• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 21 z 318
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 318

 #163103  autor: Kamil23
 18 mar 2007, 00:23
Mam pytanie do tych ktorym konczy sie umowa, przy zalogowaniu na IBOA macie dalej oferte przedłuzenia umowy na głownej stronie? mi znikła chociaz wczoraj jeszcze byla.

 #163216  autor: jowita
 18 mar 2007, 12:56
Mnie umowa też się niedługo kończy, ale na razie była na moim koncie tylko oferta "oszczędnościowa" (bez telefonu). Też znikła wczoraj. Odebrałam to pozytywnie, jako zapowiedź zmiany oferty na inną... Kto wie, może Era wykonuje jakieś ruchy w związku ze startem nowego gracza??

 #163222  autor: Kamil23
 18 mar 2007, 13:30
jowita pisze: Odebrałam to pozytywnie, jako zapowiedź zmiany oferty na inną... Kto wie, może Era wykonuje jakieś ruchy w związku ze startem nowego gracza??
Mozliwe ze tak jest , ale ja bym byl bardziej za tym ze maja jakas awarie :wink:

 #163232  autor: rafcyk
 18 mar 2007, 13:57
Ja wczoraj wogóle nie mogłem się zalogować na iboa, bo sms z hasłem otrzymywałem z z 3godz opóźnieniem :mrgreen: A dziś mi wystawili fakture i zostały mi 2miesiące do zakończenia umowy.

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #163270  autor: lookass
 18 mar 2007, 15:53
rafcyk pisze:Ja wczoraj wogóle nie mogłem się zalogować na iboa, bo sms z hasłem otrzymywałem z z 3godz opóźnieniem :mrgreen: A dziś mi wystawili fakture i zostały mi 2miesiące do zakończenia umowy.
fakt wczoraj bylo jakies przeciezenie ale potem bylo juz ok, sproboj dzis do iboa zawitac ;)

 #163329  autor: przemek910
 18 mar 2007, 18:04
Dziś też mieli spore opóźnienie.

 #163486  autor: balrog
 18 mar 2007, 23:58
jowita pisze:Mnie umowa też się niedługo kończy, ale na razie była na moim koncie tylko oferta "oszczędnościowa" (bez telefonu). Też znikła wczoraj. Odebrałam to pozytywnie, jako zapowiedź zmiany oferty na inną... Kto wie, może Era wykonuje jakieś ruchy w związku ze startem nowego gracza??
Też mam taką cichą nadzieję:). Tanie pakiety lojalnościowe (z i bez telefonu), w porównaniu z Playem, gorzej wypadają. Niech Era ruszy dupsko :twisted:

"Nigdy nie zapominajcie! Im wyżej wzlatujemy tym mniejsi wydajemy się tym co nie umieją latać."
Fryderyk Nietzsche

 #163499  autor: szymon24
 19 mar 2007, 01:01
Cześć! Jestem też na wymianie telefonu w erze, mogę już wziąść telefon ale czekam, umowa konczy mi sie w maju, przeglądałem oferte z telefonami i jest ona ważna do 1 kwietnia, mam nadzieje że wejdzie nowy cennik albo telefony :wink: macie jakieś informacje na ten temat :?: pzdr

 #163577  autor: jowita
 19 mar 2007, 10:56
Ja też mam już ofertę. Nie jest to link do pliku pdf tylko baza telefonów, do wyświetlenia za każdym razem tylko lista jednego producenta, bez cen. Ponieważ jednak znam cennik już prawie na pamięć ;) widzę że to to samo, jeśli chodzi o stawki. Nie jest to pełna lista z oferty wymiana telefonu na stronie Ery. Na przykład nie ma Nokii N73. Nie, żebym ją musiała mieć, ale dziwne. Wydaje mi się natomiast że SonyEricssony są wszystkie. Czy inni też tak mają?
W związku z tym podtrzymuję pytanie poprzednika, czy ktoś ma doświadczenia z czekaniem na następną ofertę?

 #163625  autor: lwilczek
 19 mar 2007, 13:39
Hej właśnie poraz trzeci rozmawiałem z panią konsultantka z boa.Płace średnio rachunki ponad 110 zł i jestem u nich juz 5 rok. Za pierwszym razem powiedziałem ze che rozwiązać umowę...wiec mnie przełączyli do BUK dzisiaj przedstawili mi taką oferte: za 72 zł - 220 min(100 do wszystkich+ 120 do era heyah i stacjon.) + 600 min przez 10 mcy + bluconnect za 1 zł. i K800 za 599?!(powiedeziałem ze na wolnym rynku z gwar jest za 900 zł !!....). Powiedziałem ze oferta mi się podoba ale cena telefonu nie bardzo(chcieli mi k750 wcisnąć którego mam juz 1,5 roku, oale sie nie dałem.. :)). Taką samą ofertę miałem na IBOA a ze względu na to ze nie dam tak duzo za słuchawkę powiedziałem ze sie jeszcze zastanowię i niech spróbują obniżyć cene fona to sie skusze...

Po rozmowie zniknęła mi oferta z IBOA... i co mam na ten temat myśleć...? zmienieją ofertę czy poprostu mnie olali i stwierdzili ze nie chce przedłuzyć oferty..???? Czy bede mógł nadal skożystać z oferty którą tam widziałem ???

