• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #149784  autor: D@rio
 04 lut 2007, 14:57
krzyno pisze:
wiem co zrobię zadzwonię do tej konsultantki która dała mi do siebie nr i zapytam jak się nazywa ta która mnie do niej skierowała
no ciekawe jak zareaguje... :D 8)

Obrazek

 #149823  autor: aga
 04 lut 2007, 15:34
krzyno, ale podchody robisz :wink:
Ale fajnie, że jeszcze ktoś potrafi docenić miłą i fachową obsługę i czuje potrzebę takiego podziękowania. Większość osób takie starania konsultantki uznałoby za coś zupełnie normalnego i nawet nie powiedziałoby słowa "dziękuję".

 #149831  autor: D@rio
 04 lut 2007, 15:45
takie działania są potrzebne.

Dlatego bo jest to jedyny element, który może odnieś sukces w kwestii walki z niekompetencją pracowników...

Obrazek

 #149860  autor: tymis
 04 lut 2007, 16:27
aga pisze:fajnie, że jeszcze ktoś potrafi docenić miłą i fachową obsługę i czuje potrzebę takiego podziękowania
Myślę, że takich osób jest bardzo dużo tylko z jakiegoś powodu tego nie robią. Napewno to zależy od pewnej kultury osobistej, której nie da się wynieść np.: z dwudniowego szkolenia i dotyczy to obu stron. Niektórzy niezadowoleni z oferty operatora zupełnie niesłusznie skupiają to na Bogu winnej osobie. Z kolei z "tej drugiej" strony jest wiele przykładów zachowań, które są bardziej manipulowaniem klientem niż fachową obsługą, w tym wypadku doradztwem. Na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że w 1998 r. telefon do boku Plusa był przyjemnością. Z czasem było coraz gorzej, generalnie zależało to od tego do kogo się dodzwoniło. Od, chyba, trzech lat tam nie dzownię bo nie ma po co, sporne kwestie załatwiam przez maila. I w taki sposób nie mam okazji nikogo chwalić...

Każda sieć ma plusy i minusy, chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły minusów...

 #149972  autor: krzyno
 04 lut 2007, 21:09
tymis pisze:Od, chyba, trzech lat tam nie dzownię bo nie ma po co, sporne kwestie załatwiam przez maila. I w taki sposób nie mam okazji nikogo chwalić...
Ja ostatnio zauważyłem, że z paniami z BOK Orange lepiej mogę się dogadać ;) niż z mężczyznami. Na jednego nawet chciałem złożyć skargę, ale z powodu lenistwa dałem sobie na wstrzymanie, był to gość z działu propozycja. Nie znam niestety jego nazwiska bo chętnie poprosił bym o kontakt z nim w celu udowodnienia mu że pradłużenie umowy na warunkach jakie stawiałem (a nawet ciekawszych) było możliwe :-)
 #150290  autor: janlipa
 05 lut 2007, 17:37
krzyno pisze: Takie usługi dostaliśmy w gratisie:

Żona:

- 50% więcej do abonamentu - wartość 25 zł
- pakiet rozmowy 50 (125 min do orange i na stacjonarne) - wartość 50 zł
- pakiet wiadomości 20 (200 sms lub 100 mms do orange) - wartość 20 zł
- pakiet świat idei 10 - wartość 10 zł
- darmowe weckendy - wartość 50 zł

wartość gratisów 155 zł miesięcznie.

Ja:

- 50% więcej do abonamentu - wartość 25 zł
- pakiet rozmowy 50 (125 min do orange i na stacjonarne) - wartość 50 zł
- pakiet świat idei 10 - wartość 10 zł
- darmowe weckendy - wartość50 zł

wartość gratisów 135 zł miesięcznie.
A mozesz jeszcze raz przypomniec jakie miales wczesniej abo na obu telefonach? i jakie mniej wiecej oplaty miesieczne?

Zakladam ze dostales tyle gratisów bo nei chciałeś fona:)

_
http://tiliapictures.googlepages.com

 #150356  autor: krzyno
 05 lut 2007, 20:36
janlipa pisze:A mozesz jeszcze raz przypomniec jakie miales wczesniej abo na obu telefonach? i jakie mniej wiecej oplaty miesieczne?

Zakladam ze dostales tyle gratisów bo nei chciałeś fona:)
już od dwóch lat biorę tylko usługi z ofertą na rok.

Abo miesięczne miałem w granicach 25zł, a od stycznia zmieniłem na 50zł i z takim abonamentem podpisałem umowę.
Moja żonka miała cały czas abo 50zł + 3 darmowe nr za 25zł czyli razem abo wychodziło około 75zł

 #150458  autor: prezeswk
 06 lut 2007, 00:49
krzyno pisze: już od dwóch lat biorę tylko usługi z ofertą na rok.

