• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #177736  autor: boczi
 26 kwie 2007, 16:57
lukasm pisze:Niemożność wykonywania sms'ów "premium" - wada zarówno post- jak i pre-paid (chociaż nie decydująca przy ocenie oferty, to jednak czasem uciążliwa).
Nie można wysyłać pod 7xxxx ?

 #177769  autor: Irek
 26 kwie 2007, 19:26
boczi pisze:Nie można wysyłać pod 7xxxx ?
Nie nie można!

"And one more thing..."

 #177884  autor: Pawrzes
 27 kwie 2007, 01:25
Ważność konta sumuje się tylko w pre-paidach PTC czyli Era Tak Tak i Heyah oraz w mixie Era Fun.
W PlayKarcie więc ważność nie sumuje się.

Do braku Premium SMS można doliczyć brak możliwości wysłania wiadomości multimedialnych na premium MMS (9XXXX)

Pozdrawiam

 #177897  autor: Th0mas
 27 kwie 2007, 08:39
Jeśli chodzi o ważność konta, to żadna sieć nie jest w stanie pokonać Orange?

 #177924  autor: Pawrzes
 27 kwie 2007, 12:28
Th0mas pisze:Jeśli chodzi o ważność konta, to żadna sieć nie jest w stanie pokonać Orange?
A co tu jest do pokonania? W Simplusie, Tak Tak-u, Sami Swoi można odbierać połączenia przez rok od momentu zablokowania połączeń wychodzących. Krócej jest w Heyah bo 3 miesiące (chociaż karta działa ok. 15 dni dłużej) a najkrócej daje mBank mobile, już po miesiącu moją kartę deaktywowali.

Pozdrawiam

 #177937  autor: kojot67
 27 kwie 2007, 13:19
W zlego tego słowa znaczeniu nikt nie może pokonać Play'a.
Th0mas pisze:Jeśli chodzi o ważność konta, to żadna sieć nie jest w stanie pokonać Orange?

Nie ma to tamto
http://www.kyokushinkan.republika.pl/

 #179701  autor: jahu
 03 maja 2007, 13:13
Pawrzes pisze:
Th0mas pisze:Jeśli chodzi o ważność konta, to żadna sieć nie jest w stanie pokonać Orange?
A co tu jest do pokonania? W Simplusie, Tak Tak-u, Sami Swoi można odbierać połączenia przez rok od momentu zablokowania połączeń wychodzących. Krócej jest w Heyah bo 3 miesiące (chociaż karta działa ok. 15 dni dłużej) a najkrócej daje mBank mobile, już po miesiącu moją kartę deaktywowali.

No w SS raczej tak nie jest - przynajmniej regulaminowo to maks +30 dni do okresu waznosci wyhodzacych - jest jeszcze roczny okres karencji - w tym czasie teoretycznie PLUS przewiduje mozliwosc reanimacji karty - pozniej wg regulaminu karta odchodzi w niebyt ;)

 #179851  autor: erłulf
 03 maja 2007, 20:05
Witam.Niestety sam na własnej skórze odczułem wady playa(play karta).Rzeczywiście trochę ich jest.
Pierwsze co się rzuca w oczy to brak szczegółowych informacji dotyczących obsługi (krótkie kody/ważności itp.) na ich stronie.Nawet jeżeli gdzieś te informacje są to trzeba się nieźle naszukać.
Druga według mnie bardzo poważna wada to zerowanie wszystkich środków na naszym koncie po upływie terminu na rozmowy wychodzące (tych zwykłych złotówek jak i wszystkich promocyjnych,bonusowych minut)
Trzecia wada - kiepska promocja (uliczna) playa i mało punktów sprzedaży - tudzież wiele wirtualnych punktów,które według strony playa już są otwarte,a w praktyce bywa różnie.
Czwarta - brak doładowań w bankomatach,kiepsko jest też z doładowaniami internetowymi o zdrapkach nie wspominając.

Zalety to dobry plusowy zasięg i niska cena połączeń.Niestety ze względu na powyższe wady nowicjusze zachwyceni reklamami playa mogą trochę się zdenerwować.Ja np straciłem wszystkie bonusowe minuty ponieważ nie miałem możliwości doładowania na czas telefonu.Początek niemiły,zobaczymy jak będzie później.Ponoć czekają nas kolejne niespodzianki.

I na koniec małe pytanie: kto mi powie w jakiej kolejności schodzą bonusowe minuty z promocji 2=1.To znaczy,czy one mają pierwszeństwo czy też schodzą z konta dopiero po wygadaniu złotówek ?
Z góry dzięki za odp.

 #179871  autor: gm
 03 maja 2007, 20:52
A ile tych złotówek Ci uciekło?

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #179887  autor: erłulf
 03 maja 2007, 21:14
gm, jeżeli chodzi o złotówki to jakieś drobiazgi i nad tym tak nie ubolewam jak nad faktem,że przepadło mi 55 minut odanych w promocji za kwiecień.

