• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #124902  autor: D@rio
 17 lis 2006, 22:08
oprych pisze:D@rio, a po co Ci ta awaria?
he he, chociażby po to aby mieć nowy temat do rozmowy :-D ;)
IreQ pisze:
Nie wiem jak tak możesz pisać.
po prostu jestem szczery, aż do bólu ;)

Obrazek

 #124905  autor: Irek
 17 lis 2006, 22:11
D@rio pisze:po prostu jestem szczery, aż do bólu
Nie zauważyłem, ale ok! ;)

"And one more thing..."

 #124909  autor: D@rio
 17 lis 2006, 22:17
IreQ pisze:
Nie zauważyłem, ale ok!
pozatym, gdyby tak się stało to Bauc dostalby nie złą nauczkę...

Obrazek

 #124916  autor: Irek
 17 lis 2006, 22:25
D@rio pisze: pozatym, gdyby tak się stało to Bauc dostalby nie złą nauczkę...
Może ktoś to przeczyta!

"And one more thing..."

 #125000  autor: D@rio
 18 lis 2006, 01:19
IreQ pisze:
Może ktoś to przeczyta!
ee tam, co z tego...i tak nikt nic nie zrobi. To już nie jest ten sam Polkomtel co jeszcze parę lat temu...

Obrazek

 #125048  autor: esiek
 18 lis 2006, 10:53
ja nie wiem jak wy ale czekam na awarie :lol: i jakąś konkretną :-D

plus powinien użytkownikom za ostatnią awarie dac coś hajsu na konto a nie ;/ było 180 min były trudności z wykorzystaniem tego w godzinach wieczornych..... powinni przedłużyć tamtą promocje a nie zabrali 80 min ....



niech ich teraz awaria przyciśnie jakaś konkretna...hmm a wtedy ja napewno wykorzystam ten moment i debet zrobie :-D :-D :-D mam setke starterów na chacie ... czekają na ten mment

pozdro600

 #125104  autor: b@sho
 18 lis 2006, 11:58
jedyny debet jaki kiedys zrobilem na sim+ to byl na kwote 20 paru zl:P a awria fajna sprawa, tylko czemu sim+ nie probuje tego potem wynagrodzic swoim uzytkowniom, albo daje smieszne propozycje. wkazdym razie wtedy co byly problemy z przejsciem na nowa platforme, to problemow nie mialem, a dostalem esa tego ze mog sobie paliet wlaczyc :P wiec wlaczylem :P i bylem happy bo miale za darmo 30min :lol:

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #125254  autor: oprych
 18 lis 2006, 21:35
b@sho, bo nei mają zbytniego szacunku do klienta pre-paid, co jednak mimo nie zbyt dużych dochodów, kiedyś ich zgubi.

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #125273  autor: Th0mas
 18 lis 2006, 22:25
oprych pisze:b@sho, bo nei mają zbytniego szacunku do klienta pre-paid, co jednak mimo nie zbyt dużych dochodów, kiedyś ich zgubi.
Czy ja wiem czy nie mają? W końcu większość klientów to pre paidowcy.

 #125284  autor: oprych
 18 lis 2006, 22:59
Th0mas, poczytaj wiecej na ten temat a będziesz wiedział czy mają czy nie. Co z tego, że większość, skoro niektórzy ledwo uciułają te 30zł na miech, a biznesowcy?

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #125354  autor: b@sho
 19 lis 2006, 10:42
jednak prepaidy to wiekszosc uzytkownikow siec, moze nie wydaja duzo ale jednak ich liczba powinna dzialac na wyobraznie opow. gdyby nie pre paidy to bysmy w kraju mieli o 1\2 czy nawet zaryzykuje stwierdzenie 2\3 tel mniej :P takze jedna zarbiaja na nich i mogliby toche o tych uzytkownikow zadbac. jestem ciekaw ile sim+ przez problemy z platforma zminilo siec

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #125360  autor: D@rio
 19 lis 2006, 11:05
b@sho, odpowiem tak: wystarczająco mało iż nieodbiło się to na dochodach firmy...

