• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 26 z 147
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 147

 #128448  autor: Rokko
 29 lis 2006, 07:57
xysiek pisze:zalamka...a najgorsze jest to, ze robia z nas takich oslow:( Ja swietnie rozumie co sie do mnie mowi i czytac nawet potrafie a oni mi po 4 razy to samo mowia,pisza...sam nie wiem co ze mna nie tak:( Hehe a do reklam plusa tez mogli wziasc np...Danca...jego to caly narod zrozumie a ten kabaret Mumio to nawet smieszny nie jest...nie wiem o co tam chodzi:p Smieja sie z tych reklam chyba tylko abonenci Orange i Ery...w koncu to oni kiedys dokonali madrych wyborow...;) Dola mam:p !!!
na poczatku drogi jestes, a juz slabniesz w tej nierownej walce nie mozesz byc slaby ;) ja dzisiaj wysylam zazalenie. :)

 #128453  autor: xysiek
 29 lis 2006, 08:32
Nie ,ze slabne - irytuja mnie Ci konsultanci.Poza tym,chyba bardziej oplaca sie przejsc np do Ery...teraz jest nawet promocja za przeniesienie numeru.
Napisze jeszcze reklamacje,moze dwie i zmykam z plusa;)



POOOLSKA!!! w takich chwilach to mi nerwy an plusa przechodza;)

 #128462  autor: Rokko
 29 lis 2006, 12:09
Podobnie podchodze do tematu. Powiem tak - Plus ma oferte ktora mnie zadowala w codziennym uzywaniu. Ale denerwuja mnie, ze nie potrafia podejsc do czlowieka w sytaucji kiedy nadchodzi koniec umowy. No ale jak 99 % ludzi uwza, ze oferta z systemu jest ok to nie ma co sie dziwic.

 #128463  autor: xysiek
 29 lis 2006, 12:12
Wrocilem wlasnie z salonu Plusa. Pracownik powiedzial mi ,ze w przyszlym roku na rynek wejda dwaj nowi operatorzy i kilku wirtualnych.Chyba zaczekam z podpisywaniem jakiejkolwiek umowy...tym bardziej ,ze jak powiedzial szanse na wywalczenie czegos mam marne.Przynajmniej narazie...bo podobno PWA ulegnie niedlugo zmianie.Tylko nie powiedzial co to znaczy "niedlugo".A ja tylko chcialem W810i w dobrej cenie kupic;)

 #128501  autor: Rokko
 29 lis 2006, 15:36
xysiek pisze:Tylko nie powiedzial co to znaczy "niedlugo"
ciekawe. ja wlasnie nasmarowalem zazalenie - zobaczymy jak znowu mi odpisza zebym spadal:)

 #128527  autor: sapv
 29 lis 2006, 16:09
Rokko pisze:Powiem tak - Plus ma oferte ktora mnie zadowala w codziennym uzywaniu. Ale denerwuja mnie, ze nie potrafia podejsc do czlowieka w sytaucji kiedy nadchodzi koniec umowy. No ale jak 99 % ludzi uwza, ze oferta z systemu jest ok to nie ma co sie dziwic.
Większość się właśnie skupia na tych 99% kierując się zasadą 'po co ci krowa jak chcesz tylko mleko?' :-D

 #128530  autor: Rokko
 29 lis 2006, 16:12
Wiem i to bardzo boli - techniki handlu mowia o troszke innym podejsciu do klienta - no ale jak ma sie go w du... to nie dziwie sie ze tak jest jak jest.

 #128546  autor: sapv
 29 lis 2006, 16:44
Rokko pisze:Wiem i to bardzo boli - techniki handlu mowia o troszke innym podejsciu do klienta - no ale jak ma sie go w du... to nie dziwie sie ze tak jest jak jest.
Jest tak że rynek się rozwija a operatorzy corocznie mają coraz wiecej abonentów i coraz wieksze zyski - wiec jest niezle. Natomiast obsługa klientów indywidualnych jest zawsze problemem i każdy operator stara się ją polepszać zachowując należne proporcje. Przy takich ilościach zawsze jest jakiś odsetek klientów niezadowolonych.

