• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #162052  autor: rudy
 14 mar 2007, 00:15
A ja mam 10 lat komórkę na abonament i tylko raz zadzwoniłem do konsultanta by zmienić taryfę, teraz takie zmiany robię przez ebok, czy przez automatyczną obsługę.
Także co po niektórych postach widzę że jestem inny bo każdy już mógł by książkę napisać o rozmowach z konsultantami...

[ Dodano: 2007-03-14, 00:17 ]
DejwiD pisze:za marne 9000zl :)
tak dużo płacą :shock:

 #162053  autor: DejwiD
 14 mar 2007, 00:19
D@rio pisze:DejwiD, czy pracujesz w oddziale lubelskiego CallCenter Orange?
nie?? to tylko glos rozsadku

 #162054  autor: D@rio
 14 mar 2007, 00:29
rudy pisze:tak dużo płacą
nawet kierownik tyle nie zarabia ;) To raczej czysto fantastyczna suma. Trzeba być dyrektorem wyższego szczebla, aby mieć taką pensję.

Obrazek

 #162055  autor: prezeswk
 14 mar 2007, 00:38
DejwiD pisze: a co dzwonisz i pytasz sie ile zyja przecietnie wiewiorki szare??
Dzwonie jak musze, jak e-aplikacje, cenniki na www i inne ogolnie dostepne regulaminy nie daja rady i zdecydowanie trzymam sie tematu.
DejwiD pisze: skad wiesz?? pracujesz w cc ?? a mzoe wychodzisz z zalozenia, ze trzeba ich za kare biczowac??
Nie. Ale kijek i marchewka czasem sa wskazane!
DejwiD pisze: czynnikiem czego?? nie rozumiem...
czynnikiem tu = zadaniem.
DejwiD pisze: sorki, ale gdzie ty zyjesz?? moze chcialbys, zeby do pracy przychodzili 2 godziny wczesniej, czytali wszystkie portale o telekomunikacji, nastepnie zapoznali sie z oferta konkurencji, przestudiowali plyte glowna nowej nokii, zebys Ty czul sie zadowolony po kontakcie.. aaa i po dyzurze, zeby przy kawie i papierosku porozmawiali o rozlokowaniu nowych btsow... za marne 9000zl :)
wyznaje zasade, zeby pracowac w branzy bedacej w zgodzie z wlasnymi zainteresowaniami, tudziez wiedza nabywana niekoniecznie tylko na szkoleniach - chodzi tu o poszerzanie wiedzy, takze po pracy, takze na portalach o telekomunikacji.
Z mojej strony EOT

 #162056  autor: DejwiD
 14 mar 2007, 01:05
prezeswk pisze:wyznaje zasade, zeby pracowac w branzy bedacej w zgodzie z wlasnymi zainteresowaniami, tudziez wiedza nabywana niekoniecznie tylko na szkoleniach - chodzi tu o poszerzanie wiedzy, takze po pracy, takze na portalach o telekomunikacji.
Z mojej strony EOT
jako, ze to EOT to pozwole sobie podsumowac :)

wlasnie wyslalem cv i list motywacyjny do wszystkich polmosow w polsce! a krzysiek poszedl na przystanek uczyc sie na pamiec rozkladu jazdy.. od zawsze chcial byc kierowca mpk :-D

 #162080  autor: rudy
 14 mar 2007, 09:48
DejwiD pisze:jako, ze to EOT to pozwole sobie podsumowac :)

wlasnie wyslalem cv i list motywacyjny do wszystkich polmosow w polsce! a krzysiek poszedl na przystanek uczyc sie na pamiec rozkladu jazdy.. od zawsze chcial byc kierowca mpk :-D
Bredzisz, ktoś kto wywozi fekalia i robi na tym niezłą kasę nie znaczy że t fekalia lubi...

 #162132  autor: DejwiD
 14 mar 2007, 13:49
rudy zacytowac powinienes pana nade mna.. to on madrosci takie wypisuje :)

 #163674  autor: b@sho
 19 mar 2007, 15:03
wracam do sprawy ktora opisalem w poscie:
2007-03-08, 20:05

znow mialem nie mila okazje byc w salonie... tym razem przyszla do mnie onformacja ze mam nie zaplacony rachunek za mixa. akurat ten nr zostal wylaczony 1.02. a oni mi kaza zaplacic za luty... po akurat tym razem krotkim czekaniu, dostalem sie do konsultanta, z ktorym juz dosc dobrze sie znam. wyjasnij mi ze w orange pracuja nadgorliwi ludzie, ktorzy nie patrza czy tel jeszcze wlaczony czy nie, i wysylaja takie rzeczy... zrobil odpowiednia adnotacje i czekam na ustosunkowanie sie do niej. tylko dlaczego ja mam chodzic i to wyjasniac... trace czas... ehhh... ostatnio orange mnie dosc mocno denerwuje. coraz wiekszy maja burdel u siebie...
dostalem dzis list polecony od nich, ze tez im sie oplaca na to kase wydawac, gdyby nie rozsylali tych faktur bezmyslenie :arrow: mieli porzadek, to nie musieli by tego robic. a tak maja dodatkowe koszta... poinformowany w liscie zostalem ze odpowiednia kwota na koncie zostala anulowana. i po co bylo to wszystkim, ja stracilem czas a oni pieniadze na polecony. nie mam juz zadnych abo ani mixow u nich wiec mam nadzieje ze juz sie nie bede musial u nich pojawiac :wink:

 #164215  autor: babeo
 20 mar 2007, 21:15
Ile tak około czekacie na odpowiedź z BOKu? :twisted:

 #164218  autor: b@sho
 20 mar 2007, 21:21
babeo odpisuja na maila gdzies w granicach 2-3 dni. zdarzaja sie przypadki ze trwa to dluzej. najdluzej czekalem 5dni, raz wogule nie dostalem odpowiedzi :P

 #164224  autor: D@rio
 20 mar 2007, 21:29
b@sho pisze: raz wogule nie dostalem odpowiedzi
a ja nie tylko raz... ;)

Obrazek

 #164225  autor: babeo
 20 mar 2007, 21:29
b@sho, no dobra to dam i jeszcze czas, a jak nie, to nawiedzę ich osobiście 8)

 #164226  autor: b@sho
 20 mar 2007, 21:31
D@rio ale ty masz plusa to co ci ma orange odpisywac :wink:
babeo wlasnie w tej sprawie co nie dostalem odpowiedzi przeszedlem sie do znajomego mi bardzo dobrze konsultanta i zalatwil to od reki :P

 #164228  autor: D@rio
 20 mar 2007, 21:34
b@sho pisze:D@rio ale ty masz plusa to co ci ma orange odpisywac
nio tak :mrgreen: ale tak naprawdę to ja mam wszystkie sieci, w postaci pre-paid'ów i czasami się żalę tu i tam ;) znaczy się...doradzam :mrgreen:

Obrazek

 #164234  autor: przemek910
 20 mar 2007, 21:48
Ja również kilkakrotnie nie dostałem odpowiedzi...
Dla porównania - w Erze odpowiadają na drugi dzień, jeśli wyślemy przedpołudniem zapytanie - odpowiedź dostaniemy jeszcze tego samego dnia ;)

Ost. dostałem odpowiedź w niedziele :)