Abo miesięczne miałem w granicach 25zł, a od stycznia zmieniłem na 50zł i z takim abonamentem podpisałem umowę.
Moja żonka miała cały czas abo 50zł + 3 darmowe nr za 25zł czyli razem abo wychodziło około 75zł
No to jedynie pozostaje pogratulować. Koniecznie podziękuj tym Paniom i Kierownikowi. Niestety moja "dobra dusza" z salonu w Poznaniu zmieniła pracę... Więc pozostaje mi *400, ale nie wiem,czy chcę się wiązać umową.
Mając abo Jedna Idea z rachunkiem 25 i rachunki mies. okolo 60 PLN dowiedzialem się, że mogą mi dać na 12 mcy - pakiet rozmowy 20 i... na tym koniec. Albo Siemensa A70 za 1 PLN z umową na 24 miesiące (buhahahahahaha) bez usług. Nokia 6020 była droższa niż w Popie (i oczywisćie niż w e-sklepach bez simlocka) SIC!
Jakoś przed Swiętami dodawali mi jeszcze Wiadomosci 10 ale chyba na 3 mce, wiec jak dla mnie d**a.
W salonie i w Propozycji mówili mi, że czasem pomaga wyłączenie aktywnych pakietów, ale w moim przypadku oferta nie poprawiła się. Rzeczwiście konsultanci mają swoje sposoby na system, ale ten jest coraz bardziej "połatany" i niektórych rzeczy już nie da się załatwić "od tylu". Czasem właśnie włączanie usług "od tyłu" pomagalo.
Zmieniłem więc z JDzR 25 na 10. Płacę miesięcznie abo 10 PLN i dzwonie z Plusa.
Specjalnie nie zależy mi na przedłużeniu umowy z Orange. Dzwonią do mnie co dwa dni i proszą, żeby wziąć te 50 min w ramach pakietu Rozmowy 20, ale grzecznie wysyłam ich na drzewo i proszę o nie dzwonienie, bo mnie to irytuje.
Inna sprawa - mam w rodzinie jeden numer od poczatku z JI z R 10. Miesiąc temu zlożylem rezygnacje na tym numerze (absolutnie nie chodzilo o wymuszenie lepszej Propozycj). Numer miał być wyłączony jakoś na dniach. Nikt z Propozycji nie zadzwonil (widać że im sie tacy klienci nie opłacają), a tak się złożylo, że musiałem cofnąc wypowiedzenie umowy na tym numerze i chyba będę trzymac go aktwnego, bo Abo za 10 PLN to chyba już w sprzedazy w Orange nie ma - jest w Mixie, ale Mix to nie abo.
Pozdr WK

 #150651  autor: krzyno
 06 lut 2007, 18:30
zawiozłem dziś podziękowanie do salonu i poprosiłem aby doterło do kierownika salonu, po 4 godzinach oddzwoniła do mnie konsultantka z którą załatwialiśmy przedłużenie umowy. Bardzo dziękowała a tak miły gest, po głosie słyszałem że była rozpromieniona. Polecała się na przyszłość, ale jest szansa że może się bliżej poznamy bo umawiała się z moją żoną na zrobienie tipsów, tak więc może jakieś nowe znajomości będę miał :D

prezeswk, ja też złożyłem rezygnację, ale nic to nie zmieniło i oferta była taka sama, a konsultanci wcale nie byli natrętni jak to miało miejsce rok temu. Sytuację zmienił dopiero fakt anulowania naszych rezygnacji w salonie firmowym, to właśnie tam pierwsza konsultantka zadała mi kilka pytań odnośnie przedłużenia umowy, a ja opowiedziałem jej o tej kpinie zwanej propozycją i powiedziałem że przechodzimy na umowy bez cyrografu, a może za miesiąc przeniesiemy numery do ery bo tam jest fajna promocja i z tego co wiem to era dba o klienta który przedłuża umowę. Cała rozmowa przebiegała w luźnej atmosferze i z uśmiechem na twarzy, opowiedziałem jeszcze pani o konsultancie z propozycji na którego miałem ochotę napisać skargę. Konsultantka powiedziała że zrobi co tylko w jej mocy abyśmy dostali usługi na których nam zależy, słowa dotrzymała i dostaliśmy to co chcieliśmy + jeszcze dodatkowo inne. I właśnie dlatego ta pani i jej koleżanka zasłużyły na ciepłe słowo i je dostały.

 #150657  autor: D@rio
 06 lut 2007, 18:36
Cieszę się jak widzę w pełni usatysfakcjonowanych klientów.

