• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 35 z 147
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 147

 #142898  autor: Kaczy
 18 sty 2007, 20:53
D@rio pisze:Wg. moich informacji ANZ pojawia się równocześnie z PWA
ANZ jest prawie zawsze wcześniej. Nie raz już miałem takie sytuacje, że było samo ANZ, a na PWA trzeba było poczekać.

Z doświadczenia wiem, że PWA pojawia się 1. miesiąc przed końcem umowy. Chociaż pod koniec 2006 r. różnie z tym bywało. Niektórym już umowy się konczyły a oferty jeszcze nie były.

No i kolejna sprawa. Jak telefonicznie dowiesz sie o ofercie to w salonie pojawi się tydzień później.
Często mam tak, że ktoś przychodzi do mnie i chce ofertę, którą zaproponował mu konsultant, a tu klops :)

...::: Made for loneliness :::...

 #142973  autor: D@rio
 18 sty 2007, 23:19
Kaczy, to może tylko u Was, bo DOPL zupełnie inaczej czasowo ofertuje PWA i ANZ. U mnie, PWA nawet już było 3 miesiące wcześniej...

Obrazek

 #142993  autor: Rokko
 19 sty 2007, 07:16
ja mialem podobnie - dziwne, ze kazdemu oferuja inaczej.Inna sprawa ze polotu w niej bylo tyle co polskich politykach ;)

 #142994  autor: Prometo
 19 sty 2007, 07:41
Bartplus pisze:Oferta z telefonami pewnie będzie widoczna pare dni przed końcem umowy lub tuż po.
Jak to, przecież jak chcesz rozwiązać umowę to musisz napisać pismo do operatora na 30 dni przed końcem obowiązywania umowy.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #143113  autor: Bartplus
 19 sty 2007, 13:39
Polkomtel w sierpniu 2006 r. rozesłał do sprzedawców maila z następującą informację:
"- wybrana grupa klientów ma dostępną ofertę PWA oraz ANU na 2 m-ce przed zakończeniem kontraktu
- Pozostali klienci mają tylko dostępną ofertę ANU na 2 m-ce przed zakończeniem kontraktu
- Klienci, którym brakuje mniej niż 7 dni do zakończenia okres karencji wynikającego z wcześniej podpisanego kontraktu mają dostęną ofertę PWA i ofertę ANU "

Czyli albo się w wybranej grupie albo nie.

Ps. Nie jestem pracownikiem żadnego salonu, bo pewnie takie przypuszczenia mogłyby się nasuwać. Mam dobre źródło informacji :)

 #143141  autor: Rokko
 19 sty 2007, 14:18
NIe rozumiem tego dzialania. Ja mialem w listopadzie. w sumie nie danie wczesniej oferty jest dobre dla nich bo powoduje, ze trzeba z nimi zostac jeszcze troche dluzej jak sie chce ponegocjowac.

 #143144  autor: D@rio
 19 sty 2007, 14:22
faktycznie komuś w Polkomtelu ostatnio chyba "żyłka" pękła w głowie.

Widać dzielenie klientów na "gorszych" i "lepszych" weszło im już na dobre w krew

To tak jak od jakiegoś czasu Plus dzieli klientów biznesowych na "dobrych", "lepszych" i "najlepszych". Teraz weszli w to indywidualni ;-) ciekawie się zaczyna dziać...

Obrazek

 #143227  autor: Rokko
 19 sty 2007, 16:25
Dzisiaj zadzownilem, czy aby moj faks nie zostal juz zarejestrowany z systemie i niestety jeszcze nie zostal.mam zadzwonic w poniedzialek.

 #143373  autor: pablo1317
 19 sty 2007, 23:40
Siema! Wczoraj odwiedziłem salon z zamiarem przedłużenia umowy, lecz powiedziano mi że nią ma dla mnie jeszcze oferty przedłużeniowej wraz z wymianą aparatu tylko same pakiety minutowe. Pani która mnie obsługiwała stwierdziła, że jeżeli tylko pojawi się owa oferta to do mnie przedzwoni. I teraz pytanie: czy ta oferta powinna się pojawić w okresie siedmiu dni od przeniesienia numeru z osoby fizycznej na firmę czy ten okres może się wydłużyć??

 #143405  autor: Rokko
 20 sty 2007, 08:57
jestem w podobnej sytuacji, ale konsultantka nic nie mowila ze obowiazuje mnie jakis okres karencji. Ja juz wystosowalem pismo z moimi propozycjami, we wtorek mam zadzwonic i zapytac jakie sa ich.

 #144303  autor: miliard
 21 sty 2007, 21:44
Wczoraj rozmawiałem ze znajomym doradcą G300 i z jego słów (nie powiedział tgo wprost) wynikało, że raczej nie mam co liczyć na łaskawe potraktowanie przy PWA. Pomimo "zasług" - staż 6 lat na tym koncie i 7 aktywnych kart.
Na jaki numer można zadzonić, żeby porozmawiać z jakimś kumatym konsultantem?

