• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #155095  autor: Coldain
 20 lut 2007, 08:00
Hmm dziwne, nie odłącyli mi neta od TP jeszcze, a na Multimo czekam, bo umowę już odesłałem... Ma ktoś jakieś nowe wieści w tej sprawie?

 #155096  autor: Prometo
 20 lut 2007, 08:02
Coldain, nie chcę cię smucić ale wydaje mi się, że jeszcze długo poczekasz :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #155193  autor: mameluch
 20 lut 2007, 14:24
nie wiem czy to dobrze, ale u mnie wczoraj brutalnie neo odcięli;) ale łudzę się, że odcięli kiedy energis coś tam zaczął działać, a nie sami z siebie.
no nic, pozostaje czekać i ograniczyć się do netu z pracy;)

 #156148  autor: Coldain
 23 lut 2007, 13:33
Prometo, dlaczego długo :D?

 #156149  autor: Prometo
 23 lut 2007, 13:34
Coldain pisze:Prometo, dlaczego długo :D
Czyli już masz. Jak się sprawuje?

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #156196  autor: Coldain
 23 lut 2007, 17:18
Niee, jeszcze nie mam >,< Ale dlaczego sądzisz, że będe musiał długo czekać? Odesłałem umowę tydzień temu i teraz czekam. No i znowu nie mogę się dodzwonić ;/

 #156225  autor: Prometo
 23 lut 2007, 18:25
Coldain, z tego co piszą w sieci to poczekasz trochę ;-)

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #156249  autor: Coldain
 23 lut 2007, 19:41
Ale co piszą, bo ja nie wiem xD Podobno GTS Energis ma tylko 200 klientów narazie, więc to chyba nie dużo Oo

 #157722  autor: mameluch
 28 lut 2007, 10:38
jak tam, nic nowego? ja dzwoniłem chyba do nich w sobotę wieczorem, pytając na jakim etapie jest moje zgłoszenie. powiedzieli, że otrzymali umowę, teraz pójdzie dyspozycja do tepsy, potrwa to jakieś siedem dni, po czym oni wyślą do mnie kody itp. koleś powiedział, że zajmie to wszystko ok. ośmiu dni, ale jakoś średnio wierzę, żebym za tydzień już miał neta.

 #157733  autor: fornax
 28 lut 2007, 11:21
osiem dni... roboczych, jak mi się zdaje... wychodzi około dwa tygodnie

 #157772  autor: Coldain
 28 lut 2007, 13:54
mameluch u mnie dokładnie to samo :D Powiedzieli, że będe miał neta w tym tygodniu, a jak nie to napewno w przyszłym... Oby i co dziwne Neo mi nie odcięli Oo

 #157810  autor: I_Was_Dj
 28 lut 2007, 16:16
mameluch, a powiedz mi pod jaki nr dzwonileś?? bo ja nie wiem pod jaki nr zadzwonic zeby mi udzielili info na jakim etapie jest moje zamówienie.

 #157910  autor: Prometo
 28 lut 2007, 20:13
Spróbuj pod 0 801 80 802 lub 022/711 87 87 lub *88 z telefonu Netii.

 #157956  autor: etype
 28 lut 2007, 21:51
Mam wreszcie net24. Oczywiście było z przygodami. Wypowiedzenie złozyłem 12.02. a neo działało cały czas. W poniedziałek była przerwa więc zadzwoniłem zapytać się czy już odcięli a oni że nie bo to jest jakas awaria i to naprawią. Następnego dnia znowu dzwonię i pytam się kiedy naprawią - odpowiedź , że w następny poniedziałek !!! no to pytam się kiedy odetną neo a pan mówi że technicy nie mają żadnego zgłoszenia i żeby dzwonić na blue line. Zadzwoniłem tam i pan stwierdził że zgłoszeni jest ale nic się z nim nie dzieje i on to przyspieszy. I faktycznie dzisiaj był tel. z netii no i w koncu działa. Wina jest chyba w po stronie tpsa w odcinaniu neo. Proponuje dzwonić.

