pismo z pdziękowaniem za załatwienie sprawy.
Najgorsze w tym jest to że nie pracuje już w ww salonie konsultantka, która przedłużała z nami umowę.
Przy okazji usługi które dostała moja żona działają cały czas i ma je w gratisie. Nie chcę podawać jako przykład nru mojej żonki aby i jej nie wyłączyli darmówek.

POWIEM WAM, ŻE TAK MNIE TYM WK....LI DO ŁEZ, ŻE JAK BYM DORWAŁ GOŚCIA, KTÓRY MI TAKI PREZENT ZROBIŁ TO BY SIĘ MIŁO NASZE SPOTKANIE NIE ZAKOŃCZYŁO.

[ Dodano: 2007-07-05, 20:28 ]
No i jestem po rozmowie z kierownikiem salonu. Okazało się, że konsultantka która przedłużała nam umowy została zwolniona dyscyplinarnie bo właśnie miała jakieś dziwne praktyki pracy i załatwiała sprawy inaczej niż powinna (orange chyba za dużo na tym traciło).
Sam kierownik zbyt wiele nie obiecywał, ale zrobił kopie pisma reklamacyjnego i odpowiedzi orange i obiecał iż jutro się tym zajmie i da mi znać co udało mu się załatwić.
Czekam więc do jutra.

 #199852  autor: D@rio
 07 lip 2007, 01:47
krzyno pisze:Najgorsze w tym jest to że nie pracuje już w ww salonie konsultantka, która przedłużała z nami umowę.
sam widzisz, jak dużą jest rotacja pracowników w tej firmie...
krzyno pisze:POWIEM WAM, ŻE TAK MNIE TYM WK....LI DO ŁEZ, ŻE JAK BYM DORWAŁ GOŚCIA, KTÓRY MI TAKI PREZENT ZROBIŁ TO BY SIĘ MIŁO NASZE SPOTKANIE NIE ZAKOŃCZYŁO.
sam mnie ździwiłeś.

A można wiedzieć jaka jest podstawa? Jaką podał tzw. podstawę prawną? Zawsze można napisać skargę na tę osobę, co tę reklamację rozpatrywała...
krzyno pisze:No i jestem po rozmowie z kierownikiem salonu. Okazało się, że konsultantka która przedłużała nam umowy została zwolniona dyscyplinarnie bo właśnie miała jakieś dziwne praktyki pracy i załatwiała sprawy inaczej niż powinna (orange chyba za dużo na tym traciło).
za bardzo szła klientom na rękę. Taka jest prawda...

Obrazek

 #200109  autor: krzyno
 07 lip 2007, 17:54
D@rio pisze:A można wiedzieć jaka jest podstawa? Jaką podał tzw. podstawę prawną? Zawsze można napisać skargę na tę osobę, co tę reklamację rozpatrywała...
zrobiłem skan, looknij na to pisemko
http://img402.imageshack.us/my.php?imag ... zwylh4.png

 #200210  autor: Andre
 07 lip 2007, 22:07
Qrde, to nie przeczytałeś aneksu do umowy???? Nie było tam tych gratisów które Ci obiecali????

Rozmowa kontrolowana...

 #200213  autor: marcinb
 07 lip 2007, 22:15
Andre pisze:Qrde, to nie przeczytałeś aneksu do umowy???? Nie było tam tych gratisów które Ci obiecali????
Gdy przedłużałem abo jesienią na jednym z numerów w Orange również dostałem od konsultantki z *400 gratis o którym nie było żadnej wzmianki w aneksie. ('dżentelmeńska umowa' hehe)
Ale, jak to w Orange, nie obył się bez matactw. Miałem dostać wspomniany gratis na 3 miesiące, a dostałem na... cztery m-ce. :-D

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #200217  autor: krzyno
 07 lip 2007, 22:23
Andre pisze:Qrde, to nie przeczytałeś aneksu do umowy???? Nie było tam tych gratisów które Ci obiecali????
na pierwszej stronie napisałem co i jak, przeczytaj uważnie i nie spiesz się :!: ;)

 #200293  autor: Andre
 08 lip 2007, 11:00
no dobrze, dobrze... Napisałeś na pierwszej stronie :oops: . Ale powiem ci tak mnie tam takie "dżentelmeńskie umowy" nie bawią. Papier to papier, a teraz to możesz sobie reklamować do woli i guzik z tego będzie. Cuda Ci mogą włączyć tylko na moment podpisania umowy ale co z tego kiedy wyłącza po chwili???

