dechomenon pisze:ale tutaj widzisz twoje patrzenie jest aby przytrzymać klienta przez 2 lata promocji i nara...a ja patrzę na to z tej strony, ze klient ma byc z nami 10lat, czyli jeśli nie osobiśćie to docierasz do niego telefonicznie przedstawiając rózne możliwości, żeby on nadal pozostał...
oczywiscie, ze operatorzy powinni dbac o klienta, zapewniajac mu uslugi i obsluge na najwyzszym poziomie.
Natomiast podciaganie pod to takze systuacji, ze operator bedzie pilnowal konca promocji, ze i bedzie sam staral sie dzwonic lub nawet wlaczac uzytkownikom obnizajace koszty uslugi to juz jakims naduzyciem.
Trzeba jasno okreslic sytuacje: operator wprowadza jakies uslugi i informuje o nich abonenta, a jak abonent z nich skorzystal to w jego interesie jest pilnowanie konca promocji i ew, wylaczenie uslug.
Bo przy zaprezentowanym podejsciu to mozna rownie dobrze oczekiwac, ze operator bedzie dawal cos za darmo, bo przeciez to na pewno pozwoli zatrzymac usera w sieci.