• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #121282  autor: bigman
 05 lis 2006, 20:35
kin pisze:czemu na "tak"? Może też na "nie", to jest opłata za SMSa nie za odp twierdzącą.
Ale tresc sms-a nie definiuje wyslania odpowiedzi NIE. Nie wiadomo jak dziala system - czy rozpoznaje komendy (TAK/NIE) czy po prostu interpretuje kazda odpowiedz jako twierdzaca. Wysylanie odpowiedzi "nie" zreszta nie ma sensu - jak ktos nie chce byc umieszczony na oficjalnej liscie numerow to nie wysle nic.

EDIT:
Poza tym, system moze byc ustawiony tak, ze wysylajac jedynie odpowiedz twierdzaca zostanie anulowana oplata za sms. W takim przypadku nie dowiemy sie czy rzeczywiscie naliczaja oplate czy nie.

 #121341  autor: D@rio
 05 lis 2006, 22:41
bigman pisze:Poza tym, system moze byc ustawiony tak, ze wysylajac jedynie odpowiedz twierdzaca zostanie anulowana oplata za sms. W takim przypadku nie dowiemy sie czy rzeczywiscie naliczaja oplate czy nie
to od tego jest pula numerow SMS bezplatnych - 8000 do 8099. A przeciez, nikt mi nie ebdzie przestawial systemu bilingowego dla jednego "wyjątku"...

Obrazek

 #121378  autor: oprych
 06 lis 2006, 02:46
A może chodzi o BEZPŁATNE zamieszczenie informacji w tym ogólnokrajowym biurze numerów a nie chodzi o wysłanie smsa :-D

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #121389  autor: Rokko
 06 lis 2006, 08:14
Wiesz napisali ze cala operacja jest bezplatna - ja rozumiem pod tym tekstem ze rowniez wyslanie smsa jest bezplatne, no ale oni wyinterpretowali to jako operacja po wyslaniu smsa.

 #121394  autor: D@rio
 06 lis 2006, 10:08
Rokko pisze:Wiesz napisali ze cala operacja jest bezplatna - ja rozumiem pod tym tekstem ze rowniez wyslanie smsa jest bezplatne, no ale oni wyinterpretowali to jako operacja po wyslaniu smsa.
dokładnie...

Obrazek

 #121433  autor: przemek910
 06 lis 2006, 15:01
Szanowni Państwo,
poniżej znajduje się nasza odpowiedź na Państwa wiadomość skierowaną
do Plus.

Jeżeli chcecie Państwo uzupełnić przesłaną wcześniej korespondencje o
dodatkowe informacje to prosimy ODPOWIEDZIEĆ na tę wiadomość.

[===> Wprowadź odpowiedź pod tą linią <===]

[===> Wprowadź odpowiedź nad tą linią <===]

Temat
---------------------------------------------------------------
Informacje zwrotne dla identyfikatora odpowiedzi 2939 (Ocena użyteczności: 0%)


Wątek dyskusji
---------------------------------------------------------------
Odpowiedź (Karolina D********) - 06-11-2006 07:07
Uprzejmie wyjaśniamy, że wysłanie SMS o treści TAK pod numer 7070 jest bezpłatne.

Klient - 05-11-2006 17:00
Te informacje zwrotne dotyczą:
http://bok.plusgsm.pl/cgi-bin/rightnow. ... faqid=2939.
Ktoś tu kłamie :shock:

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #121468  autor: Rokko
 06 lis 2006, 16:56
Wiesz co oni chyba sami nie wiedza jak to u nich wyglada. Ciekawe jak sobie reszta poradzi z tym. Ktos dostal smsa w orange lub erze?

 #121489  autor: D@rio
 06 lis 2006, 17:58
ja się w sumie nie dziwię że Ci studenci, którzy odpowiadają na Wasze e-mail'e z BOK'u nie mają zielonego pojęcia nawet jak to jest w rzeczywistości...

Obrazek

 #121503  autor: Rokko
 06 lis 2006, 18:34
Ale dziwi mnie jedno, ze nie ma tam zadnego nadzoru nad tym wszystkim. Sami caly czas marudza, ze pracuja na pewnych standardach - procedurach, a w tak prostej sprawie nie wiedza o co chodzi. no ale 10 mln abonentow raz 90 groszy to jakis pieniadz daje. szkoda ze nie zrobili tego drozszego smsa premium np za 4 zl plus vat.