 #128585  autor: Rokko
 29 lis 2006, 18:05
Wiesz ja rozumiem ze jest nasz okolo 10 mln na OPA. I jestem jednym z miliona no ale zeby przynajmniej jakies widelki mieli a nie tylko sztywne ramy. Nie mowie, zeby sie do mnie po imieniu zwracali. W moim przekonaniu zycie polega na targu - ty cos komus ktos cos tobie ale ogolnie wszyscy negocjujemy. a z nimi sie nie da negocjowac. Czytam o PWA Ery i tam sie okazuje, ze mozna cos utargowac a u nas - nic.

 #128594  autor: sapv
 29 lis 2006, 18:34
z twojej odpowiedzi wynika że nie interesuje cie oferta a raczej negocjacje.

 #128615  autor: Rokko
 29 lis 2006, 19:45
Zeby poznac Ich oferte wystarczy wejsc na strone internetowa - i to mnie nie przekonuje. Daltego zmuszony jestem negocjowac, nie przedstawili mi zandej oferty - ja im moje propozycje - to co oferuje konkurencja, ewentulane poczynania gdyby odrzucili moje sugestie i tyle. Tu sie niestety nie da jak w prawdziwym handlu - pan patrzy w komputer i ma jeden schemat (no dobra nie bede tego powtarzal bo popelnie prywatny OT)

 #128682  autor: D@rio
 29 lis 2006, 21:25
xysiek pisze:Przynajmniej narazie...bo podobno PWA ulegnie niedlugo zmianie.
no, oni tak co miesiąc mówią...
sapv pisze:Natomiast obsługa klientów indywidualnych jest zawsze problemem i każdy operator stara się ją polepszać zachowując należne proporcje.
hm...to dlaczego Era sobie potrafi świetnie poradzić a Plus traktuje to jak 5-te koło u wozu?
sapv pisze: Przy takich ilościach zawsze jest jakiś odsetek klientów niezadowolonych.
to nie jest żadne wytłumaczenie. Tyle że my mamy argumenty, dowody, znamy rynek i nie wymagamy cudów...
sapv pisze:z twojej odpowiedzi wynika że nie interesuje cie oferta a raczej negocjacje.
jedno się wiąże z drugim, czyż nie? ;-)

Obrazek

 #128764  autor: xysiek
 29 lis 2006, 23:35
Rokko pisze:Zeby poznac Ich oferte wystarczy wejsc na strone internetowa - i to mnie nie przekonuje)


a mnie denerwuje!Na wstepie rozmowy zaznaczam ,ze znam oferte a oni klepia jak nagrani!!! Chyba jednak im nie odpuszcze za bardzo zlewaja!!!

A mam inne pytanie. Podczas tej ostatniej 2 letniej umowy mialem taka sytuacje (kilkukrotnie) ,ze przysylali mi rachunek 2,3 krotnie zawyzony. Zglaszalem reklamacje,uwzgledniali ,wystawiali fakture korygujaca i niby wszystko cacy. Ale...po kolejnym razie,(chyba 3) wkurzylem sie. Rachunki reguluje przy pomocy polecenia zaplaty z konta ktore rowniez jest kredytowe. Raz im sie udalo zaskoczyc mnie takim "bonusowym" rachunkiem jak konto swiecilo pustkami...tak bywa bo to jest glownie konto do pokrywania wszelkich oplat a kredytowe...bo czasem sie przydaje na inne cele.Ogolnie staram sie przewidziec ile w danym miesiacu powinno tam lezec kasy ,dokladam odpowiedni buforek i zawsze wystarczy. Raz z powodu plusa nie wystarczylo,wiec automatycznie pobralo pieniadze z kredytu,obciazono mnie odsetkami...jasne ze kwota nie byla zabojcza. Ale ilez sie razy mozna mylic??!! Wkurzylem sie napisalem reklamacje, z prosba o zadoscuczynienie w postaci darmowych minut ,znizki na telefon lub innej. Odpisywali ,ze nie i juz.Ze taka umowa. Ale w umowie tez jest punkt ,ze jezeli operator z niewiadomych powodo podniesie oplate moge rozwiazac umowe (#4 Zobowiazania pkt 3). Napisalem to... odpowiedzili ,ze nie podniesli oplaty tylko naliczyli za duza kwote :!: . Rozumie ktos to??:)

hehe mam nadzieje ,ze nie zagmatwalem za bardzo;)

 #128777  autor: sapv
 30 lis 2006, 00:52
W przypadku gdy należymy do tych 5% którym nie podobają się oferty standardowe po prostu należy zmienić operatora na takiego który daje na wrażenie oferty indywidualnej ( co prawda dla rynku masowego w ogóle nie ma takiego pojęcia ). Jeżeli w plusie są najtańsze taryfy logika podpowiada że ceny telefonów będą wyższe i tak zwykle jest. Orange i Era walczą na ilość simów Plus skupia się tradycyjnie na ARPU i wszyscy są zadowoleni.

