• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #120783  autor: Pazuzu
 04 lis 2006, 20:56
Zielona góra melduje ze zero problemow z sms-ami i dzwonieniem.

 #120784  autor: ywis
 04 lis 2006, 21:02
Hm. U mnie też lipa z sms, które są wykupione w pakietach... pobiera kase z konta :evil: :evil: :evil: mam nadzieję, że to co mi pobiera, to mi zwrócą :evil: :evil: :evil:

 #120785  autor: D@rio
 04 lis 2006, 21:06
ywis pisze:Hm. U mnie też lipa z sms, które są wykupione w pakietach... pobiera kase z konta mam nadzieję, że to co mi pobiera, to mi zwrócą
pisz reklamację pisemną i żądaj rekompensaty...

Obrazek

 #120786  autor: ywis
 04 lis 2006, 21:09
D@rio pisze:pisz reklamację pisemną i żądaj rekompensaty...
I co mi to da. Z rozmowy, którą odbyłem powiedziano mi, że dzisiaj wszystko wróci do normy, a kasa będzie zwrócona do poniedziałku, wtorku.

 #120788  autor: Merafil
 04 lis 2006, 21:15
Z tego co czytam to ludziom mniej lub bardziej swiadomie ubylo kasy z konta.Ciekawe jak bedzie z usunieciem awari i realizacja zwrotu pieniedzy, no i mozna by bylo przedluzyc waznosc pakietu o czas trwania usterki.Jezlie to wszystko zrobia szybko i sprawnie to poprostu bede mile zaskocznony ;)
Ostatnio zmieniony 04 lis 2006, 21:25 przez Merafil, łącznie zmieniany 1 raz.

 #120791  autor: oprych
 04 lis 2006, 21:20
Pazuzu, a sprawdzałeś, czy po za możliwością wysyłania smsów nie inkasuje za każdego 20 groszy?

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #120793  autor: ywis
 04 lis 2006, 21:24
oprych, a Tobie co dokładnie mówili w BOK-u?

 #120794  autor: Th0mas
 04 lis 2006, 21:24
W Łodzi w Orange też tak się zdarzało. Od razu wtedy zadzwoniłem do BOKu i powiedzieli, że są problemy i już naprawiają. Potem przysłali smsa z podziękowaniem za zgłoszenie awarii :)

 #120805  autor: ddluk
 04 lis 2006, 21:37
W gliwicach tez awaria. Nie mozna wysylac smsow z pakietu, odbierac smski da sie normalnie. ehh ciekawe ile to jeszcze potrwa

 #120806  autor: tomico
 04 lis 2006, 21:38
W katowicach się już dawno z tym uporali, tak koło 19 już było ok.

 #120809  autor: babeo
 04 lis 2006, 21:40
tomico pisze:W katowicach się już dawno z tym uproali, tak koło 19 już było ok.
To może w takim razie w Poznaniu też była awaria, ale jej nie zauważyłem ... :?

 #120810  autor: tomico
 04 lis 2006, 21:40
Z drugiej strony to dziwne że w 1 miejscu awaria trwala krocej w innym dluzej.

 #120811  autor: babeo
 04 lis 2006, 21:41
Sprawdziłem przed chwilą, wszystko OK

 #120812  autor: tomico
 04 lis 2006, 21:42
U mnie tak samo, więc nie wiem czemu inni mają dalej problemy.

 #120815  autor: ddluk
 04 lis 2006, 21:43
Byc moze jakis problem ze stacjami bazowymi w poszczegolnych rejonach i dlatego tyle to trwa. Zaraz bede dzowinil do BOK'u sie dowiedziec co sie dzieje, bo musze miec wszystko dzisiaj sprawne

 #120817  autor: ywis
 04 lis 2006, 21:44
babeo83, już Ci działa? czy działało cały czas? dziwi mnie w ogóle, że w jednym miejscu trwało krócej, a w drugim do tej pory d**a :roll:
Ostatnio zmieniony 04 lis 2006, 21:54 przez ywis, łącznie zmieniany 1 raz.

 #120826  autor: oprych
 04 lis 2006, 21:59
U mnei dalej problemy :?
Mówili miw BOK, że do dzisijeszych godzin wieczornych problem minie i podobno na *500 o tym poinformują, natomiast do poniedziałku mają zwrócić źle zainkasowane pieniądze

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #120828  autor: babeo
 04 lis 2006, 22:01
ywis pomiędzy 16 a 20 nie wysłałem żadnego smsa, więc trudno mi powiedzieć, czy już naprawili czy w ogóle nie było usterki.

 #120831  autor: ywis
 04 lis 2006, 22:06
oprych, u mnie to samo, bo teraz jeszcze sprawdzałem. Czekam do jutra rano, jak nie będzie działać to z d**y garaż im zrobię :twisted:

[ Komentarz dodany przez: D@rio: 2006-11-04, 22:12 ]
bez emocji i takiego słownictwa proszę...spokojnie...

 #120838  autor: oprych
 04 lis 2006, 22:16
Ja również wierzę na słowo konsultantowi i jeśli sieto nie zmieni zadzwonię jutro ponownie. Jednakże pragnę zauważyć, że to NIE WINA konsultantów, że są takowe problemy, a niestety najcześciej to właśnie oni za te problemy obrywają od użytkowników

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...