 #121511  autor: D@rio
 06 lis 2006, 18:50
Rokko pisze:Ale dziwi mnie jedno, ze nie ma tam zadnego nadzoru nad tym wszystkim.
nadzór to jest, ale znowu czego od tych młodych ludzi wymagać. Oni robią tylko to, co muszą robić. Generalnie, dla 80% abonentów taka "obsługa" wystarcza. Pozostałe 10% ma swoich opiekunów biznesowych, to nie korzysta z takich form kontaktu a pozostałe 10%, do które i ja się zaliczam to samo sobie radzi bo trochę się zna na rzeczy i nie pozwoli sobie ciemnoty wcisnąć ;)
Rokko pisze:Sami caly czas marudza, ze pracuja na pewnych standardach - procedurach, a w tak prostej sprawie nie wiedza o co chodzi. no ale 10 mln abonentow raz 90 groszy to jakis pieniadz daje. szkoda ze nie zrobili tego drozszego smsa premium np za 4 zl plus vat.
wiesz, powiem coś zupełnie od siebie. Moim zdaniem w ogóle pod prezesurą Bauc'a ta firma troszkę zeszła na psy, teraz kiedy Bauc zapowiedział cięcia zobaczymy jak to się dalej potoczy. Ja nie wróżę nic dobrego...
Tak naprawdę, żadne certyfikaty ISO itp. bajery nie świadczą o jakości. Wszystko wychodzi w tzw. "praniu"...bo piękne słowa, obietnice, to jedno. A realia - to drugie.

Obrazek

 #121536  autor: Rokko
 06 lis 2006, 19:35
No wlasnie kurcze przeczytalem o cieciu kosztow. to jak oni zwolnia pracownikow stalych i wezma studentow na umowe - zlecenie to w ogole bedzie sajgon. W dziwnym kierunku idzie Plus. Niech tna koszta, ale gdzies czytalem, ze maja calkiem przyzwoity zysk w poprzedni polroczu, wiec moze nie trzeba ciac koszty. Boje sie ze to sie odbije na nas :(

 #121540  autor: D@rio
 06 lis 2006, 19:41
:oops: powiem Ci że ja chętnie bym się zapytał p. Bauc'a czemu to wszystko służy. Zrozumiałbym, gdyby to były oszczędnośći finansowe a więc...? bo ja, tych decyzji akurat nie rozumiem, sam przyznaje...

moim zdaniem to nie sprzyja rozwojowi firmy na pewno...i tak już jakośc spadłą i się robi burdel, to będzie jeszcze większy, ecchh...
Rokko pisze:Boje sie ze to sie odbije na nas
juz sie odbija. Chociazby tym, zeby dostac sie do konsultanta SIMPLUS to musisz odczekać swoje 20 min w szczycie jak nie więcej, ale...nikt sobie nic z tego nie robi - takie rzeczy tylko w Plusie.

Obrazek

 #121542  autor: Rokko
 06 lis 2006, 19:51
No wlasnie dziwi mnie ciecie kosztow w takiej sytaucji. Ogolnie juz sobie dawno odpuscilem dzwonienie do BOA, bo nudzi mnie sluchanie muzyczki przez 20 minut. Ale pamietam okres ankietowania salonow firmowych Plusa i tam zawsze byl problem z za mala iloscia pracownikow obslugujacych petentow. Oni nigdy nie maja otwartej wystarczajacej ilosci stanowisk. To jezeli oni tam tez pozwalniaja to irytacja ludzi siegnie zenitu. A kiedys Plus wiazal sie z wyzsza cena ale rowniez z wyzsza jakoscia - profesjonalizm dla wymagajacych.

 #121548  autor: D@rio
 06 lis 2006, 20:07
Rokko pisze: salonow firmowych Plusa i tam zawsze byl problem z za mala iloscia pracownikow obslugujacych petentow.
to akurat do dzis zostalo. Sam przyznaje ze salony firmowe nie radza sobie z obsluga klientow, interesantow. Choc, inna sprawa jest, ze polowa osob ktore przychodzi do tzw. obslugi posprzedaznej to przychodzi z pierdolami, niepotrzebnie zajmujac kolejke, czekajac bo takie rzeczy to mozna zalatwicby bylo np. telefonicznie - i to za darmo, dzieki zainstalowanym w salonach firmowych i sklepach firmowych specjalnych telefonach, ktore umozliwiaja bezplatne dodzwonienie sie do DOK. No ale, takie sa fakty.
Rokko pisze: Oni nigdy nie maja otwartej wystarczajacej ilosci stanowisk.
U Nas, tzn. w lubelskim salonie firmowym sa 2 - 3 i to ciagle jest za malo :?
Rokko pisze: A kiedys Plus wiazal sie z wyzsza cena ale rowniez z wyzsza jakoscia - profesjonalizm dla wymagajacych.
zgadza się. 100% prawdy, tyle że kiedyś to miało swoje odzwierciedlenie na "życie" a teraz...pozostało tylko takie hasło. M. in sam, jak kupywałem 2-gą, 3-cią aktywację w Plusie na firmę kierowałem się właśnie takim mottem - bo kiedyś, było ono prawdziwe, a stać było mnie płacić więcej. A teraz....heh, z jednej strony to czekam aż Vodafone wykupi Plusa i trochę posprząta ten bajzel, bo szczerze powiedziawszy przydałoby się trochę "świeżej krwi".