Obrazek

 #150713  autor: krzyno
 06 lut 2007, 19:59
D@rio pisze:Cieszę się jak widzę w pełni usatysfakcjonowanych klientów.
WIELKIE DZIĘKI :-) Tobie i innym za tą podpowiedź z podziękowaniem, szczerze mówiąc nie pomyślałem o tym sam, a sprawiłem tym konsultantkom i może kierownikowi przyjemność pisząc te kilka słów w podziękowaniu.

jescze raz WIELKIE DZIĘKI :)

 #150735  autor: D@rio
 06 lut 2007, 21:02
nie ma za co.
krzyno pisze:szczerze mówiąc nie pomyślałem o tym sam, a sprawiłem tym konsultantkom i może kierownikowi przyjemność pisząc te kilka słów w podziękowaniu.
no baaa - oczywiście. Zawsze przyjemnie się czyta pochwały niż w tłumie skarg i próśb, narzekań, stękań klientów... ;-)

Pamiętaj - pracownik doceniony, odpowiednio motywowany, podbudowany psychicznie pracuje wydajnej i lepiej ;)

Powiem Wam jaka jest prawda...

Otóż, jak natraficie na konsultanta, specjaliste ds. utrzymania klienta (to się tyczy głównie Orange i Ery) który zechce Was utrzymać, będzie mu zależało na każdym kliencie, doceni Was, przyjmie Wasze argumenty - to Was utrzyma. Jeśli on się zna na robocie, robi to z pasji, z zamiłowania, lubi kontakty z ludźmi itp. to będzie wiedział jakie środki użyć, gdzie uderzyć i tak dalej aby doprowadzić w pełni lub chociaż w większej części do satysfakcji klienta i pozostania jego osoby w sieci. A jak natraficie na takich opierdalaczy co świata lojalnościowego, metod lojalnośćiowych poza monitorem swojego roboczego komputera nie widzą, to tak to właśnie jest, że siedzi gość w firmie, bierzę tylko kasę za to co robi, ledwo się wyrabia z planem i resztę ma głeboko w poważaniu bo..."firma i tak kokosy zarabia" albo "przyjdą nowi". Ot taka smutna prawda. Plus ma właśnie bardzo duży problem z takimi pracownikami. A więc wniosek z tego taki: trzeba mieć też odrobinę szczęścia (jeśli się nie ma własnych znajomości)...

Jeszcze raz szczerze gratuluję.

P.S
Pozatym - mi też jest bardzo miło. Bo jakby nie patrzeć ja też tutaj w jakimś stopniu, pośrednim ale zawsze pracuję na satysfakcję klientów :-)

Obrazek

 #150844  autor: prezeswk
 06 lut 2007, 23:44
krzyno pisze:zawiozłem dziś podziękowanie do salonu i poprosiłem aby doterło do kierownika salonu, po 4 godzinach oddzwoniła do mnie konsultantka z którą załatwialiśmy przedłużenie umowy. Bardzo dziękowała a tak miły gest, po głosie słyszałem że była rozpromieniona. Polecała się na przyszłość, ale jest szansa że może się bliżej poznamy bo umawiała się z moją żoną na zrobienie tipsów, tak więc może jakieś nowe znajomości będę miał :D
Normalnie jak czytam Twoje slowa, to mam wrazenie, ze powstanie z tego jakis romans (lub trojkącik) :oops: A moze zycie pisze scenariusz jakiejs telenoweli :smt009
Kurcze, ja tez mam zone, a w poznanskim salonie Orangutana nawet nie takie brzydkie Panie sprzedaja :smt008 Ale chyba jeszcze za wczesnie na kolacje w innym domu :mrgreen:
krzyno pisze: prezeswk, ja też złożyłem rezygnację, ale nic to nie zmieniło i oferta była taka sama, a konsultanci wcale nie byli natrętni jak to miało miejsce rok temu.
Tyle, ze mi obecnie opłaca się być na JIzR 10, mam dużo Profitu, dlatego też nie bardzo mi się chce rezygnowac z tego abo. Więc zostawiam 10 i jestem w grupie super nierentownych klientów sieci Orange i wiesz co... bez laski. Wole mieć 3 abo po 10 PLN u kazdego z opow niż 1 abo za 30 u jednego.
Pozdr i niech Ci ten Orangutan działa, bo z tego co ja obserwuje to nie działa za dobrze (jakosc rozmów i danych), ale z kolei Plus w Poznaniu też nie najlepiej działa. Ery jeszcze nie mam. :)

