Miałem taki przypadek w Plusie, że 5G przestało działać na mojej karcie z dnia na dzień. W tym samym miejscu telefon brata z inną kartą Plusa normalnie logował się do n41. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem standardową odpowiedź z generatora, że "u nas" wszystko działa, nic nie blokujemy. Warto spróbować z inną kartą SIM lub podejść bliżej do nadajnika.
Ja byłem w tej dobrej sytuacji i mogłem podziękować Plusowi za współpracę. Są miejsca gdzie ich sieć działa bardzo dobrze, ale to jaki mają bałagan w systemach bilingowych i jak leży komunikacja z klientem... Cieszę się, że nie muszę się z nimi dłużej użerać.
Ja byłem w tej dobrej sytuacji i mogłem podziękować Plusowi za współpracę. Są miejsca gdzie ich sieć działa bardzo dobrze, ale to jaki mają bałagan w systemach bilingowych i jak leży komunikacja z klientem... Cieszę się, że nie muszę się z nimi dłużej użerać.