• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #131461  autor: oprych
 09 gru 2006, 18:05
No właśnie, przecież zwykły klient abonamentowy nie ma raczej tzw opiekuna. No chyba, że są to tzw oferty prestiż, albo premium (Era, Orange). Słowo opiekun kojarzy mi się też z jeszcze innym określeniem :-D

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #131498  autor: jaul
 09 gru 2006, 21:19
Dario:
opiekun wysoki stopniem, tak mi się prznajmniej wydaje. Nie chcę podawać imion czy nazwisk, bo występuję tu w roli raczej pośrednika osoby zapytujacej. W każdym bądź razie jest to opiekun klienta strategicznego ( myślę że w Erze podonie jak i w Plusie klienci dzielą się na SME, Strategicznych i Kluczowych).
Jakby nie było: groźba takich konsekwencji byla i tylko pytanie: czym sie podeprzeć by uspokoić klienta który to usłyszał.

Edit:
W umowie nie ma o czymś takim (karze za zdjęcie simlocka) słowa, ale byc może w regulaminie Ery jest coś takiego?

z góry dzięki za wszelkie merytoryczne podpowiedzi, Dario Tobie w szczególności :D

pozdro

 #131514  autor: D@rio
 09 gru 2006, 22:44
jaul, opiekun to nie żaden stopnień. Generalnie jeśli już to podejrzewam iż jest on na stanowisku "Doradzccy Klienta Biznesowego"...ale to tylko moje sugestie.
jaul pisze:( myślę że w Erze podonie jak i w Plusie klienci dzielą się na SME, Strategicznych i Kluczowych).
eee...w Plusie tak się nie dzielą. Jest rynek SOHO, SME no i Ci kluczowi (czy jak to nazywa strategiczni)...
jaul pisze:Edit:
W umowie nie ma o czymś takim (karze za zdjęcie simlocka) słowa, ale byc może w regulaminie Ery jest coś takiego?
Na pewno nie ma. W takim razie byłoby także w regulaminie promocji, którą klient aktywował.
jaul pisze:Jakby nie było: groźba takich konsekwencji byla i tylko pytanie: czym sie podeprzeć by uspokoić klienta który to usłyszał.
powiedz mu żeby zmienił sobie opiekuna i nie słuchał bajek...

Obrazek

 #131523  autor: jaul
 09 gru 2006, 23:06
dzięki Dario :)

zmieni zmieni, bo odchodzi z Ery, tylko się lekko wystraszył

 #131528  autor: D@rio
 09 gru 2006, 23:16
jaul pisze:zmieni zmieni, bo odchodzi z Ery, tylko się lekko wystraszył
a czemu odchodzi z Ery? Można wiedzieć?

Obrazek

 #131557  autor: jaul
 10 gru 2006, 00:20
całokształt obsługi + lepsze ceny konkurencji

 #131584  autor: D@rio
 10 gru 2006, 01:55
jaul pisze:całokształt obsługi + lepsze ceny konkurencji
a można jakieś szczegóły? Co jest nie tak w obsłudze, poza opiekunem? Lepsze ceny konkurencji, tzn. gdzie?

A tak w ogóle, ile ten klient, o którym teraz mówimy ma aktywacji? Jakie są średnie rachunki? Do jakiej sieci chce się przenieść?

Obrazek

 #133391  autor: szejkspir
 16 gru 2006, 18:09
Jeśli chodzi o zapis dotyczący zdejmowania sim-lock'a i konsekwencji, to w regulaminie każdej promocji Ery, na samym dole trochę mniejszym drukiem widnieje akapit (tutaj tylko wyjątek):
Kod: Zaznacz cały
 Informacja o zasadach usunięcia blokady karty SIM (tzw. SIM LOCK) w telefonie: 
Jeśli usunięcie blokady nastąpi w ciągu 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji karty SIM, jednorazowa opata wynosi 610 z z VAT (500 z netto). Jeśli usunięcie blokady nastąpi po 
upywie 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji karty SIM, PTC nie pobiera żadnych opat.
Ten fragment jest z regulaminu Świątecznych Zestawów .

 #133396  autor: ravel
 16 gru 2006, 18:52
jest to zapis w w ktorym era informuje, ze sciagniecie simlocka w jej salonie kosztuje tyle i tyle w trakcie trwania umowy i za free po zakonczeniu cyrografu. w innym przypadku nie bylo by telefonow na allegro w takich ilosciach jak obecnie...