Obrazek

 #125377  autor: b@sho
 19 lis 2006, 11:41
no wlasnie... ciekawe czemu, bo z tego co widzialem mnostwo ludzi psioczylo, i mowilo ze zmieni siec, a w praktyce tkwi tam gdzie bylo... nie wiem z czego to wynika...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #125412  autor: D@rio
 19 lis 2006, 12:34
b@sho, no wiesz, nie będę Ci tłumaczył jak wygląda struktura dochodów firm telekomunikacyjnych ;) myślę że to wiesz. Pozatym, część na pewno odeszła (m. in do Orange) a część, mimo psioczenia została...

w ogóle, temat rezygnacji to temat rzeka. Móglbym podać przykład człowieka, który uciekł z Plus'a z 5-ciami telefonami na firmę, rachunkami ponad 1000zł. i zapłątą kar umownych na wszystkich telefonach. Powód? Problemy z cesją. Jednym słowem, wkurzył się gość :-) historii takich jest wiele...
a skąd o tym wiem? miałem przyjemność być wtedy w salonie, kiedy na moich oczach zrobił dość poważną i groźną awanturę pracownikom i kierownikowi...poźniej tylko powęszyłem tu i tam w temacie o co poszło ;-) life is brutal, jak to mówią...

Obrazek

 #125414  autor: b@sho
 19 lis 2006, 12:39
nie nie musisz mi tlumaczyc :D ale ze biznesowca tak potraktowali, to az dziwne... zawsze mysalem ze o takich to dbaja. a tu prosze. przeciez w plusie to nawet nie stoisz w kolejkach, przyjezdzasz i obsluguje cie specjalnie osoba do tego wyznaczona, wszystko od reki zalatwiasz, zawsze to tak widzialem, a teraz to ja juz sam nie wiem...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #125425  autor: D@rio
 19 lis 2006, 12:57
b@sho, oni liczą biznes SOHO jak indywidual. A więc wiesz. Ja też jestem, a właściwie byłem biznes i co z tego. W sumie to jakieś zamieszania były z tą cesją. A to najpierw parokrotnie papierów brakowało, później Polkomtel zgody nie wyrażał i tego typu problemy...aż gość nerwowo nie wytrzymał. Generalnie mu się nie dziwię. Stać go było zapłacić kary umowne, to cóż.

Generalnie, Plus to specyficzna sieć. Moim zdaniem, Plus'a można porównać do takiej samego poziomu obsługi jaki oferują nasze polskie urzędy, instytucje państwowe. Myślę, iż ryzyko błędu będzie minimalne w tej sytuacji ;-)
b@sho pisze:przeciez w plusie to nawet nie stoisz w kolejkach, przyjezdzasz i obsluguje cie specjalnie osoba do tego wyznaczona, wszystko od reki zalatwiasz, zawsze to tak widzialem, a teraz to ja juz sam nie wiem...
generalnie, tak jest jak mówisz. Jak masz status kliencki "VIP" to masz prawo być obsługiwany poza kolejnością kolejki w salonie firmowym, albo przez osobistego konsultanta w pokoju obsługi klientów VIP. Ja z tego korzystałem. Ale co z tego, taka obsługa się niczym nie różni od normalnej, pozatym że konsultantka się szerzej uśmiecha i bardziej nachalnie chce Ci wcisnąć kolejną aktywację robiąc "mydlane oczka"...

Obrazek

 #125428  autor: b@sho
 19 lis 2006, 13:00
dziwna ta polityka plusa, bo przeciez biznesowcy to najbardziej intratny target. wiele aktywacji, wysokie rachunki itd... a pozatym pewne zrodlo dochodu...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #202166  autor: Kaczy
 13 lip 2007, 19:48
Tak trochę odkopię temat. W Plusie jak widać da się zrobić nawet debet na nowej platformie. Był dziś u mnie koleś, któremu wyłączyli iPlus simdatę. Jak zadzwoniłem sprawdzić co jest powodem okazało się, że ma debet 40 zł :)

...::: Made for loneliness :::...

 #202209  autor: dechomenon
 13 lip 2007, 21:25
ale żeś temat odkopał...może sie nie wylogował i dlatego mógł walić debet na simdacie...bo pewnie po rozłączeniu z siecią już mu zablokowali...chociaż u nas to różnie to bywa!