 #128926  autor: D@rio
 30 lis 2006, 16:58
xysiek, no to ja się pochwalę. Coś kiepsko z Nimi negocjujesz albo źle piszesz te reklamacje ;-). Ja przy ostatniej reklamacji (reklamowałem działanie usługi FaxPlus) dostałem "bonus - gratis" rabat, w postaci całego abonamentu, dla mojego numeru telefonu, za jeden miesiąć, za problemy z nie mojej winy - czyli całe 165 PLN rabatu :-) (oprócz opłat korygowanych oczywiście) moim zdaniem bardzo ładny gest ze strony Plusa....tutaj mogę ich pochwalić....a właściwie Pana z Departamentu Reklamacji, który stwierdzam iż obsłużył mnie i załatwił całą sprawę bardzo profesjonalnie.

Obrazek

 #128966  autor: Rokko
 30 lis 2006, 18:19
D@rio pisze: Pana z Departamentu Reklamacji, który stwierdzam iż obsłużył mnie i załatwił całą sprawę bardzo profesjonalnie.
A powiedz jak wygladal kontakt - pismo i twoj telefon. czy oni do ciebie zadzwonili?Jak tak dalej pojdzie bedziesz najwiekszym zwolennikiem tej sieci - ale widze swiatelko w tunelu, jezeli tak zaczynaja postepowac :)

 #128975  autor: D@rio
 30 lis 2006, 18:26
Rokko, najpierw moje pismo fax'em. Później telefony do DOK'u, Działu Technicznego...a późnie już kontakt tylko i wyłącznie z Panem z Departamentu Reklamacji (parokrotny, to on dzwonił, pytał czy już OK itp. itd....robił też wywiad "jak korzystać z usługi" ;-) sprawdzał czy ja to prawidłowo robie, no ale OK - taka jego praca) a później kontakt z człowiekiem z Działu Transmisji Danych...które finalnie naprawił problem, o czym został powiadomiony owy Pan z Departamentu Reklamacji no i finalny koniec postępowania reklamacyjnego. Skutek tego taki iż zwrócono mi opłatę aktywacyjną za FaxPlus, 3x abonament (za 3 okresy rozliczeniowego...bo tak dlugo trwały problemy :( ) i w ramach indywidualnego podejścia do klienta, długoletniej współpracy (bla bla bla itp.) zwrócono w ramach przeprosin pełny abonament, dla numeru za jeden, pełny okres rozliczeniowy tj. taryfę NowyPlus165. :-)

także wiesz Rokko, tutaj jestem pozytywnie zaskoczony. Dlatego, chylę czoła dla Pana Roberta Dz. za profesjonalne podejścia do klienta. Naprawdę, brawo! W tej kwestii jestem w pełni zadowolony mimo, iż sam proces reklamacyjny trwał dość długo (ponad 30 dni).

Obrazek

 #128980  autor: Rokko
 30 lis 2006, 18:34
O kurcze az mi dech zaparlo. ja jestem po wyslaniu reklamacji. Dzisiaj bylem na milej rozmowie w salonie Orange w Sopocie (polecam bardzo mila obsluga) - pan wylozyl oferte. teraz jeszcze poczekam na odpowiedz z Plusa i bede sie dalej zastanwial.

 #128990  autor: D@rio
 30 lis 2006, 18:44
Rokko, nom, w przyszłym miesiącu spodziewam się bardzo niskiego rachunku ;) w końcu cały koszt zwrotów, rabatów wyniesie ~200zł. ;)

Teraz jestem obecnie na etapie czekania na faktury korygujące.

P.S
Ale wiesz, Ty walczysz o PWA, to co innego. A u mnie to była reklamacja, która na zdrowy rozsądek musiałabyć uznana bo po prostu nie świadczono mi prawidłowo usługi za którą płaciłem (FaxPlus)...

Obrazek

 #129005  autor: sapv
 30 lis 2006, 19:07
Rokko no cóż życze powodzenia :-D
  • Strona 26 z 147
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 147
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 147