 #151072  autor: krzyno
 07 lut 2007, 16:57
prezeswk pisze:Normalnie jak czytam Twoje slowa, to mam wrazenie, ze powstanie z tego jakis romans (lub trojkącik) A moze zycie pisze scenariusz jakiejs telenoweli
Kurcze, ja tez mam zone, a w poznanskim salonie Orangutana nawet nie takie brzydkie Panie sprzedaja Ale chyba jeszcze za wczesnie na kolacje w innym domu
:-D
prezeswk pisze:Więc zostawiam 10 i jestem w grupie super nierentownych klientów sieci Orange i wiesz co... bez laski.
jak ja byłem na takim abo to wydzwaniali do mnie co 2-gi dzień, aż w końcu zrobili sensowną ofertę i przedłużyłem umowę

 #151077  autor: prezeswk
 07 lut 2007, 17:08
krzyno pisze: jak ja byłem na takim abo to wydzwaniali do mnie co 2-gi dzień, aż w końcu zrobili sensowną ofertę i przedłużyłem umowę
Do mnie nie dzwonią, maja mnie dosyć :). Zabroniłem agentom Propozycji dzwonić do mnie. Podobny rumor czynię jak dostanę jakiś spam przez sms i to dotyczy kazdego Opa.

 #151105  autor: kriss
 07 lut 2007, 18:35
Zadzwonił do mnie konsultant z propozycją(taryfa świat idei 25) :umowa na 12 mies, 50 minut gratis co miesiąc do orange, pomarudziłem to dołorzył 100 sms do wykorzystania przez pół roku. Zastanawiam się nad wypowiedzeniem umowy i przejść do ery (np 20/40 na 24 mies) czy to dobry pomysł, poradzcie co robić.

 #151127  autor: prezeswk
 07 lut 2007, 19:05
kriss pisze:Zadzwonił do mnie konsultant z propozycją(taryfa świat idei 25) :umowa na 12 mies, 50 minut gratis co miesiąc do orange, pomarudziłem to dołorzył 100 sms do wykorzystania przez pół roku. Zastanawiam się nad wypowiedzeniem umowy i przejść do ery (np 20/40 na 24 mies) czy to dobry pomysł, poradzcie co robić.
Jesli dzwonisz i smsujesz do Orange i do stacjonarnych to masz jakis powod zeby byc w Orange. Jesli planujesz zostawic kwote deklarowana 25 i nie wypowiadac umowy, to wez ta propozycje (mi w takiej samej sytuacji proponuja gorsze warunki).
No chyba, ze oferta Ery (telefon i uslugi) bedzie lepsza - moze napisz cos o ofercie Ery.

 #151135  autor: krzyno
 07 lut 2007, 19:22
prezeswk pisze:Podobny rumor czynię jak dostanę jakiś spam przez sms i to dotyczy kazdego Opa.
ja już ponad 3 lata temu zadzwoniłem do BOK i powiedziałem że mają zablokować na moim i żony numerze te sms-y z różnego rodzaju konkursami, mogą przysyłać tylko takie które mówią o atrakcyjnych promocjach i info o rachunku. Jak przyjdzie jakiś inny to zrobię awanturę :evil: bo mam dosyć sms-ów przychodzących w nocy

 #151149  autor: mateush
 07 lut 2007, 19:58
Tak czytam ten watek i znow mi sie przypomnial moj problem z orange odnosnie propozycji.

Zaproponowali mi pakiet sms 100 za 1,22 zl/24miesiace + 40% rabatu/12miesiecy na abonament i telefon chcialem N70 tyle ze kosztowala 300zl moj tata nie chcial sie zgodzic na ten telefon interesowala mnie jeszcze E50 ktora byla za 1zl, ale ja bylem uparty na N70 w koncu tata mnie przekonal do E50 i zostalo na niej. Kiedy udal sie do slaonu okazalo sie ze juz tamtej oferty nie ma i tym samym E50 kosztuje 300zl :smt010 i do tego jest 20% rabatu/ 6 miesiecy + starter POP za doplata 5zl . Do tej pory jestem jeszcze zly na nich tlumaczyli sie zmiana regulaminu.. :smt011 :smt011 :smt011

Czy w takiej sytuacji moge do nich napisac pismo ze skarga?
Czy winic tylko siebie ze nie zagonilem wczesniej taty do salonu? :smt010 :smt010

AAAAAaaaaa!!!!!!

 #151173  autor: D@rio
 07 lut 2007, 20:37
mateush pisze:Czy w takiej sytuacji moge do nich napisac pismo ze skarga?
zawsze się możesz poskarżyć. Równie dobrze możesz napisać odwołanie od oferty i prośbę o generację nowej, indywidualnej.

Obrazek