Słyszałem właśnie, że ERA zaniedbuje nieco HeyaH i ma to zmienić, chce pozyskać jak najwięcej klientów, bo nie dokonała tego w tym roku. Do tego ma posłużyć właśnie "Łapa"
Zresztą sami poczytajcie...
"... jak się nieoficjalnie dowiadujemy, na przełomie września i października PTC planuje zmiany dostosowawcze w ofercie pre-paid Heyah. Dziś, rewolucyjna oferta z marca 2004 r. stanowi jedną z najgorszych ofert pre-paid w kraju, choć w chwili, kiedy powstawała dawała wiele nadziei na dotrzymywanie konkurentom kroku, a wręcz narzucanie innowacji. Obecne hasło reklamowe "my nie umiemy opowiadać bajek, u nas trzy grosze, to zawsze trzy grosze" odnosi się do ofert konkurencji, w których tanie ceny SMS tak naprawdę wynikają wyłącznie z konieczności aktywowania dodatkowo opłacanych z góry pakietów. W Heyah nie ma niczego podobnego, a cena wysłanej wiadomości SMS w wysokości 3 groszy brutto obowiązuje w ofercie podstawowej. Zaletą Heyah, podobnie, jak Tak-Tak, jest kumulacja okresów ważności konta na połączenia wychodzące, zachowywanie środków dostępnych na koncie po zakończeniu czasu ważności konta na połączenia wychodzące, standardowo realizowany roaming międzynarodowy, kompatybilność oferty z dowolnymi modelami aparatów telefonicznych bez konieczności dokonywania dodatkowych zabiegów oraz możliwość sprawdzenia stanu środków dostępnych na koncie w każdej chwili, czego nie można powiedzieć na przykłąd o konkurencyjnym Simplusie czy Sami-Swoi. PTC zaniedbała Heyah pod względem cenowym i to jest oczywiste. Biorąc pod uwagę śladową liczbę użytkowników oferty oraz ogromny finansowy wkład w kampanię marketingową, najwyższy czas, aby zmienić ten stan rzeczy."