• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 1 z 16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
 #166716  autor: acid
 26 mar 2007, 17:02
Pełen profesjonalizm, pomijam to, że na 3 dostępne sieci można się tylko zalogować
do jedenej.

Co ciekawe po kontakcie z biurem obsługi MOVISTAR, dowiedziałem się, że problem jest po stronie P4.

Opis problemu:
Moja usługa: Play Karta


Jestem w hiszpani, mam zalogowany telefon do sieci Movistar. Nie działają mi połączenia wychodzące oraz sms-y wychodzące. Proszę o jak najszybsze rozwiązanie problemu.

Sprawa jest dla mnie bardzo pilna, bo nie mam kontaktu z Polską !!!!!

Komentarz zamknięcia:
Witaj Dziękuję Ci za zgłoszenie. Bardzo mi przykro, jednak z powodu chwilowego przestoju roaming może Ci nie działać. Przepraszam za te niedogodności i życzę mimo to przyjemnego pobytu w Hiszpanii. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci dobrze czuli się w PLAY. Pozdrawiam serdecznie, Magda, Obsługa Klienta PLAY

 #166724  autor: babeo
 26 mar 2007, 17:29
acid pisze:Pozdrawiam serdecznie, Magda, Obsługa Klienta PLAY
:smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005

 #166758  autor: przemek910
 26 mar 2007, 18:55
Żenująca jest bezpośredniość... "Ci"? :|
I jeszcze podpis... potem to winę poniosą wszystkie Madgy w BOKu PLAYa :D

 #166760  autor: dechomenon
 26 mar 2007, 18:56
ehhhhee co za kwasior...to z tym milym pobytem w hiszpani hehhehe

 #166795  autor: D@rio
 26 mar 2007, 20:22
Ciekawe jak byś ją zaprosił na "kolacje ze śniadaniem" ( ;) ) to czy by się zgodziła...

Obrazek

 #166807  autor: RafalM
 26 mar 2007, 20:37
No kolejne biuro obsługi klienta pokroju Plusa. Żenada. A ta końcówka i zwracanie się do Ciebie na "Ty" to przesada. BOK powinien być profesjonalny i próbować pomóc klientowi. Play ma u mnie minusa. Trzeba czekać na kolejne opinie. D@RIO może w nagrodę i żeby nie stracić pracy zgodziłaby się :wink:

 #166814  autor: b@sho
 26 mar 2007, 20:41
profesjonalizm play'a ciagle na tym samym poziomie :mrgreen:

 #166818  autor: D@rio
 26 mar 2007, 20:42
RafalM pisze:D@RIO może w nagrodę i żeby nie stracić pracy zgodziłaby się
wyślę e-mail'a z adresu ... (at) telepolis.pl i ciekawy czy mi ulegnie :-D napiszę że jestem J.A i potrzebuję "pomocy" hehe ;)

Obrazek

 #166824  autor: Pawrzes
 26 mar 2007, 20:49
Hehe ;) No bo Play jest "cool" , "dżezi" & "trendi" - per "Pan/Pani" to było modne w XX w. ;-)

Pozdrawiam

 #166831  autor: dt
 26 mar 2007, 21:12
Ale to nie jest wina dzialu reklamacji, skoro to siec ma problemy z roamingiem i sie do tego przyznaje. Co oni moga? Niewiele. Reklamacje zloz jak juz zacznie w koncu dzialac ten roaming. Wtedy beda mieli pole do popisu :)

 #166847  autor: kaliberek
 26 mar 2007, 21:32
Oczywiscie , zgadzam sie z powyzszym , miejmy nadzieje , ze kiedy zlozysz reklamacje wtedy Play zachowa sie jak przystalo na nowe standardy w pozytywnym tego slowa znaczeniu , sama mialam wiele negatywnych roamingowych historii w Plusie , wiec Cie rozumiem , jednoczesnie wierze , ze Play sie poprawi , ja osobiscie ma z Play same pozytywne doswiadczenia ;-)

 #166849  autor: amfi
 26 mar 2007, 21:36
ciekawy tylko jestem czy wina lezy po stronie PALYa czy movistara?? nie ma co wiesza psow na naszym nwym operatorze bo to moze ten hiszpanski nawalil i PLAY nic na to nie poradzi...

amfi

 #166857  autor: roxa
 26 mar 2007, 21:51
ciekawy tylko jestem czy wina lezy po stronie PALYa czy movistara?? nie ma co wiesza psow na naszym nwym operatorze bo to moze ten hiszpanski nawalil i PLAY nic na to nie poradzi...
amfi być może tak właśnie jest, bo gdzieś czytałam o takim problemie we Francji i okazało się że to była wina francuzów, a oczywiście oberwało się PLAYowi.. mam tylko nadzieję że ja na majówce nie bede miała takich niespodzianek :P
no a pani z BOKu miła chciała być i tyle hehe.. pewnie pozazdrosciła acidowi tej Hiszpanii :smt005

 #166894  autor: art
 26 mar 2007, 23:05
uuuu to "Ci" aż razi szczerze powiedziawszy...

Nokia N95 8GB + Abonament w sieci Era (Nowy Komfort)

 #166921  autor: mandala
 27 mar 2007, 03:57
propos tej obsługi klienta..
jest po prostu inna, stawia na przyjaźniejsze podejście..
to nie znaczy, że jest nieprofesjonalna..
a nawet, jeżeli komuś przeszkadza przejście 'na ty',
to życzenie udanych wakacji w hiszpanii uważam za sympatyczną opcję.

 #166929  autor: mi
 27 mar 2007, 08:48
ja od razu jakoś mam wrażenie wszystko łatwiej, przyjemniej i sprawniej załatwiłam jak można było razmawiać na "ty". ja tam wole na luzie! jestem za!

 #166932  autor: Ryszard Lubicz
 27 mar 2007, 08:57
Ja raz zadzwoniłem do playa i jakaś dziewucha do mnie cos takiego: "joł ziomal, siemka tu play, czego potrzebujesz? :D :D :D ".

Grażynko wybacz...

 #166936  autor: babeo
 27 mar 2007, 09:30
mandala pisze:życzenie udanych wakacji w hiszpanii uważam za sympatyczną opcję
Szczególnie w połączeniu z pozostałą częścią wypowiedzi - "to nie nasza wina, że nie możesz dodzwonić do Polski" :smt005
Ryszard Lubicz pisze:"joł ziomal, siemka tu play, czego potrzebujesz? ".
"Zawsze możesz poflitrować ze mną onlajn, zapodając zero na twoim telefonie"

 #166973  autor: JacekS
 27 mar 2007, 10:55
Przynajmniej odpowiedzi z BOK Play-a nie sa takie sztywne i standardowe

 #166975  autor: frgt/10
 27 mar 2007, 10:57
jacenty1812 pisze:Przynajmniej odpowiedzi z BOK Play-a nie sa takie sztywne i standardowe
Ja by, wolał by były. Nie lubię ich luźnego podejścia.

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=292477#292477
  • Strona 1 z 16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16