Ja dostałem do TwojegoNowegoPlanu 65 (i 30 zł za Wybrany numer i weekendy)) gratis 50% do Orange i Stacjonarnych i pakiet 80 zł do Wszystkich i to wszystko na 12 miesięcy, czyli na całą umowę. I mam na to papier :D

Rozmowa kontrolowana...

 #200403  autor: Tidus
 08 lip 2007, 17:52
Nie dołuj teraz chłopaka :P
Sam bym pewnie podpisał gdyby mi tyle naobiecywano... na drugi raz nie warto wierzyć w coś czego nie ma na papierze.

 #200410  autor: krzyno
 08 lip 2007, 18:06
Andre pisze:no dobrze, dobrze... Napisałeś na pierwszej stronie . Ale powiem ci tak mnie tam takie "dżentelmeńskie umowy" nie bawią. Papier to papier, a teraz to możesz sobie reklamować do woli i guzik z tego będzie. Cuda Ci mogą włączyć tylko na moment podpisania umowy ale co z tego kiedy wyłącza po chwili???
zgadzam się z Tobą, problem w tym, że i ja i moja żona widzieliśmy aneks i widziałem jakie usługi są w nim ujęte. Pytałem konsultantkę czemu wyszczegulniona jest tylko usługa 50% więcej, a pozostałe 3 nie. Wszystko było (jak mnie zapewniano na początku) załatwiane przez kier. salonu i uczestniczyły w tym nie jedna, ale dwie konsultantki. Dzwoniłem od momentu podpisania umowy kilka razy do BOK i za każdym razem jak dochodziło do sprawdzania mojego konta to konsultanci potwierdzali darmowe usługi i żadna z tych osób nie kwestionowała tego faktu.
Pracownik, który zajmował się moją reklamacją nie pofatygował się nawet aby do mnie zadzwonić i dowiedzieć się co i jak. Odpisał tylko gotowca jaki mają w dokumentach wpisujęc tylko moje dane. W związku z tym udałem się do kierownika salonu, z którym porozmawiałem jak z człowiekiem. Wysłuchał mnie i sprawa nie jest zamknięta, niestety w piątek nie udało mu się z tym goście porozmawiać i sprawa odwlecze się o tydzień z powodu urlopu kierownika. Sprawą zajmie się odrazu po powrocie do pracy.

 #200591  autor: MADMAX
 09 lip 2007, 09:35
Współczuję. Jak widzę nie tylko ERA nieporządkiem stoi... :?
W przypadku Orange to jednak z pewnością "przypadek jednostkowy" i "zbieg niefortunnych zdarzeń" :wink:

Pozdrawiam

 #200755  autor: Zajcef
 09 lip 2007, 21:25
krzyno pisze:
Andre pisze:no dobrze, dobrze... Napisałeś na pierwszej stronie . Ale powiem ci tak mnie tam takie "dżentelmeńskie umowy" nie bawią. Papier to papier, a teraz to możesz sobie reklamować do woli i guzik z tego będzie. Cuda Ci mogą włączyć tylko na moment podpisania umowy ale co z tego kiedy wyłącza po chwili???
zgadzam się z Tobą, problem w tym, że i ja i moja żona widzieliśmy aneks i widziałem jakie usługi są w nim ujęte. Pytałem konsultantkę czemu wyszczegulniona jest tylko usługa 50% więcej, a pozostałe 3 nie. Wszystko było (jak mnie zapewniano na początku) załatwiane przez kier. salonu i uczestniczyły w tym nie jedna, ale dwie konsultantki. Dzwoniłem od momentu podpisania umowy kilka razy do BOK i za każdym razem jak dochodziło do sprawdzania mojego konta to konsultanci potwierdzali darmowe usługi i żadna z tych osób nie kwestionowała tego faktu.
Pracownik, który zajmował się moją reklamacją nie pofatygował się nawet aby do mnie zadzwonić i dowiedzieć się co i jak. Odpisał tylko gotowca jaki mają w dokumentach wpisujęc tylko moje dane. W związku z tym udałem się do kierownika salonu, z którym porozmawiałem jak z człowiekiem. Wysłuchał mnie i sprawa nie jest zamknięta, niestety w piątek nie udało mu się z tym goście porozmawiać i sprawa odwlecze się o tydzień z powodu urlopu kierownika. Sprawą zajmie się odrazu po powrocie do pracy.
Dosc ciekawe ? Czy ja dobrze zrozumialem, tych uslug nie bylo na aneksie ktory podpisales ? :))) OJ ....bedzie Ci trudno wywalczyc jakies ekstra gratisy. Jak pisalem Ci wczesniej, duzo duzo ta oferta nie miala prawa funkcjonowac ;/ Obawiam sie, ze oba pakiety to w zasadzie nierealne, ale jeden rozmowy czy wiadomosci moglbys wywalczyc i tutaj sugeruje sie skupic, a byc moze wywalczyc. Odwolanie od reklamacji tylko w drodze pisemnej. Pozdrawaim i czekam na rozwoj sytuacji. Sam jestem ciekawy :)

ps. interesujacy fragment cytatu pozwolilem sobie pogrubic. Mam nadzieje, ze zrozumiesz

