Zauważyłem, że Play od 12 kwietnia 2023 wprowadził eSIM.
https://www.play.pl/nowy/uslugi/esim
Dostępne dla wszystkich ofert w sieci Play, oprócz Virgin, UPC, Red Bull Mobile, Fakt oraz Vikings Mobile.
Brak opisu jak wygląda przenoszenie pomiędzy telefonami. Konsultant na czacie stwierdził, cytuję:
https://www.play.pl/nowy/uslugi/esim
Dostępne dla wszystkich ofert w sieci Play, oprócz Virgin, UPC, Red Bull Mobile, Fakt oraz Vikings Mobile.
Brak opisu jak wygląda przenoszenie pomiędzy telefonami. Konsultant na czacie stwierdził, cytuję:
Jestem w trakcie wymiany jednej z kart. Proces w aplikacji jest w miarę prosty. Jedynie w pewnym momencie (iOS) pojawia się pytanie o wyłączenie dotchczasowej karty SIM Play lub głównej karty eSIM, aby włączyć nową kartę eSIM Play, która jest w trakcie aktywacji. Mogłoby to być lepiej wyjaśnione przed rozpoczęciem procesu wymiany. Sama wymiana trwa 3 godziny. Przychodzi SMS oraz email z informacją i instrukcjami co zrobić jeśli to nie ja zleciłem wymianę. Do wymiany przez aplikację potrzebna jest włożona oryginalna karta.Na ten moment nie mamy możliwości przenoszenia esim