 #133456  autor: amfi
 16 gru 2006, 23:39
ciekawe czy teraz bedzie mozna za free zdjac locka u nich w salonie czy nadal trzeba bedzie sie meczyc w komisach


swoja droga gdyby w trakcie trwania umowy zdejmowali locka np za 50zl mysle ze byloby to ok

przynajmniej zdjeli by locka w profesjonalny sposob i bez kombinacji


a jak wiadomo w niektorych telefonach zdjecie locka poza serwisem wymaga roznych trikow


np w moim trzeba bylo przeciac sciezke na plycie glownej zeby sciagnac simocka...

amfi

 #133542  autor: b@sho
 17 gru 2006, 12:02
amfi w siemensach tak bylo, wiekszosc opow stawia na proste rozwiazania kod, soft, itd, zeby tel nie lezal potem na polce. chodzi i o sprzedaz apartow boi na tym zarabiaja weic lepei jzeby jak najlatwiej go mozna bylo sciagnac zeby klient chcacy korzystac z innej sieci go nawet kupil :wink: a siemesn w tamtych czasach dal popis nie ma co...
milo by bylo moc sciagnac simlocka w salonie przy kupieniu tela :)

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #133620  autor: amfi
 17 gru 2006, 15:30
ja niestety musialem zdjac locka w najbardziej drastyczny sposob;P

amfi

 #133622  autor: D@rio
 17 gru 2006, 15:35
amfi pisze:ja niestety musialem zdjac locka w najbardziej drastyczny sposob;P
dziwne, bo ja w swoim CX65 zdejmowałem BOX'em bez żadnego przecinania złącz na płycie głównej...

Obrazek

 #133630  autor: amfi
 17 gru 2006, 15:46
D@rio pisze:
amfi pisze:ja niestety musialem zdjac locka w najbardziej drastyczny sposob;P
dziwne, bo ja w swoim CX65 zdejmowałem BOX'em bez żadnego przecinania złącz na płycie głównej...
ja gdybym kupil telefon wyprodukowany doslownie miesiac wczesniej to tez bym zdjal box'em. Niestety pozniej siemens wprowadzil modyfikacje plyty glownej w celu zabezpieczenia procka. Zadnym box'em ani programem na kompie nie dalo sie zdjac locka, po przecieciu jednej sciezki wszystko poszlo jak po masle :)
Ostatnio zmieniony 17 gru 2006, 16:05 przez amfi, łącznie zmieniany 1 raz.

amfi

 #133633  autor: Rokko
 17 gru 2006, 15:48
Ja mam taka prosbe do amfiego - pisz mniej rozstrzelone - ciezko sie czyta i zajmuje duzo miejsca. Wszyscy zauwaza co piszesz.

 #133634  autor: b@sho
 17 gru 2006, 15:48
D@rio w C60 tez zdjecie simlocka polegalo na cieciu... poaztym pamietam jka kiedys dawno to bylo bawiono sie takze lutownica przy zdjeciach simlockow :wink:

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #133637  autor: amfi
 17 gru 2006, 15:51
Rokko pisze:Ja mam taka prosbe do amfiego - pisz mniej rozstrzelone - ciezko sie czyta i zajmuje duzo miejsca. Wszyscy zauwaza co piszesz.
ok, juz sie do tego stosuje:)
Ostatnio zmieniony 17 gru 2006, 16:06 przez amfi, łącznie zmieniany 1 raz.

amfi

 #133638  autor: Rokko
 17 gru 2006, 15:52
Dzieki :)

 #133642  autor: D@rio
 17 gru 2006, 16:04
amfi, jeszcze mniej rozstrzelone bym prosił...

Obrazek

 #136175  autor: Thomass
 25 gru 2006, 15:32
kupilem na allegro SE K700i ktory ma jeszcze 1.5 roku gwarancji z ery. telefon mialem w plusie i nie chce sie z nim rozstawac :P jak w koncu jest z ta gwarancja i zdjeciem simlocka w erze? moga dojsc ze byl zdejmowany jak go oddam czy moze lepiej przed oddaniem zalozyc go z powrotem? a moze oddac go bezposrednio do serwisu SONY? poradzcie bo ie widzi mi sie przechodzenie do 'czerwonej łapy' a telefonach od strony technicznej kompletnie sie nie znam :D