 #200773  autor: krzyno
 09 lip 2007, 22:00
Zajcef pisze:Odwolanie od reklamacji tylko w drodze pisemnej. Pozdrawaim i czekam na rozwoj sytuacji. Sam jestem ciekawy
narazie załatwiam sprawę przez kierownika salonu, jeżeli to nic nie da to zalewać ich będę pismami. Zaznaczyłem kierownikowi, że nie domagałem się 50% więcej, interesował mnie pakiet rozmowy 50 i świat idei 10, pozostałe usługi dostałem dodatkowo, a darmowe weckeandy były już dopełnieniem i zaskoczeniem.
Chyba każdy na moim miejscu przyjął by te usługi.

 #203524  autor: D@rio
 18 lip 2007, 03:01
krzyno pisze:
zrobiłem skan, looknij na to pisemko
http://img402.imageshack....beznazwylh4.png
zobaczyłem. I...co byś chciał usłyszeć ode mnie? :-)

Generalnie zawsze możesz się odwołać do Kierownika.
krzyno pisze:zgadzam się z Tobą, problem w tym, że i ja i moja żona widzieliśmy aneks i widziałem jakie usługi są w nim ujęte
i te usługi były tam ujęte? Skoro masz dowód, przefaxuj im kopię.
krzyno pisze:Pytałem konsultantkę czemu wyszczegulniona jest tylko usługa 50% więcej, a pozostałe 3 nie.
i co odpowiedziała?
krzyno pisze:Wszystko było (jak mnie zapewniano na początku) załatwiane przez kier. salonu i uczestniczyły w tym nie jedna, ale dwie konsultantki.
może warto, zasięgnać opinii kierownika. Po prostu bądź stanowczy i rządaj dowodu w postaci tzw. podstawy prawnej a nie czystego pitu pitu na papierze...
krzyno pisze:Dzwoniłem od momentu podpisania umowy kilka razy do BOK i za każdym razem jak dochodziło do sprawdzania mojego konta to konsultanci potwierdzali darmowe usługi i żadna z tych osób nie kwestionowała tego faktu.
masz imiona i nazwiska osób? Jakieś potwierdzenia pisemne? Czy konsultanci też potwierdzali stan czasowej aktywności usług (czy na czas określony czy nie określony itp.) ?
krzyno pisze:Pracownik, który zajmował się moją reklamacją nie pofatygował się nawet aby do mnie zadzwonić i dowiedzieć się co i jak.
No dokładnie. Taki sam mechanizm jak w Plusie. Zlewają klienta... dlatego napisałem Ci, że dostałeś pisemne "pitu pitu". Pewnie obsługa Twojego zgłoszena nie zajęła mu więcej jak 6 minut :-). Negatyw w komputerze i ciach, lecim dalej...
MADMAX pisze:Jak widzę nie tylko ERA nieporządkiem stoi...
sorry, ale co Ty tak na prawdę wiesz o tej Erze, żeby mówić ze stoim nieporządkiem? Nic nie wiesz. Nic. Nawet nie masz porównania...
co świadczy o tym to, co niżej zacytuję.:
MADMAX pisze:W przypadku Orange to jednak z pewnością "przypadek jednostkowy" i "zbieg niefortunnych zdarzeń"
ręce opadają kolego MADMAX.
krzyno pisze:
narazie załatwiam sprawę przez kierownika salonu, jeżeli to nic nie da to zalewać ich będę pismami. Zaznaczyłem kierownikowi, że nie domagałem się 50% więcej, interesował mnie pakiet rozmowy 50 i świat idei 10, pozostałe usługi dostałem dodatkowo, a darmowe weckeandy były już dopełnieniem i zaskoczeniem.
Chyba każdy na moim miejscu przyjął by te usługi.
no i bardzo słusznie prowadzisz dialog. Postępuj dyplomatycznie.

Obrazek