Zaczynam się powoli zastanawiać, z jaką ofertą wejdzie na rynek Czwarty. Jeżeli w ofercie będzie miał korzystne pakiety kwotowe to poważnie rozważę ofertę. Tym bardziej, że właściwie zależy mi tylko na pozostawieniu swojego numeru. Pozostałe mogą się zaczybać na 790

 #144308  autor: Rokko
 21 sty 2007, 21:50
zadzwon pod 2601 i popros o przelaczenie do dzialu utrzymaniowego DOPL.tam mozesz odbyc interesujaca rozmowe. Ogolnie to tez moze nie wiele dac. Trzeba bedzie pisemnko smarowac.

 #144321  autor: D@rio
 21 sty 2007, 22:05
Rokko pisze:do dzialu utrzymaniowego DOPL.tam mozesz odbyc interesujaca rozmowe.
to zależy na kogo trafi...ale rewelacji bym się nie spodziewał.

Obrazek

 #144324  autor: Rokko
 21 sty 2007, 22:08
zapomniale wyraz interesujaca wstawic w cudzyslow - o tak brzmi lepiej "interesujaca" Wiec ustalmy skonczy sie na wysylaniu faksem pism z twoimi wymaganiami.

 #144332  autor: andkra1
 21 sty 2007, 22:32
ja proponuje na razie czekać ja czekałem i sami mi dali cos co mnie bardzo interesowało a mianowicie minuty w sieci dostałem ich az 1000 na miesiąc i przechodzą a mam NP25, jeżeli po jakiś 2 miesiącach od zakończenia umowy nikt się nie odezwie i nic ciekawego nie dadzą to wtedy wypowiedzonko i powinno skutecznie ich zniechęcić. A tak dodam od siebie że przy małych abonamentach lepiej tel kupić np a salonie ale nie plusa lub na allegro i mieć umowę na rok z minutami niż na 2 z mniejszą ilością minut.... taki jest moje zdanie.

 #144335  autor: D@rio
 21 sty 2007, 22:36
andkra1, bajki opowiadasz...

Obrazek

 #144402  autor: Rokko
 22 sty 2007, 07:07
i po co sobie przedluzac "promocje" o kolejne dwa miesiace?zreszta tez nie wierze w taka oferte.

 #144848  autor: mardall
 23 sty 2007, 12:11
W tamtym roku miałem 1300 minut w ramach DWiW - strasznie duzo nie dawałem rady tego wygadać i oczywiscie przechodziły na kolejne miesiące ;-)

 #144864  autor: xysiek
 23 sty 2007, 13:02
Ja dzisiaj dostalem odpowiedz na reklamacje oferty PWA w Plusie...Pozwole sobie zacytowac fragmenty bo ciekaw jestem czy to "zindywidualizowana" odpowiedz:D

"Obecnie każdy wniosek o wymianę aparatu rozpatrujemy indywidualnie, kompleksowo oceniając kryteria tak, aby po dwóch latach w sieci wszystkim naszym Klientom zaoferować korzyści takie jak: obniżenie ceny abonamentu, bezpłatne pakiety minut i SMS-ów. Nowym aparatem premiujemy tych, którzy najaktywniej korzystają z naszych usług. Pod uwagę bierzemy wysokość rachunków z całego okresu umowy(a nie tylko z ostatnich 3miesięcy), wysokość abonamentu i częstotliwość korzystania z telefonu, tzn. przyjmowania i odbierania połączeń, oraz wykorzystanie usług niegłosowych czyli wysyłania SMS-ów,MMS-ów, korzystania z internetu, WAP, Fax Plus itd.

Jednocześnie informujemy, że na podstawie posiadanych danych w chwili obecnej istnieje możliwość wymiany telefonu z numerem xxxxxxxxx jedynie wdg oferty przedstawionej Panu wcześniej przez Konsultantów Działu Obsługi Klienta. Wyjaśniamy także, że cennik aparatów w Ofercie Spcjalnej dla stałych Klientów ulega modyfikacjom.

Z aktualną przygotowana dla Pana ofertą może się Pan każdorazowo zapoznać przez kontakt telefoniczny z DOK pod nr 2601 lub udanie się do punktu sprzedaży sieci Plus.

Pozostajemy z nadzieją, że przedstawione wyjaśnienia spotkają się z Pana zrozumieniem."


Jak dla mnie to odpowiedz traci Ctrl+C Ctrl+V...bo na zaden moj argument nie odpowiedzieli. Dostal ktos podobny list?

Uwielbiam slowo "zindywidualizowany" w kontaktach z Plusem:) Nabiera glebszego znaczenia;p

 #144950  autor: D@rio
 23 sty 2007, 16:37
nie no, to nie było kopiuj wklej tylko standard językowy. Jednak, ktoś to pisal własnoręcznie. Odwalił odpowiedź i tyle...

Obrazek
  • Strona 35 z 147
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 147
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 147