• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #123230  autor: gm
 12 lis 2006, 11:50
Jak wygląda ważnośc konta w POPie? Ile mam czasu na zasilenie konta, żeby system nie zabrał pozostałej kwoty? O ile dni karty zasilające konto przedłużają ważność konta?

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #123232  autor: Kaczy
 12 lis 2006, 11:53
Tutaj szczegóły.

Gdy minie okres połączeń wychodzących z Twojego konta znika kasa.
Można je odzyskać poprzez gwarancję zwrotu

...::: Made for loneliness :::...

 #123233  autor: gm
 12 lis 2006, 11:58
Kaczy pisze:Tutaj szczegóły.

Gdy minie okres połączeń wychodzących z Twojego konta znika kasa.
Można je odzyskać poprzez gwarancję zwrotu
Czy GWARANCJA ZWROTU to usługa, którą ma każdy na koncie czy trzeba to włączyć (uaktywnić)? Wystarczy to zrobić jednorazowo czy za każdym razem jak dochodzi do sytuacji utraty kasy?

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #123235  autor: Kaczy
 12 lis 2006, 12:01
gm pisze:Czy GWARANCJA ZWROTU to usługa, którą ma każdy na koncie czy trzeba to włączyć (uaktywnić)?
Standardowo jest włączona. Po prostu jeśli doładujesz konto do 5 dni od przejścia w okres pasywny (niemozliwość wykonywania połączeń) to zwrócą Ci utraconą kasę.

...::: Made for loneliness :::...

 #123238  autor: przemek910
 12 lis 2006, 12:04
gm pisze:Wystarczy to zrobić jednorazowo czy za każdym razem jak dochodzi do sytuacji utraty kasy?
Za każdym razem kiedy stracisz mozliwośc wyk.pol.wych. tracisz kasę... Odzyskać ją możesz dzięki Gwarancji zwrotu

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #123241  autor: gm
 12 lis 2006, 12:04
Kaczy pisze:
gm pisze:Czy GWARANCJA ZWROTU to usługa, którą ma każdy na koncie czy trzeba to włączyć (uaktywnić)?
Standardowo jest włączona. Po prostu jeśli doładujesz konto do 5 dni od przejścia w okres pasywny (niemozliwość wykonywania połączeń) to zwrócą Ci utraconą kasę.
Dziękuję za pomoc. Zaraz przekażę te wszystkie (dobre i złe) informacje znajomej, na prośbę której pytałem o POPa.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #123274  autor: b@sho
 12 lis 2006, 13:41
pieniadze z gwarancji zwrotu oddaja wciagu 2dni od zasilenia.

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #123576  autor: majusio
 13 lis 2006, 16:54
b@sho pisze:pieniadze z gwarancji zwrotu oddaja wciagu 2dni od zasilenia.

I to mnie właśnie najbardziej denerwuje. Nie masz hajsu na doładowanie, za 1 dzionek tracisz ważność konta, masz 25 zł na połączenia i jak się nie doładujesz szybciutko to żegnaj!!!!

Kierownik

 #123626  autor: babeo
 13 lis 2006, 20:00
majusio, taki life w prepaidach :wink:

 #123642  autor: szejkspir
 13 lis 2006, 20:33
majusio, taki life w prepaidach :wink:
Taki life w POPie. Nie we wszystkich prepaid'ach tracisz kasę po upływie okresu połączeń wychodzących ;-)

 #123649  autor: b@sho
 13 lis 2006, 21:17
kasa to chyba jeszcze w sim+ nie ginie, bo kiedys z niego korzystalem, ale to doawno to moglo sie cos zmeinic, a w erze nie mam pojecia, ale wkurza mnie ta gadaczka jak ma sie malo na koncie przed kazdym dzwonieniem...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #123655  autor: szejkspir
 13 lis 2006, 21:24
b@sho pisze:a w erze nie mam pojecia, ale wkurza mnie ta gadaczka jak ma sie malo na koncie przed kazdym dzwonieniem...
A tu z kolei nie wiem jak jest w innych sieciach. W Erze fakt, jest to denerwujące. A w innych pre-paid'ach tego nie ma?

 #123657  autor: b@sho
 13 lis 2006, 21:34
korzystalem sim+ ale to pare lat juz bylo, i tego nie bylo, a w popie tez tego nie ma, jest to tylko w tak taku i heyah

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #123676  autor: oprych
 13 lis 2006, 22:23
Pieniaze podobnież po miesiacu też w simplusie giną, ostatnio zmienił się regulamin.
majusio, cóż, po to jest pre-paid, aby go utrzymywać, nie widzę nic dziwnego w takim działaniu ze strony orange.

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #123691  autor: b@sho
 13 lis 2006, 22:46
czyli wszyscy zaczynaja rownac do orange :lol: ale fakt operator chce zarabiac trzbe go zorzumiec wiec stara sie zmobilizowac do doladowywania konta

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #123785  autor: D@rio
 14 lis 2006, 00:41
oprych pisze:Pieniaze podobnież po miesiacu też w simplusie giną,
mi nie giną, nawet po upłynięciu ważności konta ;)

Obrazek

 #123808  autor: rafcyk
 14 lis 2006, 09:09
W taktaku kiedyś przypominało o niskim stanie konta chyba poniżej 5zł. Od jakiegoś roku czy dwóch jest to 2zł albo 1zł, więc nie jest źle. Najważniejsze że smsy po każdej rozmowie nie przychodzą

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #123819  autor: b@sho
 14 lis 2006, 10:20
a ja uwazam te esy ile gadales za fajna sprawe, bo nie zawsze patrze ile gadam i za ile, a tak przynajmniej wiem. zreszta przyzwyczailem sie do tego, i w innych sieciach mi tego brakuje

[ Dodano: 2006-11-14, 10:27 ]
i nie po kazdej tylko po wychodzacej :P tylko ze jak sie malo ma na kncie i chce puscisc strzale zeby ktos do ciebie odzwonil, to jednak sluchanie tego tekstu potrafi doprowadzic do frustracji, przynajmniej mnie. ale kazdy ma swoje zdanie na ten temat, ogolnie tak tak nie jest zly, pod wieloma wzgledami przebija popa, ale sa tez rzeczy ktore mniew nim irytuja

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #124003  autor: Pawrzes
 15 lis 2006, 01:32
Lektor informuje o niskim stanie konta w Tak Tak-u poniżej 1 zł ale komunikat można skrócić o połowę wciskając * na klawiaturze w czasie jego odtwarzania.
SMSy klasy 0 po każdej rozmowie są też w Simplusie na tzw. nowej platformie - nawet po bezpłatnych połączeniach przychodzi SMS że rozmowa kosztowała 0 PLN.
To prawda że regulamin Simplusa zastrzega że po 30 dniach od zawieszenia połączeń wychodzących konto może zostać wyzerowane ale w praktyce się z tym nie spotkałem, ostatnio swój Simplus doładowałem kwotą 10 zł po 5 miesiącech od zawieszenia i niewykorzystana kwota zsumowała się z zasileniem.

Pozdrawiam

 #124042  autor: b@sho
 15 lis 2006, 10:00
wszystko widac zalezy od ich podejscia, ale skoro jest juz tak w egulminia, to mozna sie wkoncu bedzie spotkac z taka nie mila niespodzianka, wiec lepiej nie sprawdzac

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'