• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #132140  autor: frgt/10
 12 gru 2006, 10:02
Już Ci tłumaczę dlaczego. TP S.A. żeby naliczyć limit musi Cię rozłączyć. Dlatego gdy masz zainstalowane to wredne oprogramowanie jest ono zaprogramowane tak, aby chociaż na sekundę przerwać połączenie i automatycznie je wznowić. Jeśli było by to co 24h to mogłoby to zająć dłuższą chwilę, a tak trwa to krótko. Mam nadzieję, że teraz wiesz dlaczego je masz. Jeśli chciałbyś się dowiedzieć u źródła czyli u tepsy to by się tego wyparli (znajomy pracował w neo :)).

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=292477#292477

 #132144  autor: mikemat
 12 gru 2006, 10:08
frgt/10 pisze:Już Ci tłumaczę dlaczego. TP S.A. żeby naliczyć limit musi Cię rozłączyć. Dlatego gdy masz zainstalowane to wredne oprogramowanie jest ono zaprogramowane tak, aby chociaż na sekundę przerwać połączenie i automatycznie je wznowić. Jeśli było by to co 24h to mogłoby to zająć dłuższą chwilę, a tak trwa to krótko. Mam nadzieję, że teraz wiesz dlaczego je masz. Jeśli chciałbyś się dowiedzieć u źródła czyli u tepsy to by się tego wyparli (znajomy pracował w neo :)).

tylko, ze ja mam router, a tego badziewia TPSA nigdy nie instalowalem, nawet proces rejestracji da sie obejsc przez normalny dial-up, czyli to rozlaczanie jest po stronie serwera, troche mnie to martwi, bo jak juz 2x celowo rozlaczaja na dobe to moze byc i czesciej, a ja do kontaktu z klientami uzywam VOIP'a (nie Tepsianego)

Pozdrawiam
Grupa Medforum
www.medforum.pl

 #132155  autor: frgt/10
 12 gru 2006, 10:30
W takim razie to już leży po stronie serwera. Niestety - przyczyna jest ta sama, rozłączanie jest po to by naliczać limit. Przykre, ale prawdziwe i na dodatek zgodne w umową :(

Czasem to dobrze, że nie mam Neo :D

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=292477#292477

 #132302  autor: D@rio
 12 gru 2006, 19:18
to wina leży po stronie Tepsy. Muszę zaobserwować jak jest u mnie. Dobrze że ktoś na to zwrócił uwagę.

Bo standardowo, z tego co wiem to rozłączają raz na 24h.

Obrazek

 #132305  autor: babeo
 12 gru 2006, 19:25
D@rio pisze:Bo standardowo, z tego co wiem to rozłączają raz na 24h.
Tak zawsze przynajmnie było jak miałem neo (nie mam od 1,5 roku), ale jakoś nie słyszałem, żeby zmeinili ten zapis. ogólnie jest on dośc dziwny, przecież limity już i tak skutecznie ograniczają prawdziwe ściąganie :mrgreen:

 #132327  autor: D@rio
 12 gru 2006, 20:49
babeo83 pisze: Tak zawsze przynajmnie było jak miałem neo (nie mam od 1,5 roku), ale jakoś nie słyszałem, żeby zmeinili ten zapis. ogólnie jest on dośc dziwny, przecież limity już i tak skutecznie ograniczają prawdziwe ściąganie
zgadza się, ale sam wiem jakie to jest wkurzające. Zwłaszcza, przy wszelkiego rodzaju tzw. sesjach ciągłych aplikacji kiedy takie rozłączenie po prostu powoduje utratę danych...

Obrazek

 #132333  autor: babeo
 12 gru 2006, 21:29
D@rio, ja np dlatego zrozygnowałem z tego ich cud dodanego opragramowania. Skonfigurowałem ręcznie i wtedy można było ustawić, aby ponownie nawiązywane było połączenie. Na niektórych aplikacjach to działało :wink:

 #132354  autor: D@rio
 12 gru 2006, 22:26
babeo83 pisze:D@rio, ja np dlatego zrozygnowałem z tego ich cud dodanego opragramowania. Skonfigurowałem ręcznie i wtedy można było ustawić, aby ponownie nawiązywane było połączenie. Na niektórych aplikacjach to działało
zgadza się, bo te oprogramowanie to syf. Ale i tak rozłącza i tak, a sekunda przerwy w dostawie internetu ma tu kolosalne znaczenie w tym przypadku...

Obrazek