Witam !!! Piszę w imieniu mojego kolegi, w czerwcu 2006 kupił w orange dostęp do internetu w usłudze "Twój internet" wraz modemem Techlab ED77, abonament 120zł kupił to bo niema innej możliwości korzystania z internetu, przez prawie miesiąc było OK, transfer dobry ale to trwało krótko, po miesiącu czyli od lipca 2006 do teraz ma ciągłe problemy, począwszy od zrywania połączenia co parę minut o wolnym transferze nawet nie wspomnę, tak naprawdę normalnie można korzystać dopiero po 23godz. podejrzewam że to winna sieci, nawet zmienił modem i też to samo, reklamacje nic nie dają, dostał odpowiedz że on jako użytkownik jest na końcu kolejki do dostępu do BTS, na pierwszym miejscu są połączenia głosowe, ludzie to są kpiny te kpiny są warte 120zł na miesiąc. Co robić ? ja proponuje rozwiązanie umowy z powodu dużej awaryjności usługi, w tym kiepska transmisja danych, bardzo częsty brak możliwości połączenia z internetem,
Proszę o rade !!!