Pełen profesjonalizm, pomijam to, że na 3 dostępne sieci można się tylko zalogować
do jedenej.
Co ciekawe po kontakcie z biurem obsługi MOVISTAR, dowiedziałem się, że problem jest po stronie P4.
Opis problemu:
Moja usługa: Play Karta
Jestem w hiszpani, mam zalogowany telefon do sieci Movistar. Nie działają mi połączenia wychodzące oraz sms-y wychodzące. Proszę o jak najszybsze rozwiązanie problemu.
Sprawa jest dla mnie bardzo pilna, bo nie mam kontaktu z Polską !!!!!
Komentarz zamknięcia:
Witaj Dziękuję Ci za zgłoszenie. Bardzo mi przykro, jednak z powodu chwilowego przestoju roaming może Ci nie działać. Przepraszam za te niedogodności i życzę mimo to przyjemnego pobytu w Hiszpanii. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci dobrze czuli się w PLAY. Pozdrawiam serdecznie, Magda, Obsługa Klienta PLAY
do jedenej.
Co ciekawe po kontakcie z biurem obsługi MOVISTAR, dowiedziałem się, że problem jest po stronie P4.
Opis problemu:
Moja usługa: Play Karta
Jestem w hiszpani, mam zalogowany telefon do sieci Movistar. Nie działają mi połączenia wychodzące oraz sms-y wychodzące. Proszę o jak najszybsze rozwiązanie problemu.
Sprawa jest dla mnie bardzo pilna, bo nie mam kontaktu z Polską !!!!!
Komentarz zamknięcia:
Witaj Dziękuję Ci za zgłoszenie. Bardzo mi przykro, jednak z powodu chwilowego przestoju roaming może Ci nie działać. Przepraszam za te niedogodności i życzę mimo to przyjemnego pobytu w Hiszpanii. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci dobrze czuli się w PLAY. Pozdrawiam serdecznie, Magda, Obsługa Klienta PLAY