• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #149157  autor: PiotrG-dz
 03 lut 2007, 13:26
Mam pytanie jak to jest z pocztą w TT.Czy jest ona aktywna na nieużywanym starterze(jak w POP).Czy też pocztę w TT trzeba sobie aktywować na nowym starterze,i jakie są koszty dzwonienia na pocztę czy jest ona płatna czy nie :?:

 #149199  autor: Pawrzes
 03 lut 2007, 14:17
Otóż poczta głosowa w Tak Tak-u nie jest aktywna na nieaktywowanym starterze, kiedy dzwonimy na taki numer słyszymy komunikat "Numer abonenta do którego dzwonisz jest niedostępny". Kiedyś po aktywowaniu karty po 24 godzinach poczta się sama się włączała i trzeba ją było samemu zdeaktywować ale od jakiegoś czasu tak już nie jest i to dobrze. Poczta jest płatna i koszt połączenia z numerem 602950 wynosi 29 gr za minutę, natomiast oddzwania ona bezpłatnie gdy się ktoś nagra. W sumie nie warto z niej korzystać mając takie usługi jak "Kto tam?" i "Już jestem".

Pozdrawiam

 #149340  autor: PiotrG-dz
 03 lut 2007, 16:42
Czyli wychodzi z tego że po aktywacji startera nie ma poczty głosowej.A gdybym chciał ją aktywować to pod jaki numer mam dzwonić :?:

 #149352  autor: D@rio
 03 lut 2007, 16:55
tepsaslave pisze:Czyli wychodzi z tego że po aktywacji startera nie ma poczty głosowej.A gdybym chciał ją aktywować to pod jaki numer mam dzwonić
najlepiej w iTakTak.

Obrazek

 #149353  autor: Pawrzes
 03 lut 2007, 16:56
Aktywować można pod bezpłatnym numerem 9797 , kodem *132*4*1# lub www.itaktak.pl potem trzeba zadzwonić pod 602950 z telefonu Tak Tak i skonfigurować swoją pocztę głosową.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2007, 17:00 przez Pawrzes, łącznie zmieniany 1 raz.

Pozdrawiam

 #149360  autor: Pawrzes
 03 lut 2007, 17:02
kin pisze:
Pawrzes pisze:kodem *132*2*1#
Na pewno ten kod? Nie *132*4*1#?
Ten co podałeś to chyba wł. GPRS.
Tak pomyliłem jedną cyfrę, zmieniłem zanim to zauwarzyłeś ;)
Ostatnio zmieniony 03 lut 2007, 17:44 przez Pawrzes, łącznie zmieniany 1 raz.

Pozdrawiam

 #149362  autor: PiotrG-dz
 03 lut 2007, 17:08
A jak ją deaktywować??Też przez itaktak???Czy usługa kto tam??? działa przy zdeaktywowanej poczcie głosowej???

 #149363  autor: D@rio
 03 lut 2007, 17:12
tepsaslave pisze:A jak ją deaktywować??Też przez itaktak???
albo kodem albo przez iTakTak
tepsaslave pisze:Czy usługa kto tam??? działa przy zdeaktywowanej poczcie głosowej???
tak

Obrazek

 #149372  autor: Pawrzes
 03 lut 2007, 17:19
D@rio pisze:albo kodem albo przez iTakTak
Poczta głosowa w Tak Tak-u jest tu wyjątkiem bo nie ma dostępnego kodu do jej wyłączenia... Pozostaje tylko iTakTak lub konsultant w Biurze Obsługi Użytkownika.

Pozdrawiam

 #149396  autor: przemek910
 03 lut 2007, 17:47
Pawrzes pisze:D@rio napisał/a:
albo kodem albo przez iTakTak


Poczta głosowa w Tak Tak-u jest tu wyjątkiem bo nie ma dostępnego kodu do jej wyłączenia...
Dawniej był taki kod: *132*4*2#, nie jest on już aktywny?
Jak jest teraz? Poczta głos. wyłącza się po 3 miesiącach nie używania jej?

 #149426  autor: Pawrzes
 03 lut 2007, 19:16
kin pisze:Dawniej był taki kod: *132*4*2#, nie jest on już aktywny?
Jak jest teraz?
Od bardzo dawna ten kod nie jest aktywny...
kin pisze:Poczta głos. wyłącza się po 3 miesiącach nie używania jej?
Tak

Pozdrawiam

 #150409  autor: barteks2
 05 lut 2007, 22:27
Pawrzes pisze:Poczta głosowa w Tak Tak-u jest tu wyjątkiem bo nie ma dostępnego kodu do jej wyłączenia... Pozostaje tylko iTakTak lub konsultant w Biurze Obsługi Użytkownika.
##002#

 #150412  autor: Irek
 05 lut 2007, 22:31
barteks2 pisze:##002#
To nie jest kod na wyłączenieusługi poczty głosowej tylko na deaktywację wszystkich aktywnych przekierowań w tym przekierowania rozmów na numer poczty.

"And one more thing..."

 #150714  autor: Pawrzes
 06 lut 2007, 20:01
barteks2 pisze:To mi podali w Biurze Obsługi TT jak chciałem wyłączyć pocztę.
W sumie dobrze Ci podali, wtedy poprostu poczta się nie zgłasza i po 3 miesiącach sama się wyłączy... Można zrobić też przekierowania gdy zajęty / niedostępny pod numer +48602953000 - czyli do usługi "Kto tam?" a przekierowania gdy nieodbiera anulować.

Pozdrawiam