IreQ pisze:Czy nowy numer masz już nastepnego dnia czy zmiana następuje dopiero na przełomie końca i początku następnego okresu rozliczeniowego? Zmianiał ktoś?
Witajcie!
Napisze kilka zdan o mojej zmianie numeru w Orange.
To byla zmiana za punkty Profit, zmienic musialem (nie chcialem). Zmienialem jakies 2 i pol roku temu
Poszedlem do salonu, zweryfikowali dane i saldo na Proficie i na drugi dzien zmienili.
I tu zaczely sie schody...
Poczta glosowa i domyslne przekazy ponownie aktywne, wiec konieczna interwencja w BOK, zeby moc sterowac przekazami (np. wylaczac przekazy, bo w Orange domyslnie sa zawsze na poczte - jesli ta jest wlaczona). Oczywiscie poczte trzeba bylo na nowo poustawiac i ponagrywac powitania.
M Box dzialal wciaz na starym numerze, wiec konieczna byla jego deaktywacja, usuniecie konta na starym numerze i ponowna aktywacja wraz z zalozeniem nowego konta na nowym numerze.
Orange on line oraz *200 i *500 nie dzialaly kilka dni.
Uslugi lokalizacyjne jakie mialem wlaczone, nie dzialaly na nowym numerze.
Na szczescie faktura nie zostala spie****
Reasumujac pelen okres rozliczeniowy dochodzilem do siebie.
PS. Numer mam ladny..., niestety jakis gosc z Allegro ma podobny, wiec prawie codziennie odbieram pomylkowe polaczenia w sprawie jego oferty...
W kazdym razie numeru juz nie zmieniam i raczej odradzam
PS. 2 W Plusie zmiana numeru - jedynie co musialem zrobic to ponownie skonfigurowac poczte glosowa i opcje powiadamiania przez smsa o probach polaczenia.
Pozdrawiam
