@Remington: Gdyby przyjąć twoją zasadę to wszyscy bylibyśmy w Tm
A tak serio - nie dyskutujemy tu o jakości usług poszczególnych operatorów, bo każdy z nich miałby
coś za uszami. Tutaj problem stwarza czynnik ludzki oraz przekaz serwowany przez telekomy. W teorii przeniesienie numeru jest proste, klarowne i bezproblemowe. I tak to działa w przypadku ABO. W praktyce prepaid nic z wyżej wymienionych, bo albo ktoś
na dole stawia przeszkody (świadoma obstrukcja, własna niewiedza, brak zainteresowania obsługą prepaid'ów), albo ktoś
na górze tworzy regulaminy przenoszenia numeru i promocje dla przenoszących (żeby op ładnie wyglądał marketingowo), które sam nakazuje sabotować.
Osobiście wolę zasadę - dajemy mniej, ale bez problemów. Były czasy (nie tak odległe), że cieszyło nas 10-20GB w gratisie lub miesiąc NL za przeniesienie prepaid'a, a teraz gonimy za terabajtami. Niech będzie więcej, ale będzie nie tylko dla szczęściarzy, którzy akurat trafili do salonu z życzliwym pracownikiem. To właśnie człowiek i jego postawa stanowi istotę problemu, bo znam salon (Plusa), w którym jeden pracownik przeniesie numer bez problemu, a drugi
stanie na rzęsach byle przeniesienia nie zrobić. Widać nie wszystkim myślenie korporacyjne wyparło własne, bardziej ludzkie. Niestety, nie jest to zbyt częsta sytuacja.