Pozdrawiam

 #163679  autor: balrog
 19 mar 2007, 15:10
lwilczek pisze: Po rozmowie zniknęła mi oferta z IBOA... i co mam na ten temat myśleć...? zmienieją ofertę czy poprostu mnie olali i stwierdzili ze nie chce przedłuzyć oferty..???? Czy bede mógł nadal skożystać z oferty którą tam widziałem ???
Myślę, że zmienią ofertę. W tej sytuacji Play ma lepszą ofertę minutową, nie patrząc na bluconnect za 1 zł. Aby nie robić OF, zajrzyj tutaj. Miłego czytania :mrgreen:

"Nigdy nie zapominajcie! Im wyżej wzlatujemy tym mniejsi wydajemy się tym co nie umieją latać."
Fryderyk Nietzsche

 #163697  autor: rafcyk
 19 mar 2007, 15:58
Też mi się dziś pojawiła oferty przedłużenia z telefonem. Jest to standardowa oferta dostępna dla stałych abo, do tego mam ponad 2k pkt EraPremia, więc cena telefonu spada o 50zł, zatem nic szczególnego. Chciałbym przedłużyć bez tela na 12miesięcy a oni tak się przed tym bronią :( Poczekam do kwietnia, może zmienią się warunki, a jeśli nie to chyba pozostanie taktak

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #163720  autor: 3m
 19 mar 2007, 16:50
Moją narzeczoną spotkał podobny przypadek do tego, który przytrafił się lwilczkowi.

Miała możliwość przedłużenia umowy z 50% zniżką na aparat w stosunku do standardowej ceny dla stałych abonentów. Ponieważ wybrany telefon (N73) nie był dostępny w sklepie ani poprzez I-BOA, zdecydowaliśmy się na zamówienie go telefonicznie z dostawą przez kuriera. Konsultant powiedział, że w dniu dzisiejszym nie ma telefonu, ale że można zadzwonić następnego dnia i być może będzie, namawiał jednak do zakupu tańszego aparatu. Następnego dnia oferta przedłużenia umowy z telefonem została wyłączona. Co o tym myślicie?

Moim zdaniem Era sobie ładnie pogrywa kosztem swoich klientów, nawet tych najbardziej lojalnych, regularnie opłacających rachunki itp. Albo konsultanci mszczą się za to, że ludzie nie chcą brać tego, co próbują im wcisnąć, albo też niektóre oferty są czysto wirtualne. W każdym razie związek narzeczonej z Erą prawdopodobnie szybko się zakończy, gdyż w Play-u, pomimo jego wszystkich wad, będzie miała więcej minut i tańszy aparat, nie będąc przy tym stałym abonentem z (wątpliwymi) przywilejami.

 #163724  autor: przemek910
 19 mar 2007, 17:01
3m, mogę Cię pocieszyć - w Plusie jest o wiele gorzej... baa, nawet by takiej oferty nie dostała!

 #163755  autor: Mumineq
 19 mar 2007, 18:00
3m, a kiedy to miało miejsce? Bo ja 3 tygodnie temu przedłużyłem umowę z Erą. Od początku mówiłem, że w grę wchodzi tylko N73, więc nawet mnie konsultanci (kilka razy dzwoniłem) nie przekonywali do innego;) I póki negocjowałem warunki, to nikt mi nie powiedział, że i tak nie ma N73. Ale jak już się zdecydowałem, bo oferta w końcu mnie usatysfakcjonowała, to się okazało, że N73 brak! No to ja na to, że w takim razie dziękuję. A konsultant mi mówi, czy mógłbym jeszcze 24h poczekać, bo on sprawdzi co się da zrobić. I następnego dnia rano sam mi oddzwonił, że ma dla mnie telefon, czy finalizujemy sprawę. Więc oni tam mają chyba jakiś nakaz, żeby tych droższych telefonów tak 'łatwo nie dawać'.

 #163786  autor: 3m
 19 mar 2007, 19:17
Mumineq, sęk w tym, że w naszym przypadku oferta przedłużenia z wymianą aparatu została wyłączona w dniu, w którym miałem zadzwonić i dowiedzieć się odnośnie dostępności komórki. Moze dlatego, że zostały prawie 3 miesiące do zakończenia umowy i mogą sobie pozwolić na zwlekanie i próbę wciśnięcia czegoś innego:)

 #163793  autor: Mumineq
 19 mar 2007, 19:34
3m, może i tak, ale to na prawdę zależy na kogo trafiliście, bo niektórzy konsultanci ze swoimi humorami, gdyby to ode mnie zależało, nie pracowaliby już:) Ja przedłużałem 4miesiące przed końcem umowy. Ale życzę powodzenia w boju:)

 #163873  autor: jowita
 19 mar 2007, 22:53
Muszą mieć niezły bałagan na komputerach w Erze, bo oferta na moim koncie znikła wieczorem tego dnia, kiedy się pojawiła ;( bez mojej ingerencji w postaci telefonu do BOA.
Owszem, przeglądałam ofertę dość długo, jednak niczego nie zamawiałam. Miałam też po raz drugi kłopoty z logowaniem.
Mam jeszcze czas, oczywiście. Niestety, tym razem już nie wierzę zbytnio w ich chęć
wprowadzenia poprawek (z mojego punktu widzenia...)

 #163885  autor: D@rio
 19 mar 2007, 23:13
w takich sytuacjach, gdzie znikają oferty, zostają zablokowane albo z dnia na dzień zmienione powinniście się odwoływać i rządać wyjaśnień.

Ewentualnie zawsze można złozyć pisemną skargę/odwołanie z prośbą o ofertę indywidualną lub generację nowej.

Obrazek

 #163889  autor: Mumineq
 19 mar 2007, 23:20
"(...) Zaproponowana Abonentowi oferta może ulec zmianie. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. (...)"
  • Strona 21 z 318
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 318
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 318