• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #170286  autor: Sirmark
 05 kwie 2007, 01:03
dechomenon pisze:ale tutaj widzisz twoje patrzenie jest aby przytrzymać klienta przez 2 lata promocji i nara...a ja patrzę na to z tej strony, ze klient ma byc z nami 10lat, czyli jeśli nie osobiśćie to docierasz do niego telefonicznie przedstawiając rózne możliwości, żeby on nadal pozostał...
oczywiscie, ze operatorzy powinni dbac o klienta, zapewniajac mu uslugi i obsluge na najwyzszym poziomie.
Natomiast podciaganie pod to takze systuacji, ze operator bedzie pilnowal konca promocji, ze i bedzie sam staral sie dzwonic lub nawet wlaczac uzytkownikom obnizajace koszty uslugi to juz jakims naduzyciem.
Trzeba jasno okreslic sytuacje: operator wprowadza jakies uslugi i informuje o nich abonenta, a jak abonent z nich skorzystal to w jego interesie jest pilnowanie konca promocji i ew, wylaczenie uslug.

Bo przy zaprezentowanym podejsciu to mozna rownie dobrze oczekiwac, ze operator bedzie dawal cos za darmo, bo przeciez to na pewno pozwoli zatrzymac usera w sieci.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #170303  autor: dechomenon
 05 kwie 2007, 08:23
słuchaj ja u nas w firme zajmuje sie baza klientów..i między innymi opieką na stałymi klientami...czyli jak kończy im sie promocja to ja ich wyhaczam i przychodzą do nas aby coś z tym zrobic....wiesz ilu juz klientów przez to nałapałem ? dużo...ostanio robiąc 1 abonament na ANU dostałem prawie 100zl za umowe..wiec wiesz w gwoli i interesie pracownków danej sieci jest sprowadzać ludzi do ich salonu....ale jak najbardziej człowiek tez powinien byc swiadom co i jak mu sie kończy !

 #170543  autor: Sirmark
 05 kwie 2007, 14:32
dechomenon pisze:łuchaj ja u nas w firme zajmuje sie baza klientów..i między innymi opieką na stałymi klientami...czyli jak kończy im sie promocja to ja ich wyhaczam i przychodzą do nas aby coś z tym zrobic....
ale inna sprawa jest wylapywanie osob, ktorym konczy sie roczna lub dwulenia umowa,
a inna sprawa jest pilnowanie konca bonusowych promocji, ktore user ma w ramach dluzszej umowy terminowej. W tym drugim przypadku wcale mnie nie dziwi i nigdy nie oczekiwalem, ze ktos od operatora bedzie dbal o moja kieszen ;)
Wyjatkiem sa duzi klienci, ale oni funkcjonuja na innych warunkach.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #170676  autor: piwosz
 05 kwie 2007, 17:42
SirmarK pisze:ale inna sprawa jest wylapywanie osob, ktorym konczy sie roczna lub dwulenia umowa,
a inna sprawa jest pilnowanie konca bonusowych promocji, ktore user ma w ramach dluzszej umowy terminowej. W tym drugim przypadku wcale mnie nie dziwi i nigdy nie oczekiwalem, ze ktos od operatora bedzie dbal o moja kieszen ;)
Wyjatkiem sa duzi klienci, ale oni funkcjonuja na innych warunkach.
oj tak... mama miała na rok za darmo pakiet 10 godzin do plusa i na stacjonarne, po roku on się automatycznie wyłączył(pamiętam że babka z BOKu mówiła o tym że się wyłączy sam i że samemu trzeba sobie od nowa uruchomić ale za kase) niby miałem pilnować tego terminu, ale ten rok jakoś tak szybko minął...

nim zorientowaliśmy się że mama nieświadomie wygaduje nieistniejące już "godziny" za pełną kwote za minute rachunek nabił się ponad 300 PLN !!! (normalnie nieco za stówke wychodzi)...

za gapiostwo się niestety płaci i trzeba było przełknąć ten rachunek... :wink:
a pretensje możemy mieć tylko do siebie

:occasion5:

 #170722  autor: dechomenon
 05 kwie 2007, 19:01
wiec wszystko jest względne i należy patrzec na to z róznych stron...finito...mozemy zakończyć zgadzam sie poczesci z wami ! :P