esox pisze:Co do gwarancji NOKIA to servis nie ma obowiązku odnotowania w karcie gwarancyjnej wykonanej naprawy. /PONIEWAZ zawsze dostajesz potwierdzenie z info o wykonanej naprawie, użytych cześciach, itp. oraz o wykonaniu testu zgodnego ze specyfikacja producenta w momencie odbioru telefonu - druk, który podpisujesz/
co wiecej wielu klientów nie chce by odnotowywano fakt naprawy w karcie gwarncyjnej!
zgadzam sie ale powninni to wbijac bo jak pojde do innego serwisu to jak wytlumacze im ze karta gwar. czysta, nokia z lutego a soft ma np z czerwca?
castagnet pisze:Ale jest zapis w prawach konsumenta. Nie bądź ograniczony...
tak ale z tym to juz ciezko moze byc zeby wyegzekwowac, bo skoro na podstawie gwaracji nieraz jest sporo zabawy...
i po kilku zmianach softu ci tego nie wymienia raczej, albo bardzo ciezko bo tro niby sprawy softu a nie jakas wada fizyczna, chociaz wszystko zalezy od przypadku, bo jesli sie wiesza, serwis ciagle zmienia soft i nic innego nie naprawia, a problem lezy tylko pozornie w sofcie to ilez mozna lazic z taka sluchawka do punktu nokia?
/*Boris the Blade, or Boris "the Bullet Dodger." As bent as the Soviet's sickle, and as hard as the hammer that crosses it. Apparently, it's impossible to kill the bastard.*/
http://ag.bocznica.org/