 #158086  autor: mameluch
 01 mar 2007, 10:25
dzwoniłem standardowo na 0-801 080 801, nawet nie wiedziałem że mają inne numery kontaktowe. oczywiście żeby się dodzwonić, musiałem kilka razy próbować.
dziś ponowiłem starania i po powodzeniu, pytanie. otóż pani powiedziała, że dyspozycja do tepsy poszła 26.02, w poniedziałek. nie byłem na tyle przytomny, żeby zapytać, czemu wobec tego w sobotę (24.02) powiedziano mi, że tepsa już się tym zajmuje...
poza tym konsultantka mówiła, że wczoraj tepsa ponoć informowała w prasie, że mają za małe moce przerobowe i z 1,5 tysiąca zgłoszeń do tej pory zrealizowali 60:| oczywiście z braku wystarczającego dostępu do neta, o niczym takim nie słyszałem.
jak w przyszłym tygodniu się doczekam, będzie cud.

 #158187  autor: I_Was_Dj
 01 mar 2007, 15:17
Dziś Netia odpisała mi na maila, Zapytałem ich na jakim etapie jest moje zamówienie. A oni mi odpisali, że do końca tego tygodnia bede aktywowany:| tylko, ze najlepsze jest to, że modem jeszcze do mnie nie dotarł a dziś jest czwartek:| widze, że muszą mieć tam niezły młyn, a ja sobie jeszcze pewnie długo poczekam..... :!:

 #158204  autor: mameluch
 01 mar 2007, 16:03
heh, śmieszna sprawa. wracam z pracy, a tu na wysłużonym speed touchu obie diody zapalone, nie migają. wcześniej spisałem sobie parametry na jakich można połączyć się ze stroną rejestracyjną multimo bez oczekiwania na płytkę od nich. tworzę nowe połączenie, ale nie idzie. ale spróbowałem ze starym neostradowym połączeniem i poszło:] sam nie wiem czy się cieszyć. ale może to znak, że w tepsie już zajęli się moim łączem, a to że znów zadziałało w ich sieci, to przypadek?
niestety słaby jestem w tych sprawach, ale może ktoś z Was potrafiłby odpowiedzieć, jak sprawdzić rzeczywiste możliwości łącza? tzn. na ile jest teraz przygotowane. gdzieś na innych forach czytałem wypowiedzi ludzi, którzy mieli podobną do mnie sytuację. mówili że net działa im ze starą prędkością (256), z przygotowany jest pod nową (1mb).
aha, jeszcze jedno: multimo ma enkapsulację (cokolwiek to znaczy) PPPoE LLC, a w połączeniu neo widzę PPPoA VCMUX. czy to można jakoś manualnie zmienić, czy to już raczej stały parametr łącza? z tego co widzę, VPI i VCI są takie same w obu usługach.
przepraszam jeśli bez sensu mieszam.

 #158238  autor: D@rio
 01 mar 2007, 18:34
mameluch pisze:czy to można jakoś manualnie zmienić, czy to już raczej stały parametr łącza?
manualnie w ustawieniach zarządzania modemem.

Obrazek

 #158261  autor: Coldain
 01 mar 2007, 19:41
mameluch powiedz skąd uzyskać te dane? Najlepiej na PW :D

 #158339  autor: mameluch
 01 mar 2007, 23:16
D@rio, a robi się to przy konfiguracji połączenia (tam można wybrać PPPoE, tak zrobiłem), czy w jakichś oddzielnych ustawieniach modemu, których dla mojego przedpotopowego speed toucha nigdzie niestety nie znalazłem?

Coldain, to nie jest żadna tajemnica, sam wyczytałem to na forum neostrada.info. wrzucę tu chyba, może komuś jeszcze się przyda?
http://www.radiopisz.info/gts/instrukcja-multimo.pdf
dane są na trzeciej stronie.
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7