Rokko, po pierwsze - ja wymagam szacunku w podejściu do klienta. Mówienie na "ty" mnie się nie spodobało. Poza tym ich kampania reklamowa, którą już opisałem. No i teraz przyczepie się do ankiety:
Zdecydowanie lepsza 28%
Nieco lepsza 32%
Podobna, nie wyróżniająca się 15%
Nieco gorsza 5%
Zdecydowanie gorsza 6%
Nie wiem, trudno ocenić 11%
Za sam fakt, nie przechodzenia minut jest to ich największy błąd i już wychodzi, że oferta jest gorsza. Jednak każdy patrzy na ceny połączeń. Są jednak osoby co przeglądają internet, a tu już mamy drożej. Nie wiem tylko jak tam jest z wideo rozmową bo nie studiowałem cennika specjalnie. Jednak nikt o tym nie wspominał więc może ich nie ma

Sumując: Play nie zrobił rewolucji - on się tylko dobrze reklamuje. Wiadomo jednak, że to tylko początek więc jeszcze ich nie uduszę

Poczekam spokojnie na ich rozwój choć abonamentu na pewno u nich nie wykupię.