Obrazek

 #121592  autor: Rokko
 06 lis 2006, 21:21
D@rio pisze: A teraz....heh, z jednej strony to czekam aż Vodafone wykupi Plusa i trochę posprząta ten bajzel, bo szczerze powiedziawszy przydałoby się trochę "świeżej krwi".
myslisz ze dojdzie do tego?Z tego co sledze ten temat, to raczej KGHM nie pozbedzie sie swoich akcji, a raczej zwieksza pakiet. tez mialem duza nadzieje na zmiane, tylko pytanie czy wyjdzie to na zdrowie?Patrzac na Orange to zmiany na lepsze nie bylo. Zobaczymy jak sie T-Mobile spisze jak przejmie Ere.

 #121598  autor: D@rio
 06 lis 2006, 21:37
Rokko pisze:myslisz ze dojdzie do tego?Z tego co sledze ten temat, to raczej KGHM nie pozbedzie sie swoich akcji, a raczej zwieksza pakiet. tez mialem duza nadzieje na zmiane, tylko pytanie czy wyjdzie to na zdrowie?
myslę że wcześniej czy póżniej tak. Wiesz, zmienią się rządy to i zmieni się "zapatrywanie" KGHM, strategia i innych udziałowych spółek. Nawet myślę że taka zmiana jest Polkomtelowi potrzebna. Przydałby się wreszcie jakiś strategiczny udziałowiec, który zna się na branży, odnosi sukcesy i wie co z firmą zrobić bo jego strategia jest sprawdzona. A tak...mamy, to, co mamy.
Rokko pisze:Zobaczymy jak sie T-Mobile spisze jak przejmie Ere.
Moim zdaniem nie powtórzy się sytuacja z Orange.

Obrazek

 #121624  autor: Rokko
 06 lis 2006, 23:08
Trzeba przyznac, ze Plus zachowuje sie jak slepiec, nie wie co zrobic. Potrafia puscic calkiem ciekawe oferty (nowe taryfy plus dodawanie pakietow) ale tez z drugiej strony nie maja pomyslu na utrzymanie klientow. Coz nie ma sensu dywagowac, pozyjemy zobaczymy.

 #121625  autor: D@rio
 06 lis 2006, 23:14
Rokko pisze:Trzeba przyznac, ze Plus zachowuje sie jak slepiec, nie wie co zrobic.
nie wiem, może kiepskich ludzi w opracowywaniu strategii firmy i tzw. "utrzymaniówki" a za to nienajgorszych specjalistów od taryf (a to akurat prawda, Era i tu, i w taryfach ma lepszych) ;) ...no cóż...właśnie, nie ma co gdybać, będzie co będzie...

Zresztą, Plus juz tak od lat ma że zawsze patrzy na konkurencję. Wiele posunięć (zwłaszcza taryfowych np. patrz BiznesKlasa) to efekt, zapatrywania się w konkurencję.

Obrazek

 #121639  autor: oprych
 07 lis 2006, 01:41
Rokko, może pod hasłem "operacja" chodzi o zamieszczenie numeru w tej bazie klijentów a nie o wysłanie smsa, czyli poprostu mają na mysli fakt, ze nie bedzie pobierana np. jakaś miesięczna opłata od klijenta za istnienie w tej bazie. Po za tym, czy nie prościej byłoby zadzwonić do BOK, spytać i rozwiać wszelkie wątpliwości :?:

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #121656  autor: Rokko
 07 lis 2006, 08:14
dzwonienie nic nie da, ludzie maile z zapytaniem wysylali.trafisz na dwoch konsultantow i kazdy Ci powie inaczej. Luz i tak nie odsylam.