Ostatnio na własnej skórze przekonałem się, że zmiana platformy w Simplusie jednak miała miejsce. Jak to wcześniej zostało wspomniane
Kod: Zaznacz całyPlatforma jest dedykowana głównie dla klientów korzystających z telefonów, które nie mają funkcjonalności Advice of Charge (wyświetlanie kredytu dostępnego na karcie SIM na wyświetlaczu lub w menu aparatu).
Czyli jaśniej:
Gdy miałem Nokie 6100 stan mojego konta był cały czas wyświetlany na wyświetlaczu telefonu. Po przesiadce na 6230i nie było już tej opcji, co więcej stanu konta w żaden inny sposób nie dało się sprawdzić, a połączenia urywały się po 3-ech sekundach.
Lekarstwo? Proszę bardzo
Jest to spowodowane nie kompatybilnością telefonu z karta, a raczej ze sposobem nadawania informacji do niej.
Aby zmienić platformę należy wpisać w telefonie kod
i potwierdzić naciskając przycisk zadzwoń.
To rozwiązanie ma swoje plusy i minusy:
- nie można przywrocić w żaden sposób poprzedniej pratwormy
+ konto jest rozliczane od razu po zakończeniu połączenia lub wysłania sms'a
Jeszcze jedno. Aby sprawdzić stan konta należy wpisać:
i zadzwonić.
Ta zmiana może spowodować jednocześnie również zmianę taryfy.
Informacje uzyskane w BOK'u, zastosowane na Nokii 6230i. Działa
Trochę zmieniłem temat, ale myślę, że wszystko zostało wyjaśnione. Platforma została zmieniona, ponieważ nowsze modele telefonów nie informowały o stanie konta, przerywały rozmowy po 3 sekundach itd.
Myślę, że troszkę pomogłem. Tyle.
Pozdro