 #179905  autor: gm
 03 maja 2007, 21:40
Kolega mówił, że minuty oddane z promocji przedłużyły Mu także termin ważności minut z promocji 2=1.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #180292  autor: kojot67
 05 maja 2007, 10:34
gm pisze:Kolega mówił, że minuty oddane z promocji przedłużyły Mu także termin ważności minut z promocji 2=1.
Ale pewnie był testerem i miał je z innej oferty dla taryfy "nadchodzi 4".

Nie ma to tamto
http://www.kyokushinkan.republika.pl/

 #180486  autor: yagi
 06 maja 2007, 00:02
Zebrane minuty schodza pierwsze...
Waznosc konta liczy sie na nowo od doladowania...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #180554  autor: Tomek_19
 06 maja 2007, 12:51
Gdybym był ich klientem, to bardzo przeszkadzałby mi nędzny roaming w ramach UE, który w Playkarcie dostępny jest tylko w: Austrii, Estonii, Finlandii, Grecji, Irlandii, Luksemburgu, na Łotwie, Słowacji, Węgrzech, w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

To zaledwie 11 krajów na 26. Przede wszystkim brakuje mi Czech, Francji, Holandii, Belgii, Hiszpanii. Mają jeszcze pracować nad roamingiem i powiększać listę partnerów. Poza tym wielu klientów skarży się na to, że roaming działa tylko teoretycznie za granicą w tych krajach, gdzie ma to być możliwe, a nie mogą wysłać smsa/mmsa ani zadzwonić. W Niemczech partnerem jest tylko E-Plus, który zasięgiem w mniejszych miastach i poza miastami nie zachwyca.

Poza tym lubię zasilać swojego prepaida w bankomacie, a w Play nie jest to jak na razie możliwe. W TT mogę poza tym zasilić kartę od razu na maks. 12 miesięcy, wyjechać z Polski, zabrać kartę ze sobą i nie martwić się, że kasa zniknie albo kogoś zobowiązywać, żeby mi kupił kartę, bo muszę za ileś tam czasu doładować, żeby zachować numer.

Ogólnie jednak oferta Play bardzo mi się podoba i mógłbym nawet do nich przejść, ale w TT uzbierało mi się zbyt dużo EJ i kasy z podwójnych doładowań i jakichś promocji i teraz muszę to wydzwonić, a konto mam ważne do końca listopada.

Wysłałem ostatnio pytanie na [email protected] i mi mejla zwróciło, bo takiego adresu nie ma. OK powinno być napisane małymi literami, czyli [email protected] Na ich stronie są te 2 adresy mejlowe do OK i jeden z nich nie działa.

Bardzo podoba mi się też, że obiecują zmieniać/udoskonalać ofertę co 6-8 tygodni. W połowie maja chcą coś zmienić w Playkarcie, bo podobno na początku popełnili kilka błędów.

 #180578  autor: erłulf
 06 maja 2007, 13:41
yagi, dzięki za info.

 #180712  autor: D@rio
 06 maja 2007, 20:07
Tomek_19 pisze:Wysłałem ostatnio pytanie na [email protected] i mi mejla zwróciło, bo takiego adresu nie ma. OK powinno być napisane małymi literami, czyli [email protected] Na ich stronie są te 2 adresy mejlowe do OK i jeden z nich nie działa.
a nie [email protected] ??

Obrazek

 #180733  autor: b@sho
 06 maja 2007, 21:08
D@rio czyzby na swojej wlasnej stronie wprowadzali w blad :?: jesli tak to ladnie to o nich swiadczy, nie ma co...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #180734  autor: Tomek_19
 06 maja 2007, 21:09
Już sam nie wiem, bo z tego drugiego adresu mejla też zwróciło, a takowe znalazłem na ich rewelacyjnej stronie. Nie chce mi się próbować kolejnych. Zapytam się w punkcie obsługi, jak będę przy okazji.

 #180761  autor: D@rio
 06 maja 2007, 21:45
b@sho pisze:D@rio czyzby na swojej wlasnej stronie wprowadzali w blad jesli tak to ladnie to o nich swiadczy, nie ma co...
nie wiem, ale właśnie ten adres jakiś taki dziwny mi się wydaje ;)

Obrazek

 #180854  autor: kojot67
 07 maja 2007, 09:29
Jak pisałem wcześniej strone mają do niczego. Nic konkretnego na niej nie można znaleźć. Chociaz na stronach innych operatorów też jest mocno zagmatwana informacja. Z tego co można się domyślać jest to celowe wprowadzanie w błąd klientów. Lub ich niedoinformowanie mające za zadanie osiągnięcie korzyści kosztem błędnych decyzji zainteresowanych. :roll:

Nie ma to tamto
http://www.kyokushinkan.republika.pl/